Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 27 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 266
  1. #131
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    dat is idd Alex, maar zit ik niet mee in de band. Dit was Chaos Asylum voor hun demo-opname, ik zit zelf in Fifth of Four.

  2. #132
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Ah ok. Ik zit namelijk in de band met de andere restanten van zijn vorige band (ander gitarist en drummer). Doe hem de groeten! Hij zal me misschien niet herinneren. Zeg maar dat ik met Dennis en Laurens in de band zit tegenwoordig.

  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    Hoi Allemaal!
    ik heb zojuist de ART Syncgen binnengekregen, en kheb snel ff een extra BNC kabel gehaald!
    Ik ga direct naar mn studio om alles aan te sluiten. Ik zal ff 22 mics voor een geluidsbron klaar zetten ofzo, en dan ff wat spelen en alles tegelijk opnemen. Als het goed gaat werken dan nu 24 sporen simultaan zonder jitter Het lijkt me een geweldig feest!

    Vanavond post ik het verloop

  4. #134
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    HOERA!!!!! De Syncgen lijkt zijn werk goed te doen!! Geen 24 sporen tegelijk getest (had maar kort de tijd), maar de eerste 8 sporen in combinatie met 2x2 verdeeld over de overige 2 kaarten werken prima en kraakloos! nu nog de ultimate test met 24 sporen, maar ik vermoed dat het wel goed zit nu! echt een opluchting, voel me zeeeer blij!! Ben nu echt zo goed als up`n running!

    Met grote dank aan Dennis & Joost voor de tip en het uitleggen!! KLASSE!

    hoera hoera!

    verder nog een updateje, heb eindelijk (na ruim 5 jaar ofzo) eens mn ouwe lelijke witte DIY rack geverfd.....guess what colors




  5. #135
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Je hebt iig wel een van de meest kleurrijke studio's die ik ooit heb gezien!

    Ik zal je in gedachte houden als we nog eens een demo gaan opnemen.

  6. #136
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 mei 2007
    Locatie
    arnhem
    Berichten
    476

    Standaard

    Mooi man, grappig ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen!
    ziet er goed uit! succes met je studio! (heb je al een web site voor je studio?)
    Muziek is eigelijk als een schilderij. Bekijk zo eens de playboy van november, die pose is erg origineel, weet veel te vertellen en toch geeft ze niet te veel weg en weet ze t belangrijkste te bewaren voor pagina 34
    www.saneaudio.nl

  7. #137
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    thnx het is nu allemaal wel klaar, ben gewoon open! hoewel ik nog niet zoveel aan promotie doe, omdat er al bands in de wachtrij staan....

    Muziekcentrum Tjarda heeft al een site, en daar komt een sublink voor de studio. Verder heb ik ook even een Studio Myspace gemaakt, handig voor snelle info en netwerk...toch nog jammer van die pics moet snel even goeie gaan maken!

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Locatie
    Nieuwerkerk a/d ijssel
    Berichten
    164

    Standaard

    Goed man. