Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 42
  1. #1

    Standaard maxguitastore klantencontact.

    Na wat zoeken op internet, kom ik op Maxguitarstore de volgende opmerking tegen:
    "All Koch must go, some new and display items available, 35 % dicount"

    Ik ben al tijden op zoek naar een goed geprijsde ts112 cabinet, en daar die ook op voorraad is in de winkel, waag ik er een mail aan. Als het waar is, stap ik uiteraard gisteren nog in de auto om m op te halen. Vragen mag, toch?

    Er ontspint zich de volgende email-discussie: (integraal)

    To: <info@maxguitar.nl>
    Sent: Wednesday, January 27, 2010 12:45 AM

    Subject: Koch TS112 Cabinet


    > geld op deze prijs ook een korting van 35%/
    >
    > wat wordt dan de prciese eindprijs? dank voor uw reactie
    >
    > groet
    >
    > W.


    Van: Info [mailto:info@maxguitar.nl]
    Verzonden: vr 29-1-2010 18:44
    Aan:Wxxxx
    Onderwerp: Re: Koch TS112 Cabinet


    Hallo Wxxx, welke reden zou er zijn om hier 35% korting op te krijgen? 435
    is de huidige prijs....Indien ik je verder nog van dienst kan zijn, laat het
    gerust weten! Ik help je graag! Hopelijk tot snel!
    To serve is to Rule! Kijk ook eens naar ons You Tube kanaal! (zie:
    http://www.youtube.com/user/maxguitarstore )

    Rxxxxx xxx xxx xxxx
    Subject: RE: Koch TS112 Cabinet


    gewoon,
    omdat dat op je website staat?

    Bij mij geld: een man een man en woord een woord....

    groet

    Wxxx


    >
    >Aan: Wxxx
    Onderwerp: Re: Koch TS112 Cabinet


    Beste Wxxx.....moet ik hier serieus op ingaan? Of mail je gewoon om even te zeuren? Ik word zo moe van dit soort mailtjes. indien je serieus iets wilt aanschaffen, mail of bel me dan. Als je verder vervelend wilt doen, gaan dan naar een andere winkel....

    Rxxxxxx xxx xx xxxx

    Subject: RE: Koch TS112 Cabinet


    Beste Rxxxxxx,

    Het s nooit mijn bedoeling geweest om te zeuren, das een kwalificatie die jij in je mond neemt.
    Op je site staat:
    "all Koch must go, some new and display items left, 35 % discount"

    Als iemand hierover navraagt en het predikaat zeurpiet krijgt, hoef je hem niet meer door te verwijzen naar een andere winkel hoor!

    Ik heb een andere engelse term voor je.
    "word of mouth". zoek dat maar eens op.

    groet

    Wxxx

    >Van: maxguitars:

    "Als je je prijzen kent of de moeite zoudt nemen om dat na te kijken zie hoe zinloos dit soort communicatie is.....niet meer mailen....

    Rxxxx xxx xx xxxx"



    Beste forummers,
    wat gaat hier mis? Ben ik inderdaad de zeurpiet? (ik kan wat hebben..) of mag ik terecht glimlachen bij hun slogan: "to serve is to rule!"

    groet
    Laatst gewijzigd door teledude; 30 januari 2010 om 15:01

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juni 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    720

    Standaard

    gewoon,
    omdat dat op je website staat?

    Bij mij geld: een man een man en woord een woord....

    groet

    Wxxx
    Hier ga jij imho de fout in, nu komt het inderdaad over als gezeur. Beter geweest was iets in de trant van: Omdat op de website staat dat ....
    Je had niet meteen agressief moeten reageren met een man een man...

  3. #3

    Standaard

    Zit wel wat in.
    Alhoewel ik de uitdrukking "een man een man.." niet als agressief zou willen aanmerken. Meer een reactie ( met lichte verontwaardiging misschien..) op "welke reden zou er zijn..." Klinkt mij in de oren als "hoe kom je erbij?"

