Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 74
  1. #1

    Standaard

    Zo ik wil ff mijn hart luchten. Feedback is de meest slechte winkel waar ik ooit ben geweest. Volgens mij staat in de gedragscode voor werknemers dat ze zo ongeinteresseerd mogelijk klantonvriendelijk spul verkopen. Gatverdamme.

    En ik ben bij Stand-by geweest in Utrecht, Top winkel. We kregen zelfs koffie.
    Wat is jullie ervaring met feedback en andere winkels wat klantvriendelijkheid betreft?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    StandBy is een wereldzaak, ik kan gewoon opbellen, 'hoi met Ditmar'zeggen en ze weten gewoon wie ik ben. Verder mag je er alle shit proberen (inclusief PRS en MusicMan :smile: :smile: :smile: :smile: ). Ik hou gewoon van die mensen daar. (ik heb bovendien gehoord dat leden van Utrechtse bands korting krijgen, maar dat moet ik nog effe uitzoeken)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2001
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    151

    Standaard

    Feedback is inderdaad knudde - 'k ga er nooit meer heen. Tip: probeer 'es wat kleinere muziekwinkels - de klantvriendelijkheid is daar vaak groter (natuurlijk heb je uitzonderingen), maar echte gitaarliefhebbers gaan niet naar zo'n fabriek als Feedback. Iets voor pubers met weinig ervaring.

    Art

  4. #4

    Standaard

    Wat mij betreft geen kwaad woord over feedback.
    Ik heb juist slechte ervaringen met stand-by: veel gelul, weinig actie

  5. #5

    Standaard

    Ja zo wordt er nog eens gereageerd op m'n topic. Feedback is zo onpersoonlijk meneer hendrix en bij die standby gaan ze gewoon ook een gesprek met je aan. Gewoon gitaarliefhebbers onder elkaar. Feedback is alleen goed als je precies weet wat je nodig hebt en het voor de prijs doet, maar die is zelfs soms nog te hoog.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb dat met Feedback ook, maar als ik weet wat ik wil hebben, en verder geen gezeur dan ga ik soms naar Feedback omdat het daar stukken goedkoper kan zijn dan bij mijn lokale muziekzaak.

    Voor een babbeltje met een bakje koffie en wat dingen uitproberen enz. ga ik naar de lokale muziekzaak die zijn klantvriendelijk en nemen de tijd voor je.

    Feedback is ook zo'n winkel waar je zonder gezeur de hele middag spullen kunt proberen zonder dat iemand aan je kop staat te zeuren of je nog wat koopt.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    k kom uit den helder. en daar zit: rijkers muziek. dan heb je wel aardige mensen dan weer nie, daar wisseld het. en bij peter johanzen in alkmaar word je goed geholpen en die vent is vet aardig

  8. #8

    Standaard

    feedback is naar mijn idee 1 van de betere grote muziek winkels.

    ik kom er sowiso niet veel meer(in dat soort winkels) ik heb er wel eens spul gekocht geen probleem alleen met de oude feedback uit rotterdam heb ik 1 keer troubles gehad.(niet met gitaar spul trouwens)


  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    bij de soundshop in amstelveen zijn ze onwijs aardig, vooral die dikke hardrocker met dat rooie haar, dies echt vet cool. ik was n keer bij een winkel in amersfoort, jezus wat n mongolen werkten daar, t was sowieso n kut winkel met echt alleen maar nep merken, allemaal imitatie stratten en les pauls, dus ik vroeg: heeft u ook echte fenders? zegt die kneus 'nee hoeso, zijn deze niet goed genoeg?' wat n mongool was dat...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    [quote]
    Op 2001-12-29 18:07, schreef jaccoos:
    Zo ik wil ff mijn hart luchten. Feedback is de meest slechte winkel waar ik ooit ben geweest. Volgens mij staat in de gedragscode voor werknemers dat ze zo ongeinteresseerd mogelijk klantonvriendelijk spul verkopen. Gatverdamme.
    /quote]

    Je hebt helemaal gelijk. Wat een stelletje chagerijnen daar zeg. Vooral die ene met dat geitehaar en dat brilletje. Maar ik heb er scheit aan, als k wat wil testen doe k dat gewoon!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top