Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18

Discussie: Alpine dopjes

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    705

    Standaard Alpine dopjes

    Weet iemand of die lamelle van die dopjes in je gehoorgang zitten of nog uitsteken zeg maar?
    Zodat die nog een beetje te zien zijn? Of dat alleen dat staafje nog uit je oor steekt? Volgens mij zijn die dingen te groot voor mij en ik was niet van plan om erin te gaan knippen

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordii Bekijk bericht
    Weet iemand of die lamelle van die dopjes in je gehoorgang zitten of nog uitsteken zeg maar?
    Zodat die nog een beetje te zien zijn? Of dat alleen dat staafje nog uit je oor steekt? Volgens mij zijn die dingen te groot voor mij en ik was niet van plan om erin te gaan knippen
    Zijn bijna niet te zien

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Sorry, maar die Alpines (die van 30euro toch he?) zijn nogal zichtbaar hoor. Maakt verder niet uit ofzo, want heb zelf al drie setjes gekocht... .

    Trouwens, als ze te groot zijn voor jou mag je er gerust in knippen, staat op de verpakking.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    705

    Standaard

    Ja, dat weet ik want ik heb ze vandaag zelf binnengekregen.
    Maar het gaat me er niet om of ze goed zichtbaar zijn of niet, maar hoe die lamelle zitten. Horen die aan de binnenkant van je oren te zitten of voor een deel uit dat gat te steken?

    Edit: volgens mij snap ik hem; die bovenste lamel opengeklapt en die ander dicht? Dat zit bij mij het fijnst in ieder geval.
    Edit: Dit beschermt niet :P
    Laatst gewijzigd door Jordii; 26 januari 2010 om 19:19

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Knippen is normaal niet nodig. Laat ze even zitten zodat je ze gewoon wordt en frul er wat mee. Als ze pijn gaan doen na een tijdje zitten ze te ver


    Je bedoelt deze toch?


    Niks naar boven of onder, gewoon in je orden duwen (met de zachte kant naar binnen he )
    Laatst gewijzigd door ellisvertellis; 26 januari 2010 om 19:09

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    705

    Standaard

    Ja die Zo ver mogelijk naar binnen? Gewoon totdat 'ie vast zit en beschermt? (En dan niet té ver natuurlijk)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Precies! Hij hoeft echt niet te "drukken" op de binnenkant van je oor ofzo. Erin tot je meer kracht zou moeten zetten om verder te gaan, dan loslaten. Als het pijn doet , ietsje losser trekken. That's it!

    grtz!

  8. #8

    Standaard

    als het pijn doet .... dat lijkt me een gevalletje.. Te ver!!

    Ik vroeg me alleen wel af, waar dat plastic buisje voor is wat boven de filters in het doosje zit, ik dacht om ze uit je oor te halen maar dat werkt niet, is het plastic te hard voor, je kan ze hiermee wel inbrengen.

    (waarom ik het vraag, onze bassist had ze afgelopen weekend vast zitten in zijn oor hebben een puntbektang moeten scoren om ze er uit te halen )

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Deze doppen doen toch niet wat ze moeten doen?
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roeluzzz Bekijk bericht
    Ik vroeg me alleen wel af, waar dat plastic buisje voor is wat boven de filters in het doosje zit, ik dacht om ze uit je oor te halen maar dat werkt niet, is het plastic te hard voor, je kan ze hiermee wel inbrengen.

    (waarom ik het vraag, onze bassist had ze afgelopen weekend vast zitten in zijn oor hebben een puntbektang moeten scoren om ze er uit te halen )
    Haha! Da's idd te ver dan!

    Dat buisje is om ze in te brengen. Nooit gebriukt btw, in mijn ervaring totaal onnuttig. Maar ieder zijn oren zijn anders van bouw, zeker?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top