Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 27 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 263
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2004
    Locatie
    Gent
    Berichten
    286

    Standaard

    Zit met een Boss PH-1 die door niet zoveel mensen gebruikt wordt denk ik. Verder ook een Lehle Dual Sgos switcher (heb hem voor een prijsje kunnen kopen gelukkig).
    Tot voor kort was ik ook blij met m'n WH10 tot Ibanez de reissue op de markt smeet en nu iedereen er weer eentje heeft .

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.COM Bekijk bericht
    Zit met een Boss PH-1 die door niet zoveel mensen gebruikt wordt denk ik. Verder ook een Lehle Dual Sgos switcher (heb hem voor een prijsje kunnen kopen gelukkig).
    Tot voor kort was ik ook blij met m'n WH10 tot Ibanez de reissue op de markt smeet en nu iedereen er weer eentje heeft .
    Ik heb een PH-1r gehad maar heb die vrij snel weggedaan nadat ik m'n eerste Ross phaser binnen had.

    En ja: ik heb ook de reissue WH-10

  3. #23

    Standaard

    MXR Blue Box!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Deze zie ik eigenlijk nooit bij iemand anders:

    Cleanboost + EQ, superstil, geen tonesuck, 18V en build like a brick.
    Perfect dingetje om m'n even oude VibroChamp aan te jagen.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Appingedam
    Berichten
    298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Het gaat er om dat jij een pedaaltje gebruikt wat bijna niemand anders heeft of een pedaaltje waar slecht over gesproken wordt maar jij wel helemaal geweldig vind!
    Vrijwel ieder Behringer pedaal dus? Mensen kunnen blijven zeggen wat ze willen, maar qua geluid zijn veruit de meeste behringer pedalen meer dan prima! Alleen die behuizing hè..


    Ik gebruik zelf een Arion SFL-1 Flanger, zie je niet zo vaak. Zijn populaire broertje (de SCH-1 en Z) zie je regelmatig, maar de flanger komt niet zo vaak voor.

  6. #26

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juni 2008
    Locatie
    Uitgeest
    Berichten
    220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door llahsraM Bekijk bericht
    Ibanez TS-9
    Krijg heel binnenkort, lees morgen of maandag, een vintage TS-9 uit 1982 met de befaamde JRC4558 chip. Zal mij benieuwen. Anders verkoop ik 'm weer. Wil nou wel eens weten wat er nou zo bijzonder aan is.

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door movo. Bekijk bericht
    Krijg heel binnenkort, lees morgen of maandag, een vintage TS-9 uit 1982 met de befaamde JRC4558 chip. Zal mij benieuwen. Anders verkoop ik 'm weer. Wil nou wel eens weten wat er nou zo bijzonder aan is.
    Ik heb toevallig ook een hele oude liggen. Ik merkte wel degelijk verschil met de reissue versie. Er zit ook een JRC4558 chip in. Label is aan de achterkant zwart. Ik heb alleen geen idee uit welk jaar die komt. Hoe kom je daar achter?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Ik gebruik een oude EHX Golden Throat talkbox. Helemaal orgineel met slang.
    Hier nog een (niet frequent) gebruiker!!! Erg gaaf ding maar ik sluit hem te weinig aan....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Ik ben niet zo van de pedaaltjes, maar meer van de (analoge) rack apperatuur. Hier mijn twee favorieten die je bovendien weinig ziet: de Peavey Valverb (buizen reverb tank met tremolo) en de Rockman Stereo Echo. Instant Hank B. Marvin-sound.








    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 18 februari 2010 om 10:57
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top