Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 42
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Max refereert aan de retailprijs. Het kan zijn dat hij een adviesprijs van de fabrikant bedoeld en dat die 435 dan incl. discount is. maar duidelijk is het allerminst. En zijn reactie daarom nogal wonderlijk...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2006
    Locatie
    Wortel (ja dat bestaat echt)
    Berichten
    422

    Standaard

    Tja... als je met een onduidelijke en vooral lepe verkoopstruc klanten wil lokken, moet je er ook tegen kunnen dat er -naar zijn mening- domme vragen worden gesteld.
    Als je daar niet tegen kunt: stoppen met webshop of een duidelijke website maken met duidelijke prijzen en kortingen.
    Topic starter doet mijn inziens niets verkeerd. Misschien iets te agressief, maar toch; hoe reageer jij als je je belazerd voelt?

  3. #33

    Standaard

    Teledude was dan wel niet super tactisch en super beleefd maar een bedrijf als Max moet gewoon professioneel reageren op mail. Dat het nu niet meer op de website staat impliceert dat er toch wat belletjes gingen rinkelen. Sowieso is het niets anders dan een vage marketingtruc die naar mijn mening zwaar bestraft mag worden in Nederland.

    Misschien had die verkoper een slechte dag ofzo, maar dat is gewoon simpelweg geen reden om zo te reageren naar (potentiële) klanten.

    En Teledude... Het is ook een normale fatsoensnorm om normaal Nederlands te schrijven naar bedrijven toe, uit respect. Misschien voortaan dus eerst even je mail controleren op taalfouten? Geldt vice versa natuurlijk ook voor Max want die jongen gaat opeens een andere taal spreken in zijn laatste mail. Nu ben ik vrij radicaal omtrent de Nederlandse taal in brieven en mails maar het kan echt wel wat beter.

    Kortom: jullie waren beiden niet echt opbouwend bezig. Maar ik ben in de veronderstelling dat Teledude niet had moeten aankomen met: "gewoon omdat het op de website staat" en "een man is en man... bla bla bla". Daar ging het denk ik fout als ik dit zo zie.

    Advies: stop met zeuren en probeer het de volgende keer beter aan te pakken. Je kunt alleen maar leren van dit soort dingen (Max dus ook hé ).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  4. #34

    Thumbs up een man een man een paar worden weggelaten

    (titel moet lezen .....een man een man...een paar woorden weggelaten (niet 'worden')

    mannen, een woordje van de man van Max Guitar....goed te zien dat Wout in ieder geval genoeg tijd overheeft op een dag om dit soort discussies op te starten.

    Allereerst. Wij nemen onze klanten, zoals de meesten onder jullie al weten, erg serieus en gaan eigenlijk bijna altijd serieus op dit soort email vragen in...daar leven we ook van en is de nummer één reden dat we het erg goed doen ind eze tijden waar de meeste andere winkels klagen. Echter hetgeen Wout vergeet te vermelden is dat ik wel degelijk inhoudelijk gereageerd heb op zijn stelling: ...Ik heb de discussie niet meer bewaard, maar las ongeveer als volgt:

    er staat (inmiddels 'stond') inderdaad geschreven op onze website "some new and display items left, 35 % discount". De uitleg hierbij (een tot nu toe voor alle klanten vanzelfsprekend iets) is dat er staat SOME new and display items. Some betekent uiteraard in deze context 'enkele' en dus niet ALLE. Deze items waar het om ging, stonden allen duidelijk aangegeven en ook nog eens apart vermeld op de GAS Sale lijst. Deze uitleg heeft onze Wout gemakshalve maar weggelaten....want dan las zijn klacht niet meer zo ontzettend overtuigend denk ik dan maar.

    Voor verdere verduidelijiking: het betrof hier een lijst met discontinued of demo spullen van koch. Waaronder Classictones, enkele Powertones etc. deze zijn allen (op de ene 4x12 cab die er nog immer opstaat voor de lage prijs. waar dus niet nog eens 35% afgaat) Onze Wout begreep dit niet. dat kan natuurlijk gebeuren. Mijn reactie was misschien wat kort door de bocht, maar toen Wout begon over: "een man een man een woord een woord".....had ik zoiets van...tsja....ik kan mn tijd beter besteden.

    Ik ben denk ik aan niemand verantwoording schuldig, maar laat idd graag even de andere kant van het verhaal horen. Verder vind ik het, met alle respect voor serieuze fora zoals deze, het toch een beetje een zwaktebod als iemand met een hoog: " jongens, ik ga t aan de meester vertellen hoor...." gehalte... dit soort futiele zaken publiek maakt. wat denk je daar mee te winnen, the empathie van anderen....of gaat t om je gelijk te halen of ging het er alleen maar om om max guitar zwart te maken. (trouwens wel heel sportief om mijn naam te vervangen door 'X'jes) De foto met het zwarte balkje ontbrak eigenlijk nog....

