Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 31 van 31 EersteEerste ... 21293031
Weergegeven resultaten: 301 t/m 310 van 310

Discussie: 8 snaar gitaar

  1. #301
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard

    Hoogie, mijn dank is groot!

    Ik zal binnenkort wat kwalitatief goede foto's zien te maken dan zal ik ze posten. Mijn eigen camera geeft geen bevredigend resultaat dus ik moet even op zoek naar alternatieven.

  2. #302
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard





    Als afsluiter van het topic

  3. #303
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Mooi geworden, jammer dat je hem te koop hebt (geen geld trouwens), bijzonder instrument
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  4. #304
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard

    Dank je! Niet jammer, de gitaar staat vooral stof te vangen in de hoek. Ik heb liever dat iemand er op speelt. Ik speel of bouw nauwelijks nog.

  5. #305
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik maak een diepe buiging voor je en neem tegelijk mijn petje voor je af. Dit is een onwaarschijnlijk prachtige gitaar in alle opzichten.

    HULDE!!!

  6. #306

  7. #307
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Dat ding is vet man, denk je niet dat je erg veel spijt gaat krijgen bij verkoop?

    Als je wilt dat iemand erop speelt, leen m dan uit, laat 'm circuleren onder bekenden.. Misschien mag je er dan op n dag wel meer maken.
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  8. #308
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Ik begrijp dat je zelf geen zin meer hebt om ze af te bouwen, mss een andere bouwer het laten doen zodat ze topnotch in orde is en ze dan verkopen en prijs delen met die bouwer. nee, ik ben zelf geen kandidaat

  9. #309
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2009
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    617

    Standaard

    Tis dat ik er op het moment geen geld hiervoor heb, anders had ik hem graag willen kopen en afbouwen

  10. #310
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard

    Ik heb twee en een halve (die heeft Eugen afgebouwd) gitaar gebouwd die weg zijn gegaan. Dat was ook lastig. Ik heb er wel over nagedacht maar nu kan iemand zijn eigen draai eraan geven. Zo zit er geen radius op het fretboard dat kan iemand dan aanpassen naar wens.
    De gitaar lag in de gangkast uiteindelijk. Geeft mij ruimte ook in mn hoofd want ik zie de gitaar ook telkens liggen. Afronden is niet mijn sterkste kant haha.
    Ik heb al vragen gekregen of ik er nog wil bouwen maar dat gaat op dit moment niet lukken.

    Ik ga nog een 7 snaar bouwen voor mezelf. Daar heb ik al hout voor liggen alleen weet ik nog niet wat het exact moet gaan worden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top