Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 169 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 1686
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Locatie
    Oost-Noord-Brabant (daar ergens)
    Berichten
    7.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Zo'n topic bestaat toch nog niet in dit onderdeel v.h. forum?
    Bij deze.

    Mesa boogie Stiletto Deuce voor €1100,-!
    Direct kopen dat ding, ik heb 'm ook, en het is een zeer goede versterker, ben er helemaal verliefd op, zie ook dit topic (demo v.h. cleane kanaal in crunch mode).
    Als je geluk hebt is dit de Stage II, die schijnt een betere fluid drive te hebben.
    Nieuw kost ie €2400,-. (edit: bij Thomann maar €2277,-)
    Hoe kon je die ookal weer herkenning? Ik dacht aan de 'II' bij de inputs, maar weet het niet zeker: dan zou deze een oude stage I zijn en is de prijs op zich niet vreemd: de stage II is stukken populaider (en terecht inho).

    Wil toch jouw deuce wel een keer in actie horen Henry!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2007
    Locatie
    Naaldwijk
    Berichten
    3.290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Ik kwam gistere deze dingetjes tegen (je mag niet gokken wat mijn zoekopdracht was)
    http://link.marktplaats.nl/319340323
    Geweldig dingetje! lekker simpel maar toch veelzijdig en 60 watt is erg mooi voor kleine en grote zalen.
    Niet om het een of ander, maar zo'n complete set heb ik voor 650 euro gescoord.
    Head+headcase+Vintage pro 30 cab + footswitch.
    Er was een stand-by switch ingebouwd en de cab had rock 'n' roll tolex.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Hoe kon je die ookal weer herkenning? Ik dacht aan de 'II' bij de inputs, maar weet het niet zeker: dan zou deze een oude stage I zijn en is de prijs op zich niet vreemd: de stage II is stukken populaider (en terecht inho).

    Wil toch jouw deuce wel een keer in actie horen Henry!
    Het lijkt er idd op dat er bij de Stage II een "II" boven de inputs staat.
    Dan nog is €1100,- geen slechte prijs volgens mij.
    Heb je het linkje naar mijn demo al geprobeerd?
    De meeste Stiletto demo's zijn zwaar knudde, op die van Andy Timmons en nog één of 2 na.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Otto Bekijk bericht
    Niet om het een of ander, maar zo'n complete set heb ik voor 650 euro gescoord.
    Head+headcase+Vintage pro 30 cab + footswitch.
    Er was een stand-by switch ingebouwd en de cab had rock 'n' roll tolex.
    Ja daar heb je echt een mooie koop mee gedaan! Omdat ze niet meer gemaakt worden vinden sommige mensen dat ze iets uniek in huis hebben en er dan ineens de jackpot voor mogen vragen. Nu vind ik deze prijs opzich nog redelijk hoor. 650 is echt een heel nette prijs waar je die deal voor gesloten hebt. Alleen head kun je bijna al voor die prijs verkopen.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    ideetje

    Nu gaat de Stiletto Stage II d'r ook al weer uit?

    http://link.marktplaats.nl/320195124

    €1500,-

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Locatie
    Oost-Noord-Brabant (daar ergens)
    Berichten
    7.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Het lijkt er idd op dat er bij de Stage II een "II" boven de inputs staat.
    Dan nog is €1100,- geen slechte prijs volgens mij.
    Heb je het linkje naar mijn demo al geprobeerd?
    De meeste Stiletto demo's zijn zwaar knudde, op die van Andy Timmons en nog één of 2 na.
    Die van Stil in Mij klinkt goed, dat is de enige met de Stiletto toch? Die van Andy klinkt ook goed. Ik vind alleen datie in het echt scherper klinkt: tenminste de Ace combo die ik heb gehoord. Dat was dan ook een 1x12" combo met splinternieuwe speaker ... Overigens vind ik een amp al vrij snel scherp klinken hoor: dat vind ik ook van mijn Rivera.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Music

    Je hebt wel gelijk, de Stiletto klinkt het lekkerst als hij wat scherp wordt ingesteld, dat prikt heerlijk door de mix, zonder te scherp te worden.
    Voorwaarde is wel dat je even met de EQ aan de gang moet, maar die is redelijk snel gevonden met 3 goed reagerende EQ knoppen per kanaal.
    Op dit moment ben ik behoorlijk lyrisch over de Stiletto, maar 't blijft allemaal maar leuk voor een tijdje of langer. De JCM 800 heb ik ook nog steeds, maar die krengen moeten gewoon lomp hard, voor een echte sound, RONKEN moeten die, rrrooooaar
    Daarom is 3 amps ook wel leuk.

    Bovendien, op die demo's van A. Timmons, daar gebruikt hij op het 2e kanaal de crunch mode, die is behoorlijk "smooth".
    De Tite Gain is een JCM 800 op toeren, de fluid drive heb ik weinig gebruikt, heeft vooral meer volume.

    Vanmiddag effen wat op m'n JCM 800 zitten rammen, daar kan de Stiletto niet tegenop , maar de Stiletto heeft hele goede, veelzijdige sounds.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    ideetje

    Rivera Knuckelhead K55

    Schijnt een erg goede amp te zijn, is in ieder geval een echte "boetiek-amp".
    De prijs lijkt me niet te hoog, zeker niet als je er ook nog wat af kan krijgen.
    Het lijkt erop dat je er een Koch cab bij "krijgt".
    Misschien, als je die in overleg achterwege laat, de prijs nog lager....?

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Locatie
    Oost-Noord-Brabant (daar ergens)
    Berichten
    7.810

    Standaard

    Ik heb geen idee wat dat koch cab waard is, maar 1150 voor alleen de top is teveel. Dit is de oude 2-kanaals Knucklehead: niet het 3-kanaals gain-monster dat op de high gain shootout was.

    Is volgens mij de voorganger van de Fandango, die weer de voorganger van de Rake Reverb was. Ik heb 'em nog nooit gehoord, maar volgens mij is ~950-1000 euro een redelijke prijs. Zijn vette versterkers: mooi fender clean met een marshall scheur + stevige 'hotrod'-boost. Wel hebben ze een vrij lastige / gevoelige EQ om in te stellen. Ik vind ze trouwens niet meer of minder 'boutique' dan bijvoorbeeld Mesa. Toch: ze komen niet vaak op marktplaats voorbij en ze zijn lastig aan te komen nieuw.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Qua kwaliteit zijn het gewoon prima amps, boetiek of niet. In de VS zijn ze makkelijker te krijgen. Sinds de HGAS gas ik best wel op zo'n KR55 of KR100 bak. Die K's ken ik niet, maar de rake was idd een stuk meer vintage gevoiced.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top