Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 42
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Hoe je het ook draait of keert, ik vind het niet netjes overkomen van beide partijen. Maar Maxguitars had zeker niet zo moeten reageren, slecht humeur of niet....

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Ongeacht of je gelijk hebt of niet, die gast van Max Guitars is een ongelofelijke drol.

    Hij is immers geen grote moeite om normaal te zeggen of die korting ook van toepassing is op die cab? En als ie niet weet wat er op zijn eigen site staat is het een nog grotere drol.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk bericht
    Het mailverkeer zou bij mij ook verkeerd schieten als ik daar zou werken. Draai het eens om, je moest eens weten hoeveel van dat soort mailverkeer er is op 1 dag, met een hoop soort boutvragen ertussen.. af en toe wor je daar nie vrolijk van.. dan kan je zegge stel je profi op.. maar dat houdt niemand de hele dag vol zeker niet met een reactie als "man een man" pff.. imho sorry hoor, maar dat kan ech nie.. ik liep pas langs de V&D.. stond 50% korting op alles op het raam.. ik naarbinnen wijs het eerste de beste horloge aan.. nee niet op die zegt de verkoopster.. dus..

    .

    de CEO's naam begint niet met een W...
    .
    Informeren naar een product is geen boutvraag. En als je te lui bent om normaal te antwoorden antwoord je toch gewoon niet? Scheelt je bovendien een hoop tijd en dit soort gezever.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Nee, met een R en dat staat er ook.
    Maar goed: het staat een beetje vaag omschreven op de site, jij begint een beetje principieel te doen in plaats van gewoon naar de feiten verwijzen en vervolgens gaat de andere partij een beetje chagrijnig doen, wat iedereen wel eens overkomt, zeker van achter een beeldscherm.
    Verder vind ik het een beetje flauw om nu hier het complete email verkeer, al is het dan quasi geanonimiseerd hier neer te gooien en dan bij ons je gelijk te halen. Wat heb je daaraan? Dit subforum gaat over sites, het is hier niet Tros Radar waar de consument per definitie gelijk krijgt.
    Beste Mitch,
    Ik was gewoon verbaasd over de reactie, en de vraag was "wat gaat hier mis"? Dan kan idd ook mijn gedrag zijn. Das wat anders dan mn gelijk willen halen.
    De post gaat ook over sites, en m n overige ervaringen met Rockpalace zijn niet slecht.
    Misschien dat zelfs een moderator soms chagrijnig achter zn scherm zit?

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART Bekijk bericht
    Informeren naar een product is geen boutvraag. En als je te lui bent om normaal te antwoorden antwoord je toch gewoon niet? Scheelt je bovendien een hoop tijd en dit soort gezever.
    Helemaal mee eens, "if you can't stand the heat, get out of the kitchen"

  6. #16
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Van mij krijg je geen gelijk en je stelt dat ik je post niet goed gelezen heb en insinueert dat ik chagrijnig ben en AART, die jou wel gelijk geeft, krijgt een positieve reactie.
    Misschien niet bewust, maar je insteek lijkt me duidelijk. Ik denk dat je wel degelijk je gelijk wil halen.

    Ik ben nog even naar de site gegaan en kon er nu niets meer van terug vinden trouwens. Misschien dus toch een fout geweest?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Via Google cache kom je er nog wel:

    Weet niet of deze link werkt:
    http://209.85.229.132/search?q=cache...ient=firefox-a


    "all Koch products must go!!!! some new and demo's left! now 35% discount on retailpricing! amp and cab covers available at mimimal prices! no trades! "

    Let op: er staat 35% on retailpricing. Dat is dus ook een addertje onder het gras. Misschien zijn dit de normale Max prijzen.

    Verder is Max een prima zaak hoor. Misschien had de CEO last van een jetlag, want hij was bij de NAMM geweest (23 graden en een zonnetje in california)
    Bellen was idd beter geweest.
    Rock on amigos!

  8. #18
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Tja, gewoon ff scheef gegaan.
    Al leg ik persoonlijk toch vrij snel de verantwoordelijkheid voor het fout gaan bij dit soort communicatie bij de zaak. Als professional behoor je dan de nadelen en mogelijke probleempjes bij die wijze van communiceren te snappen en daar juist snel de angel uit te kunnen halen. Anders wordt 't nogal gemakkelijk om mensen met een vraag als zeurpiet neer te zetten...

    ... maar ik weet tegelijk niet of ik zelf op een brakke ochtend een klant nog te woord zal staan, die direct met "een man een man, een woord een woord" aan komt zakken. Dan weet ik wellicht ook nog wel een concurrent die ik de klandizie gun .
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

    thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Tja, gewoon ff scheef gegaan.
    Al leg ik persoonlijk toch vrij snel de verantwoordelijkheid voor het fout gaan bij dit soort communicatie bij de zaak. Als professional behoor je dan de nadelen en mogelijke probleempjes bij die wijze van communiceren te snappen en daar juist snel de angel uit te kunnen halen. Anders wordt 't nogal gemakkelijk om mensen met een vraag als zeurpiet neer te zetten...
    Precies. Volstrekt belachelijke reactie van Max imo. Je hoort je gewoon professioneel te gedragen. "Beste klant, er zal wel sprake zijn van een misverstand bla bla..". Dan ga je je frustratie maar ff uitten door een doos in elkaar te schoppen in het magazijn of zo.

  10. #20

    Standaard

    Ik merk zelf ook dat, zeker via de mail en de online shop, dat het er erg druk is. Het duurt lang voor een reactie. Ik vind zeker de aanzet van de topicstarter een beetje verkeerd en dan heeft max guitar net niet de professionaliteit om daar netjes mee om te gaan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top