Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 42
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2009
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.605

    Standaard

    Er staat duidelijk wat er 35% korting krijgt en wat er voor een minimale prijs weg gaat.

    Sommige mensen zouden eerst eens goed moeten lezen voordat ze zulke vragen stellen.
    Ik beet niet hoe ik zou reageren na de 100ste marginale mail.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saracen Bekijk bericht
    Er staat duidelijk wat er 35% korting krijgt en wat er voor een minimale prijs weg gaat.

    Sommige mensen zouden eerst eens goed moeten lezen voordat ze zulke vragen stellen.
    Ik beet niet hoe ik zou reageren na de 100ste marginale mail.
    Dan reageer je toch niet, in dit geval reageert hij wel (tijd en moeite) en op een onbeleefde manier.


    Toch simpel?
    it's better to burn out than to fade away

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saracen Bekijk bericht
    Sommige mensen zouden eerst eens goed moeten lezen voordat ze zulke vragen stellen.
    Ik weet niet precies hoe jij dat ziet, maar als er staat "all Koch products must go!!!! some new and demo's left! now 35% discount on retailpricing!"

    En iemand vraagt dan of voor een bepaald item van Koch ook korting geldt, dan lijkt me dat toch niet zo'n hele rare vraag?

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink Bekijk bericht
    Ik weet niet precies hoe jij dat ziet, maar als er staat "all Koch products must go!!!! some new and demo's left! now 35% discount on retailpricing!"

    En iemand vraagt dan of voor een bepaald item van Koch ook korting geldt, dan lijkt me dat toch niet zo'n hele rare vraag?
    saracen reageert niet altijd op een professionele manier. Misschien is hij wel een werknemer van max...
    Hier reageert hij ook niet echt jofel:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=132072

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink Bekijk bericht
    En iemand vraagt dan of voor een bepaald item van Koch ook korting geldt, dan lijkt me dat toch niet zo'n hele rare vraag?
    Nou, het is zelfs een overbodige vraag.
    Begrijpbaar schrijven is klaarblijkelijk nog een hele kunst.

    Volgens de letterlijke tekst in die link zou de TS 112 weg moeten gaan voor € 282,75 , namelijk 65% van € 435,-

    En als zo'n gast beweert dat het wel € 435,- moet zijn, dan moet 'ie of z'n website aanpassen of je die korting geven.
    Als 'ie dat niet doet is het misleidende reclame.
    Dat kan hem veel meer gaan kosten dan die 35% korting.

    Ik vind dat je niets verkeerd hebt gedaan.
    Dat soort figuren mag je best wel een beetje aanpakken.
    En uit z'n reactie maak ik op dat 'ie wel nattigheid voelt en zich er met zo'n onprofessioneel antwoord vanaf denkt te maken....
    Dat hij volhardt in dat gedrag maakt het er in mijn ogen niet beter op.
    Jammer, gemiste kans voor die winkel!
    Laatst gewijzigd door RB-1; 1 februari 2010 om 19:00 Reden: quote vergeten
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  6. #26
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    ideetje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    saracen reageert niet altijd op een professionele manier. Misschien is hij wel een werknemer van max...
    Hier reageert hij ook niet echt jofel:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=132072
    Nou nou... Lees dat topic nog eens door, wie komt daar nou het kortste door de bocht? Op de man spelen is normaal gesproken ook een berisping waard hoor, beetje dimmen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #27
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Ik sluit mij aan bij Mitch. Even ter verduidelijking; ik vind een discussie over normen en waarden bij mail contact van en naar internetwinkels prima en zinvol, maar zodra er meer gebitchfight gaat worden dan dat er inhoudelijk wordt gediscussierd gaat dit topic dicht.


    GOLDMEMBER

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Tja even het verhaal gelezen en de link naar de site bekeken.

    Laat ik eerst voorop stellen dat zowel bij mail en telefoongesprekken het de toon is die de muziek maakt.

    Max reageert niet echt professioneel, maar ik moet zeggen dat de mails die TS stuurde nu ook niet echt in verhouding staan.

    Wat ik wel van mening ben is dat MAX duidelijker moet zijn op zijn site.

    Als je het op de letter leest staat er dat alle Kochs - alle producten in de ruimste zin des woords - weg moeten en er een korting geld van 35 procent op de verkoopprijs.

    MAX moet zich vanuit het oogpunt van de wetgever houden aan zijn aanprijzingen die hij wereldkundig maakt, m.a.w. als je nu de pagina leest, waarnaar gelinkt wordt geld er een korting van 35% op de aangegeven prijzen dus prijs -/- korting ad 35% = prijs waarvoor product voor kan worden aangekocht.

    In het mailverkeer geeft Max aan dat E 435,00 de prijs is, zoals op de site is aangegeven, maar dit strookt niet met wat de site aangeeft en pretendeert.

    resumerend: de link- in context met de reactie van MAX- is misleidend en af te keuren.

  9. #29
    Les Paul R8
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Max reageert niet echt professioneel, maar ik moet zeggen dat de mails die TS stuurde nu ook niet echt in verhouding staan.

    Wat ik wel van mening ben is dat MAX duidelijker moet zijn op zijn site.
    Max is een winkel en hoort zich vooral in te leven in de klant. Klantvriendelijkheid is sowieso iets wat in NL veel te weinig voorkomt. TS had misschien anders kunnen reageren, maar Max had anders horen te reageren. Als ik een dergelijk antwoord krijg van een winkel, haal ik de volgende keer zeker mijn spullen ergens anders.

    Daarnaast vind ik de reclame die ze maken dan erg misleidend. Misschien hebben ze een fout gemaakt, maar dat is geen reden om TS zo af te poeieren. Een excuus van Max aan TS zou op zijn plaats zijn.....

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Max is een winkel en hoort zich vooral in te leven in de klant. Klantvriendelijkheid is sowieso iets wat in NL veel te weinig voorkomt. TS had misschien anders kunnen reageren, maar Max had anders horen te reageren. Als ik een dergelijk antwoord krijg van een winkel, haal ik de volgende keer zeker mijn spullen ergens anders.

    Daarnaast vind ik de reclame die ze maken dan erg misleidend. Misschien hebben ze een fout gemaakt, maar dat is geen reden om TS zo af te poeieren. Een excuus van Max aan TS zou op zijn plaats zijn.....
    volledig mee-eens, ik vind de reclame ook erg onduidelijk en misleidend, zo moeten gewoon de prijs -/- korting = eindprijs neerzetten, scheelt een hoop gezeur en creëert duidelijkheid en scheelt weer discussies per telefoon en per mail

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top