    We zijn een serieus bedrijf en ik denk wanneer we in 2009, in een duidelijke crisistijd, 25% meer omzet draaien dan in het jaar daarvoor we toch zeker iets goed doen....we hebben honderden tevreden klanten en doen er werkelijk alles aan om mensen tevreden te stellen. We kunnen blijkbaar niet iedereen tevreden stellen. het zij zo....bedankt voor alle positieve reacties op deze stelling...
    Laatst gewijzigd door topnut; 2 februari 2010 om 17:10 Reden: typefoutje
    Robbert van der Ende
    Max Guitar BV & Max Guitar Supply BV. Laan van Meerdervoort 612 - 2564 AK - Den Haag - Tel: ** 31 70 4490333 - fax: **3170 4490237 - www.maxguitarstore.com robb@maxguitar.nl

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Nou, da's duidelijk dan.....

  6. #36

    Standaard

    Dat is dus duidelijk. Teledude is de boel een beetje aan het fucken dus lol
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Nou nee, dat bedoel ik niet. Ik dacht dat winkels hier niet meelezen...

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2004
    Locatie
    zwijndrecht
    Berichten
    2.009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door topnut Bekijk bericht
    (titel moet lezen .....een man een man...een paar woorden weggelaten (niet 'worden')

    mannen, een woordje van de man van Max Guitar....goed te zien dat Wout in ieder geval genoeg tijd overheeft op een dag om dit soort discussies op te starten.

    Allereerst. Wij nemen onze klanten, zoals de meesten onder jullie al weten, erg serieus en gaan eigenlijk bijna altijd serieus op dit soort email vragen in...daar leven we ook van en is de nummer één reden dat we het erg goed doen ind eze tijden waar de meeste andere winkels klagen. Echter hetgeen Wout vergeet te vermelden is dat ik wel degelijk inhoudelijk gereageerd heb op zijn stelling: ...Ik heb de discussie niet meer bewaard, maar las ongeveer als volgt:

    er staat (inmiddels 'stond') inderdaad geschreven op onze website "some new and display items left, 35 % discount". De uitleg hierbij (een tot nu toe voor alle klanten vanzelfsprekend iets) is dat er staat SOME new and display items. Some betekent uiteraard in deze context 'enkele' en dus niet ALLE. Deze items waar het om ging, stonden allen duidelijk aangegeven en ook nog eens apart vermeld op de GAS Sale lijst. Deze uitleg heeft onze Wout gemakshalve maar weggelaten....want dan las zijn klacht niet meer zo ontzettend overtuigend denk ik dan maar.

    Voor verdere verduidelijiking: het betrof hier een lijst met discontinued of demo spullen van koch. Waaronder Classictones, enkele Powertones etc. deze zijn allen (op de ene 4x12 cab die er nog immer opstaat voor de lage prijs. waar dus niet nog eens 35% afgaat) Onze Wout begreep dit niet. dat kan natuurlijk gebeuren. Mijn reactie was misschien wat kort door de bocht, maar toen Wout begon over: "een man een man een woord een woord".....had ik zoiets van...tsja....ik kan mn tijd beter besteden.

    Ik ben denk ik aan niemand verantwoording schuldig, maar laat idd graag even de andere kant van het verhaal horen. Verder vind ik het, met alle respect voor serieuze fora zoals deze, het toch een beetje een zwaktebod als iemand met een hoog: " jongens, ik ga t aan de meester vertellen hoor...." gehalte... dit soort futiele zaken publiek maakt. wat denk je daar mee te winnen, the empathie van anderen....of gaat t om je gelijk te halen of ging het er alleen maar om om max guitar zwart te maken. (trouwens wel heel sportief om mijn naam te vervangen door 'X'jes) De foto met het zwarte balkje ontbrak eigenlijk nog....

    We zijn een serieus bedrijf en ik denk wanneer we in 2009, in een duidelijke crisistijd, 25% meer omzet draaien dan in het jaar daarvoor we toch zeker iets goed doen....we hebben honderden tevreden klanten en doen er werkelijk alles aan om mensen tevreden te stellen. We kunnen blijkbaar niet iedereen tevreden stellen. het zij zo....bedankt voor alle positieve reacties op deze stelling...
    wat me opvalt is dat men van max guitar alleen reageert als het de eigen winkel betreft. op een doodnormale vraag hoort ook een dit antwoord. daarnaast snap ik hier de mening niet van ja je moest eens weten hoeveel mailtjes per dag er binnenkomt met dit soort vragen. dat zijn allemaal potentiele kopers. ..

    het rood gedrukte; geldt dat ook voor die /13 head die als nieuw stond op de website? waar ik destijds netjes melding maakte dat dit om een gebruikt exemplaar ging, en dat vervolgens aangegeven werd het voortaan eerst bij de winkel te melden ipv zaniken etc op dit forum...???

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Om eerlijk te zijn zet ik hier ook mijn vraagtekens bij. Gisteren stond er duidelijk niet "some' bij op de site....

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Ook de aanhef vind ik weer niet professioneel overkomen:"....goed te zien dat Wout in ieder geval genoeg tijd overheeft op een dag om dit soort discussies op te starten."

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top