Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 april 2009
    Locatie
    7venaar
    Berichten
    140

    Standaard Gitaar kopen op Ebay Duitsland

    Ik speur steeds naar iets moois voor een leuke prijs.
    Ik bedoel een prijs die je er altijd weer voor terug krijgt.
    Dat lukt niet met goedkope gitaren dus is meestal een behoorlijke investering.
    Nou ben ik klaar met alimentatie. Kids het huis uit. Minihypotheekje auto van de baas dus het kan er wel af.

    Maar koop je wat in Duitsland dan ga je ervan uit dat je het binnen 4 dagen in huis hebt. FOUT
    4 februari stuurde iemand mij zijn Gibby SG Supreme met een track nummer
    DHL site 4 feb aangenomen in depot DHL. paar dagen later aangekomen land van bestemming en dit depot weer verlaten dat was 8 februari.

    Maar er kwam niks. Bellen met DHL, Selektvracht ( DHL dochter in Nederland.)
    afzender verzoek ingediend tot opsporing paket. Volgens afzender was het transport verzekerd. pfffff. Mazzel dat het een toffe peer was. Hij belde me dat hij alle opsporings formulieren had ingevuld en opgestuurd met copien naar mij toe.
    Voor het zelfde denktie ik heb de poen in mn zak loop maar naar de kl#$#%%^&(censuur)
    Vanmorgen weer bellen met Duitsland. Het is naar Amsterdam gestuurd ??? huh? selektvracht zit in Utrecht Hoe kan dat dan

    TNT bellen Ja meneer die zending hebben we en wordt vandaag afgeleverd %$^%$##&#$&^&6 10 dagen bij jullie in depot gelegen


    Dus koop je wat in Duitsland heb geduld



    Het was het wachten wel waard

  2. #2

    Standaard

    Mooie foto! gefeliciteerd...wat is het?
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    HLMRmeer
    Berichten
    4.091
    Blog Entries
    243

    Standaard

    Toch een uitzondering hoor. Ik kocht slechts eenmaal via eBay Duitsland en had (hoewel ik te weinig voor shipping had betaald) de gitaar na 3 dagen in huis. Heeft minder met eBay of met Duitsland te maken dan met de vervoerder denk ik. Congrats on the new guitar.
    vriendelijke groet, Olav
    Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
    www.makeyoursongcount.com

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Tijdje geleden een 2x12 cabinet gekocht en binnen 48 uur in huis , geen probleem.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2009
    Locatie
    Valkenburg Zh
    Berichten
    2.523

    Red face

    Je hebt gewoon pech gehad dat er iets mis is gegaan tijdens het transport.
    Kan altijd gebeuren en dat ligt niet aan ebay of de verkoper.

  6. #6

    Standaard

    Ziet er uit als een SG supreme, met de trini lopez inlays. Edit: dat stond er dus al bij...

    Ik heb vorig jaar een Ibanez JEM op ebay.de gekocht, dat duurde volgens mij toen 6 dagen in totaal.
    Laatst gewijzigd door interessander; 18 februari 2010 om 16:23
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 april 2009
    Locatie
    7venaar
    Berichten
    140

    Standaard

    het lag in dit geval aan TNT Amsterdam waar hij 10 dagen heeft gelegen

    Ik wil ook niks negatief zeggen over Ebay maar heb al paar keer gehoord dat zendingen uit Duitsland nog al eens vertraging hebben

    Lag deze keer ook niet aan DHL

    en ja stond erbij dat het een 1999 SG Supreme Lavaburst is.
    is mijn eerste Gibson met P90






    nou maar eens een poosje ont GASsen

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2004
    Berichten
    2.914

    Standaard

    Ik heb het ook gehad met Selectvracht inderdaad, het huisnummer was een beetje beschadigt dus hadden ze zelf maar wat bedacht. En dat klopte niet, terwijl mijn telefoonnummer op het pakket stond zelfs!

    Na wat heen en weer mailen met DHL en uiteindelijk Selektvracht bleek het op de lijst te staan om terug naar Berlijn gezonden te worden omdat de geadresseerde, ik dus, niet reageerde.

    Uit ervaring wist die man van Selektvracht dat de grote pakketten altijd wel worden opgehaald, dus had íe gelukkig maar even gewacht met opsturen. Uiteindelijk dus goedgekomen en Vught was dichtbij Eindhoven, maar wat een frustratie was dat als zij zeggen dat ze 3 keer aan de deur geweest zijn terwijl ik gewoon thuis was ( ja meneer, misschien was u boodschappen doen?? )

    Anyway, veel plezier met de gitaar, maar uhm, waar is de slagplaat?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Mooie gitaar man,leuk collectietje ook trouwens,gefeliciteerd!
    Tja,wachten is k*t maar goed,je hebt je gitaar en that's what counts toch..

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Blijf het sowieso bijzonder vinden hoe dat soms werkt. Ik heb ook al meerdere keren gehad dat iets via DHL werd verzonden en uiteindelijk door TNT bij mij werd afgeleverd. Je zou denken dat ze dat gewoon binnen de eigen toko zouden houden, maar dat is blijkbaar lang niet altijd zo... Voordeel was wel in al die gevallen dat ik het kon ophalen bij het postkantoor om de hoek, in plaats van één of ander vaag depot op het industrieterrein...
    Turn it up • Bring the noise

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top