Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Is die grote zus nou zo ondiep of ligt het aan de foto?

    Mooie gitaar, vind die versiering wel wat hebben, maar de zonnebril mag er wel bij op. En excuses voor meer gitaren zijn zo 2009...
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  2. #12

    Standaard

    Fantastische gitaren, zeker voor het geld. Heb zelf sinds kort de BR-160 en ik vind deze qua bespeelbaarheid prettiger dan mijn Martin. En schaam je vooral niet. Heb inmiddels 3 dreadnaughts, een minijumbo en nog wat los spul en nog maar niet te spreken van het elektrische spul.
    En nog steeds hebberig!!

  3. #13

    Thumbs up

    Ben reeds in het bezit van 15 ac.gitaren,incl. de br160a .Een verslaving ja maar ik ben nu wel verzadigd sinds ik mijn Lowden heb . Niets speelt en klinkt beter dan mijn Lowden !

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Is die grote zus nou zo ondiep of ligt het aan de foto?
    Ja...een Ovation is rond van de achterkant hè... dus je ziet niet de hele bowl...
    Klein gitaartje maar in puur akoestsich volume blaast-ie de blueridge van zijn sokken, gek genoeg.
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Ondertussen zijn beide instrumentjes ook voorzien van versterking:

    In de Simon & Patrick SCFM zit nu een Fishman Ellipse Matrix Blend. Mooi systeem, wel enigzins feedback-gevoelig, dat condensatormicrofoontje, maar dan zet je de blend gewoon wat meer naar de piezo. Mooie 'natuurgetrouwe' sound.

    In de Blueridge zit inmiddels een Headway (HE2fq ofzo...). Ik had er nog nooit van gehoord. Het is niet echt een piezo-strookje maar een buigbaar soort metalen koord met een plastic sokje. De voorversterker zit, evenals bijvoorbeeld de Fishman Acoustic Matrix in de achter de jack, dus aan de endpin. Maar wat een geweldig geluid! Niet zo neuzelig als andere piezo's die ik eerder had (fishman, LRbaggs). Zelfde soort van 'ademende' en natuurlijke sound als bijvoorbeeld Bband, maar een veel hogere output, vrijwel geen bijgeluid en reageert erg goed op dynamische verschillen. Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar echt een ongelooflijke aanrader!!!!!
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2008
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    173

    Standaard

    Maar ik snap de titel van je topic niet

    Wat moet ik met 2 dreadnoughts?

    Wil je hem kwijt, wil je aandacht voor je gitaar, wil je een koekje?

    Ik snap het niet..

    Nou als het zo super klinkt wil ik hem misschien wel kopen :P
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onbekend
    Is 't niets, in de kachel ermee! Je gooit wel vaker geld weg in de kroeg ofzo, niewaar?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeneerJoost Bekijk bericht
    Maar ik snap de titel van je topic niet
    Dat heeft te maken met het feit dat ik eigenlijk meer een kleine gitaren-man ben...
    Wil je er één kwijt? Naja, alles is te koop, maar niet persé. Het topic was eigenlijk bedoeld om mijn nieuwe Blueridge te showen. Een HNGD-topic dus!
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top