    Ik ga ervanuit dat de CEO van het bedrijf de inhoud van zijn website kent, of er kennis van neemt vooraleer een reactie te mailen?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Typisch internet vs real life geval.
    Normaal gesproken bel je even op, informeert naar de prijs van je artikel en vraagt dan of de korting die op de website staat ook daarop van toepassing is. En zo niet kan je vragen op welke producten dan wel.

    Dat mailen en gelijk beroepen op iets wat je denkt toe te komen gaat eigenlijk altijd mis.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Berichten
    1.665

    Standaard

    Wat Wausser zei. Alleen is de reactie van maxguitar behoorlijk onprofessioneel.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juni 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remmiedepemmie Bekijk bericht
    Wat Wausser zei. Alleen is de reactie van maxguitar behoorlijk onprofessioneel.
    Daar heb je ook gelijk in, zo iemand moet altijd professioneel blijven...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Typisch internet vs real life geval.
    Normaal gesproken bel je even op, informeert naar de prijs van je artikel en vraagt dan of de korting die op de website staat ook daarop van toepassing is. En zo niet kan je vragen op welke producten dan wel.

    Dat mailen en gelijk beroepen op iets wat je denkt toe te komen gaat eigenlijk altijd mis.
    eigenlijk helemaal gelijk in. maar ik vind dat internet-aanbiedingen niet minder valide zouden moeten zijn. Er is in ieder geval onduidelijkheid en het was professioneel geweest er inhoudelijk op in te gaan, en het uit te leggen. Zeker omdat het hier nota bene de CEO betreft...
    Dat klinkt anders dan een potentiele klant meteen voor zeurpiet uit te maken?
    Bovendien, als je goed leest, vraag ik in de eerste mail ook of die aanbieding van toepassing is op de TS112..

    Bellen is beter, maar na de tweede / derde mail is de zin om uberhaupt nog te bellen wel overr moet ik zeggen...
    Laatst gewijzigd door teledude; 30 januari 2010 om 18:09

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Locatie
    26 onder 1 kapwoning..
    Berichten
    89

    Standaard

    Het mailverkeer zou bij mij ook verkeerd schieten als ik daar zou werken. Draai het eens om, je moest eens weten hoeveel van dat soort mailverkeer er is op 1 dag, met een hoop soort boutvragen ertussen.. af en toe wor je daar nie vrolijk van.. dan kan je zegge stel je profi op.. maar dat houdt niemand de hele dag vol zeker niet met een reactie als "man een man" pff.. imho sorry hoor, maar dat kan ech nie.. ik liep pas langs de V&D.. stond 50% korting op alles op het raam.. ik naarbinnen wijs het eerste de beste horloge aan.. nee niet op die zegt de verkoopster.. dus..

    .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teledude Bekijk bericht
    Zeker omdat het hier nota bene de CEO betreft...
    de CEO's naam begint niet met een W...
    .
    Used to use a "lukather size" rack ..
    Now downsized to a line6 x3 live & Koch.. ..
    G.A.S. for a Haar strat model.... mail me..
    To Rack or Not to Rack.. that's the question..

  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Nee, met een R en dat staat er ook.
    Maar goed: het staat een beetje vaag omschreven op de site, jij begint een beetje principieel te doen in plaats van gewoon naar de feiten verwijzen en vervolgens gaat de andere partij een beetje chagrijnig doen, wat iedereen wel eens overkomt, zeker van achter een beeldscherm.
    Verder vind ik het een beetje flauw om nu hier het complete email verkeer, al is het dan quasi geanonimiseerd hier neer te gooien en dan bij ons je gelijk te halen. Wat heb je daaraan? Dit subforum gaat over sites, het is hier niet Tros Radar waar de consument per definitie gelijk krijgt.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Sluit me aan bij Mitch.
    En als er nou 3269350 klachten waren over de mail-service van Max, ok, maar ik persoonlijk heb alleen maar hele goede ervaringen met hen.
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top