Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 74
  1. #11

    Standaard

    Op 2001-12-30 15:45, schreef Dila:
    bij de soundshop in amstelveen zijn ze onwijs aardig, vooral die dikke hardrocker met dat rooie haar, dies echt vet cool. ik was n keer bij een winkel in amersfoort, jezus wat n mongolen werkten daar, t was sowieso n kut winkel met echt alleen maar nep merken, allemaal imitatie stratten en les pauls, dus ik vroeg: heeft u ook echte fenders? zegt die kneus 'nee hoeso, zijn deze niet goed genoeg?' wat n mongool was dat...
    Laat me raden Dila, jij was bij Samick-koning Staffhorst. De marktlijder onder imitatiespul.

  2. #12

    Standaard

    Op 2001-12-29 22:53, schreef jaccoos:
    Ja zo wordt er nog eens gereageerd op m'n topic. Feedback is zo onpersoonlijk meneer hendrix en bij die standby gaan ze gewoon ook een gesprek met je aan. Gewoon gitaarliefhebbers onder elkaar. Feedback is alleen goed als je precies weet wat je nodig hebt en het voor de prijs doet, maar die is zelfs soms nog te hoog.
    Ik zeg alleen dat IK geen slechte ervaringen heb met feedback, meneer jaccoos, ze kletsen gezellig met me en bovendien is de service prima. Als jij andere ervaringen hebt, prima, maar ik ga niet mee in je feedback afgezeik. (in ieder geval niet de utrecht winkel en je moet wel weten met welke verkopers je aanpapt en welke niet).

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2001
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    151

    Standaard

    Op 2001-12-30 15:45, schreef Dila:
    bij de soundshop in amstelveen zijn ze onwijs aardig, vooral die dikke hardrocker met dat rooie haar, dies echt vet cool. ik was n keer bij een winkel in amersfoort, jezus wat n mongolen werkten daar, t was sowieso n kut winkel met echt alleen maar nep merken, allemaal imitatie stratten en les pauls, dus ik vroeg: heeft u ook echte fenders? zegt die kneus 'nee hoeso, zijn deze niet goed genoeg?' wat n mongool was dat...
    Die ouwe van de Soundshop in Amstelveen is een professioneel oplichter. De prijs van een setje snaren hangt waarschijnlijk af van het alcoholpromilage in zijn bloed. Slechte tent!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    Op 2001-12-30 21:44, schreef jaccoos:
    Op 2001-12-30 15:45, schreef Dila:
    bij de soundshop in amstelveen zijn ze onwijs aardig, vooral die dikke hardrocker met dat rooie haar, dies echt vet cool. ik was n keer bij een winkel in amersfoort, jezus wat n mongolen werkten daar, t was sowieso n kut winkel met echt alleen maar nep merken, allemaal imitatie stratten en les pauls, dus ik vroeg: heeft u ook echte fenders? zegt die kneus 'nee hoeso, zijn deze niet goed genoeg?' wat n mongool was dat...
    Laat me raden Dila, jij was bij Samick-koning Staffhorst. De marktlijder onder imitatiespul.
    ja inderdaad... staffhorst was het klote zaak is het. en die ouwe van de soundshop is n eikel inderdaad, ik ga altijd naar die dikke hardrocker of die koorbal met die gretschen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    [quote]
    Op 2001-12-30 21:44, schreef jaccoos:

    Laat me raden Dila, jij was bij Samick-koning Staffhorst. De marktlijder onder imitatiespul.
    Dat is nou echt onzin, want je heb in utrecht twee gitaar staffhorsten. De ene met akoestische shit en idd veel samick shit. Maar bij de andere heleboel ibanezzen,fenders,gibsons,prs,musicman enz. Misschien zijn jullie allebei gewoon bij de verkeerde geweest. :grin:

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    En oja, de feedback is een prima winkel. Ze hebben er ruime keus en er werken erg relaxe mensen. Ik heb tot nu toe al mijn stuff daar gekocht. Terwijl ik toch in heel wat andere muziekzaken ben geweest. (maar in ieder geval vind ik die gozers die daar werken gewoon relax ze geven vaak gratis stuff erbij (snaren,band enz.) als je daar een gitaar koopt. En je kan er makkelijk zomaaar ff een gitaar uitproberen. :grin:
    grtz Ibanez

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2002-01-01 15:27 ]</font>

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    [quote]
    Op 2001-12-31 10:33, schreef Ibanez:
    Op 2001-12-30 21:44, schreef jaccoos:

    Laat me raden Dila, jij was bij Samick-koning Staffhorst. De marktlijder onder imitatiespul.
    Dat is nou echt onzin, want je heb in utrecht twee gitaar staffhorsten. De ene met akoestische shit en idd veel samick shit. Maar bij de andere heleboel ibanezzen,fenders,gibsons,prs,musicman enz. Misschien zijn jullie allebei gewoon bij de verkeerde geweest. &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">
    we zeggen toch ook niet dat alle staffhorsten klote zijn?

  8. #18

    Standaard

    We zeggen alleen dat die in Amersfoort slecht is, en jij hebt het over utrecht Ibanez. Ze hebben in Utrecht veel meer hangen dan in amersfoort ja, maar dan hebben ze ook een evenredig groot deel samick's vergeleken met Amersfoort.

  9. #19

    Standaard

    ja in amersfoort zit kees dee dan ga je niet naar die andere winkel lijkt mij.

    kees dee is opzich 1 coole gast alleen hij denkt volgens mij dat hoe duurder hoe beter+hij smeert je zo veel aan.

  10. #20

    Standaard

    Ja dat ken ik, ik was een keer bij kees dee om te kijken en ging naar huis met een gitaar
    :smile:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top