Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Discussie: Gulle Vader

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2010
    Locatie
    hier
    Berichten
    2

    Standaard Gulle Vader

    Hey Mensen,
    Mijn pa heeft mij belooft dat ik, als ik mijn school afmaak, een gitaar naar keuze van hem krijg. Nu is het enige probleem niet zo zeer dat ik mijn school niet ga afmaken ofzo, maar ik heb geen flauw idee welke gitaar ik dan wil...
    Iemand suggesties?

    P.S.
    Speel voornamelijk Metal en Punk en zo(ook een beetje ska) en heb nu een Peavey Predator(Ja Peavey maakt ook gitaren)
    KABLAM!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Wat is je budget en moet je daar ook een versterker van kopen?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Er zal toch wel een limiet aan het budget zitten?
    Als je niet weet wat je wilt, kun je volgens mij geen gitaar kopen. Je vader wil het geld vast wel even voor je achter de hand houden tot je weet wat je wil.
    Ik zou zelf iets met humbuckers kiezen (die predator is toch een strat-achtige?).
    ALLES IS VERKOCHT!

  4. #4

    Standaard

    Hoelang moet je nog scholen?

    edit: Als je dus in 1-vwo zit zou ik nog een paar jaartjes wachten met het uitkiezen van de gitaar van je dromen anders kan je 6 jaar lang niet slapen !

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    En als je op VWO of HAVO zit moet je gewoon naar VMBO gaan, scheelt weer een aantal jaar

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Wat is je budget en moet je daar ook een versterker van kopen?
    Als hij een gitaar krijgt, dan zal hij van het budget geen versterker meer moeten kopen..
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey Bekijk bericht
    Als hij een gitaar krijgt, dan zal hij van het budget geen versterker meer moeten kopen..
    Het klinkt alsof het zijn eerste gitaar is en misschien heeft zijn vader er niet bij nagedacht dat hij ook een versterker nodig heeft. Ik denk niet dat hij het dan erg vindt om een goedekopere gitaar met een versterker kado te doen ipv alleen een duurdere gitaar.

  8. #8
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HardRockBob Bekijk bericht
    r(Ja Peavey maakt ook gitaren)
    Vertel mij wat...Mijn Peavey HP is nu mijn grote lieveling van al mijn gitaren...En onze bassist die speelt zelf ook op 2 Peavey's...Verder heb ik er nog een beginnertje staan bij mijn ouders en er staat er een op het werk op me te wachten...Hell yeah dat Peavey gitaren maakt!

    En nu weer on topic...

    @TimS: Het is niet zijn eerste gitaar. Hij geeft al aan wat hij speelt en waarop hij nu speelt. Lijkt erop alsof hij nu een Peavey starterset ofzo heeft.

    Als de Peavey je bevalt zou ik zeker kijken naar de HP Special EX serie. Heerlijke gitaartjes.

    Als je een hoog budget krijgt, (denk aan 1200 euro) ben ik de laatste tijd erg gecharmeerd van de Framus Diablo.

    Bij wat meer gangbare prijzen, zou ik voor jou muziekstijl naar Schecters kijken. Lekker veelzijdig, dankzij de coil splittable humbuckers voor rond de 400-600 euro, afhankelijk van welke serie je neemt.

  9. #9
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2010
    Locatie
    hier
    Berichten
    2

    Standaard

    Zit nu in 4 Gymnasium, dus nog 2 1/2 jaar te gaan...
    Qua budget heeft me'n pa niks gezegd...maar ik denk wel dat het tot een zeker niveau gaat(tot 2000-2500).
    En een versterker heb ik al, een mooie Vox VT-15(hoewel dat na de gitaar ook wel uitgebreid wordt...).
    Laatst gewijzigd door HardRockBob; 7 februari 2010 om 21:44
    KABLAM!

  10. #10

    Standaard

    Als je een gitaar van 2000 hebt, moet daar ook een mooie versterker bij!
    Een vox vt-15 is leuk enzo, maar niet het echte werk hè!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top