Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30

    Smile Hai, ik ben Tessa :)

    Dag iedereen,

    Ik ben Tessa, 17 jaar en kom uit IJmuiden.
    Ik speel nu zo'n 7 jaar gitaar (weet het niet meer precies) en doe op dit moment de vooropleiding van het conservatorium in Amsterdam naast mijn laatste jaar VWO.
    Heb eerst een jaartje of 2 klassiek gespeeld maar ging daarna toch voor de elektrische gitaar. Ik speel veel verschillende dingen, op het moment veel John Mayer en Arctic Monkeys, maar metal e.d. ligt niet echt in mijn straatje.
    De muziek die ik leuk vind om te luisteren is echt vrijwel alles, behalve hardcore en, daar is ie weer, metal.

    Gear: Fender 60's classic player strat, Aria (weet niet precies welk type, hij is akoestisch), Epiphone SG400, EHX LPB-1, Behringer TO800 (wordt binnekort vervangen door beter pedaaltje), Vox 845 wah, Korg pitchblack tuner. EHX memory boy heb ik gister besteld, oehoee!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2009
    Locatie
    Meerssen
    Berichten
    439

    Standaard

    Welkom op het forum

    je bent niet de enige die niet van metal en hardcore houdt

    mooie gear trouwens ^^

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Appingedam
    Berichten
    298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tess-a Bekijk bericht
    Behringer TO800 (wordt binnekort vervangen door beter pedaaltje)
    Mwah valt wel mee toch? Als je hem alleen maar thuis gebruikt is het echt een prima pedaal, klinkt als een prima tubescreamer. Als je hem ook voor optredens gebruikt kun je inderdaad misschien beter voor een andere gaan, de Boss SD-1 of (iets duurder) de MI Audio Blues Pro zijn dan mooie alternatieven Of heel iets anders natuurlijk, dat kan net zo goed


    Welkom!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Met die gear zit je hier wel op de juiste plaats..
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30

    Standaard

    Haha ik ben er zelf ook superblij mee! M'n strat heb ik afgelopen zomer gekocht en ik ben echt verliefd op dat ding.

    De reden dat ik m'n Behringer weg doe is omdat ik inderdaad wel van plan ben om af en toe te gaan optreden, dan wil ik toch even een iets beter dingetje. Ik ga waarschijnlijk een Ibanez tubescreamer van een vriend overkopen dus dat komt wel goed denk ook dat dat het geluid van m'n andere pedaaltjes wel ten goede zal doen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Welkom

    Vet dat je conservatorium gaat doen! wilde ik ook lange tijd gaan doen, maar dat zou dan te krap worden om nog juiste niveau te halen en nooit echt vol voor gegaan. Misschien na mn studie aankomende studie criminologie dak het toch eens ga proberen xD. Hmmm... Veel metal is ook juist hele interessante muziek hoor xD niet alles, maar wel veel.

    als ik je nog mooie (en zelfs nog cheapere) vervanger voor dat Behringer OD/Dist pedaal kan noemen, de Washburn Soloist Distortion. 20 dollar op ebay en ik vind m echt beest klinken, alleen soms beetje schel. Is een exacte clone (of andersom) van de Artec Soloist Distortion alleen dan stuk goedkoper. Ben sowieso wel Artec fan ook

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Ook een goede vervanger, die toch niet al te veel kost, is de Digitech Bad Monkey.

    en welkom trouwens.

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    ik vind m echt beest klinken, alleen soms beetje schel.
    hmm dat gaat m niet worden dan, mijn gitaar zelf is ook al vrij schel. of zoals ik het liever noem: helder maar bedankt voor de tips! ik zal ze eens bekijken.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Nou Tessa, metal houdt ook niet van jou, en dat zal het ook nooit doen, want het haat je.



    en welkom!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Nou Tessa, metal houdt ook niet van jou, en dat zal het ook nooit doen, want het haat je.
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top