Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: Kinman pickups

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Berichten
    209
    Blog Entries
    1

    Smile Kinman pickups

    Ik wil zelf een Fender in elkaar gaan schroeven en twijfel tussen org. Fender Pickups of de Kinman Hank Marvin pics. Zijn de Kinmans nou echt de top voor het Shadows geluid?????????

    Of zijn er betere?

    Gr. Jos

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    Kinman pickups zijn mijn favoriete single coils,
    op een strat gaat mijn voorkeur uit naar Kinman Woodstock plus...

    Voordeel van Kinmans (naast dat ze als een tiet klinken) doodstil, iets wat vele single coil fabrikanten nog niet gelukt is...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Berichten
    209
    Blog Entries
    1

    Thumbs up Kinman

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a Bekijk bericht
    Kinman pickups zijn mijn favoriete single coils,
    op een strat gaat mijn voorkeur uit naar Kinman Woodstock plus...

    Voordeel van Kinmans (naast dat ze als een tiet klinken) doodstil, iets wat vele single coil fabrikanten nog niet gelukt is...
    Oke. bedankt voor je reactie. Ik heb de Kinman site bezocht die er goed uitziet en zich beperkt tot waarin hij goed is.

    Maar zijn er ook zaken in Nederland waar je ze kunt bestellen. Web winkels oid

  4. #4

    Standaard

    vox-humana en thomann.de zeg ik zo uit mijn hoofd. Direct bestellen bij Chris Kinman is vaak goedkoper en als je een heel set besteld met K7 of K9 harnass dan stemt ie de set af op jouw gitaar.
    Move to the fast paced, high income world of jazz fusion. Fusion players make even more money than yodelers! If you hate seeing girls in the audience, don't worry you'll never have to look at another one again if you become a pro fusion guy.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Berichten
    209
    Blog Entries
    1

    Standaard Kinman

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maniaaaak!! Bekijk bericht
    vox-humana en thomann.de zeg ik zo uit mijn hoofd. Direct bestellen bij Chris Kinman is vaak goedkoper en als je een heel set besteld met K7 of K9 harnass dan stemt ie de set af op jouw gitaar.
    Thanks man!!!!!!!

  6. #6

    Standaard

    Ik heb Kinmans op een zelfbouwstrat. Heb ik van Vox Humana. Ze hebben ze gewoon op voorraad.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Berichten
    209
    Blog Entries
    1

    Standaard Kinman

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Ik heb Kinmans op een zelfbouwstrat. Heb ik van Vox Humana. Ze hebben ze gewoon op voorraad.
    Ik hoef waarschijnlijk niet te vragen hoe ze bevallen? Hoe zit het met de Shadows sound? Misschien nog enig idee welke echo er bij past?

  8. #8

    Standaard

    Tja, heel stil, ruisvrij, en een mooi clean stratgeluid. maar ik speel eigenlijk maar weinig op die strat. Shadowsgeluid is geen probleem, dat lukt wel. Mooie nagalm erover en je bent er. Fender Twinreverb?

    Het leuke van Vox Humana: ze hebben een strat liggen met verwisselbare slagplaat, en een heleboel gemonteerde slagplaten met verschillende elementen. Zo kan je makkelijk verschillende modellen en merken testen op dezelfde gitaar.
    Ik weet niet waar je zit, ver van Vlaardingen? Anders een keertje langsgaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Berichten
    209
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Tja, heel stil, ruisvrij, en een mooi clean stratgeluid. maar ik speel eigenlijk maar weinig op die strat. Shadowsgeluid is geen probleem, dat lukt wel. Mooie nagalm erover en je bent er. Fender Twinreverb?

    Het leuke van Vox Humana: ze hebben een strat liggen met verwisselbare slagplaat, en een heleboel gemonteerde slagplaten met verschillende elementen. Zo kan je makkelijk verschillende modellen en merken testen op dezelfde gitaar.
    Ik weet niet waar je zit, ver van Vlaardingen? Anders een keertje langsgaan.
    Ik woon in Veldhoven, dus niet bij de deur, maar toch een prima tip Bert, bedankt. I bezit inmiddels een nieuwe Copicat gold gesigneerd door Charlie Wattkins en een Atlantis 1 echo, dus het geluid van de Shads lukt wel zelfs met mijn Stratje van 60 euro. Ga nog wel een betere kopen. De Cat is overigens te koop, staat op MP. Groetjes en bedankt.

  10. #10

    Standaard

    Een Copycat, nieuw? Worden ze weer gemaakt, of is het een digitale kloon? Ik heb vroeger een Copycat bandecho gehad, mooiste rock&roll echo die ik ooit gehad heb!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top