Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 37

Discussie: Peavey 6505+ combo

  1. #1

    Standaard Peavey 6505+ combo

    Hey,

    Ik ben op zoek naar een buizenamp en heb mijn ogen gezet op een peavey 6505+ 112 combo. Het probleem is echter dat hij nergens in de buurt in een winkel te vinden is en ik hem dus zonder te horen zou moeten bestellen. Op youtube klinkt hij erg goed en de reviews zijn lovend. Heeft iemand hier ervaring met deze combo? Ik wil hem gebruiken voor moderne metal (KSE, Trivium, Lamb of god etc etc.). Is deze amp geschikt? En zijn er ook nog andere buizencombos in dezelfde prijsklasse (~600) die geschikt zijn?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    erg geschikt, heb zelf de 5150 combo gehad, niet de 6505+ combo, dus er zal vast enig verschil in zitten. Maar als 5150 fan kun je die 6505+ niet laten liggen voor dat geld, idioot gewoon als je bedenkt dat 5150 heads (met een kanaal minder en zonder speaker!) wel eens richting de €1000 gaan tweedehands!!
    pokkel'n

  3. #3

    Standaard

    Al eerder voorbij gekomen, namelijk hier.

  4. #4

    Standaard

    De 6505+ 112 uis nog niet uit in europa. vandaar dat geen winkel hem heeft. officieel zou hij"dit keer"30 januari uit moeten komen, maar aangezien hij nu al 6x ofzo is opgeschoven geloof ik er niet zo in.

    in amerika wordt hij in kleine mate al verscheept, vandaar de youtube filmpjes :P

  5. #5

    Standaard

    als ik voor bij die combo nog een cab koop, 2x12 of 4x12, gaat hij dan dezelfde voordelen hebben als de 6505+ halfstack?

    ik kan niet geloven dat de 6505+ head hetzelfde geluid geeft als de head die in de combo is ingebouwd terwijl hij dubbel zo duur is o_O

  6. #6

    Standaard

    Ja zie dat hij nu op musicstore staat voor 550€ .. de 6505+ head kost €1300. Ik vraag me ook wel af waar het grote verschil dan ligt ?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Anders gebiassed heb ik ooit gehoord, en iets met de reverb ofzo, maar waarom die zoveel goedkoper is?

  8. #8
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Hij is ook Made in China...scheelt een hoop.

    Hij is nog niet verkrijgbaar in Europa, en die datum van 30 januari klopt dus ook niet. WIj hebben Peavey UK aan de lijn gehad. Schijnt dat de persoon die de release data op de site bijhoudt ernstig ziek is of is geweest. Zijn invaller is er nooit aan toe gekomen om de data te updaten. Reken maar op 30 april!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Dan maar ineens een Bugera kopen?

  10. #10
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Dan maar ineens een Bugera kopen?
    Nee...gewoon geduldig wachten tot hij uitkomt. Hij is wel het wachten waard denk ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top