Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 62
  1. #11

    Standaard

    zo... Weer wat daagjes verder... Ondertussen een Bogner 4x12 gekocht om te kijken of dat wat is. Dat is alweer een hele verbetering...
    Even een A/B vergelijking gedaan met mn 1960B cab en de Bogner 4x12 over mn VHT2502 met de Egnater en de Marshall verliest echt enorm...
    Jaren lang heb ik bij V30's lopen draaien om dat tophoog randje weg te krijgen. Hier zit ie helemaal niet meer in
    Je kan er dus echt niks over zeggen hoe iets klinkt... Het is altijd anders en elk vergelijk gaat mank als je niet in heel je signaalketen voor 100% gaat.

    Vanavond eens gaan luisteren wat de beste combinaties zijn en de nieuwe inhoudt voor de nieuwe rackjes gaan bedenken.

    Binnenkort dus 1 rackje met de CAE 3+ en een rackje met de Egnater IE4.
    Nu alleen nog kijken welke fx unit waar komt en welke onderdelen het beste werken...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Oke dan! Dus de Marshall gaat weg en je gaat weer over naar 2 rackjes!

    Het blijft leuk he, gear uitproberen!
    ----

    // City Of Life //

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Gefeliciteerd! Ben wel een beetje verbaasd dat je de Bogner nog nooit uitgebreid had getest of zelf hebt gehad. Aangezien je enorme eetlust voor amps en gitaren
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

  4. #14

    Standaard

    2 rackjes... kun je eindelijk stereo spelen!!!

    FOTO'S!
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    Gefeliciteerd! Ben wel een beetje verbaasd dat je de Bogner nog nooit uitgebreid had getest of zelf hebt gehad. Aangezien je enorme eetlust voor amps en gitaren
    Tja dat heb je meet een forum he. Heel de tijd dat advies dat ik tijd moet vrij maken om te gaan testen en dat ik niet meer blind mag kopen. Voor testen heb ik vaak geen tijd en moet ik er ver voor rijden. Als je dat test is het in een klein hokje zonder band wat toch niet werkt...

    Door wat ik las en de antwoorden die ik kreeg op mn vragen bleek dat het niet echt mijn kast zou zijn. Zeker ook door mn ervaringen met andere V30 kasten...

    Geen verwijt natuurlijk maar soms lopen de dingen zo...

    Morgen een fototje. Dan hoop ik ook mn Replifexje binnen te krijgen...

    Groetjes

    NOcki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    zo... Weer wat daagjes verder... Ondertussen een Bogner 4x12 gekocht om te kijken of dat wat is. Dat is alweer een hele verbetering...
    Even een A/B vergelijking gedaan met mn 1960B cab en de Bogner 4x12 over mn VHT2502 met de Egnater en de Marshall verliest echt enorm...
    Jaren lang heb ik bij V30's lopen draaien om dat tophoog randje weg te krijgen. Hier zit ie helemaal niet meer in
    Je kan er dus echt niks over zeggen hoe iets klinkt... Het is altijd anders en elk vergelijk gaat mank als je niet in heel je signaalketen voor 100% gaat.

    Vanavond eens gaan luisteren wat de beste combinaties zijn en de nieuwe inhoudt voor de nieuwe rackjes gaan bedenken.

    Binnenkort dus 1 rackje met de CAE 3+ en een rackje met de Egnater IE4.
    Nu alleen nog kijken welke fx unit waar komt en welke onderdelen het beste werken...
    Dus als ik het goed begrijp ziten er in de Bogners ook V30 speakers in maar die klinken beter dan de Marshall met V30?

  7. #17

    Standaard

    Dezelfde speaker inderdaad maar een heel ander geluid!
    De A/B test was trouwens niet met V30's omdat ik die alweer een tijdje niet gebruik vanwege dat tophoog wat ik er niet in wilde hebben.

    Het geluidsverschil was eigenlijk het volgende.

    De Marshall kast kan heel neuzig en schel klinken in vergelijking.
    De bogner klinkt veel gebalanceerder en echter. misschien meer hifi.
    Laatst gewijzigd door Nocki; 2 februari 2010 om 12:18
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  8. #18

    Standaard



    hier de beloofde foto. Ik hoop morgen de Rocktron Replifex te hebben. Vrijdag zal de set dan voor het eerst gebruikt gaan worden... Ik ben erg benieuwd!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Tja dat heb je meet een forum he. Heel de tijd dat advies dat ik tijd moet vrij maken om te gaan testen en dat ik niet meer blind mag kopen. Voor testen heb ik vaak geen tijd en moet ik er ver voor rijden. Als je dat test is het in een klein hokje zonder band wat toch niet werkt...

    Door wat ik las en de antwoorden die ik kreeg op mn vragen bleek dat het niet echt mijn kast zou zijn. Zeker ook door mn ervaringen met andere V30 kasten...

    Geen verwijt natuurlijk maar soms lopen de dingen zo...

    Morgen een fototje. Dan hoop ik ook mn Replifexje binnen te krijgen...

    Groetjes

    NOcki

    Ja snap ik. Ik heb ook weinig tijd en mogelijkheid (geen auto als student) om veel cabs uitgebreid te testen. Maar eens in de zoveel tijd reis ik met mn band af naar Duitsland, voor een dagje Music Store/Musik Produktiv. En daar word je toch een hoop wijzer van!
    Maar cool dat je er blij mee bent, ik vond hem ook altijd erg lekker klinken (met de juiste amp).

    En respect, je rack ziet er erg gelikt uit! Dat MOET wel als een tiet klinken
    Geen shockmounted case? Je weet maar nooit wat er met verslepen gebeurd..
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Netjes hoor. Ik zie dat de replifex nog afwezig is. Dus eigenlijk alleen een preamp+poweramp, right? Lekker, zo basic.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top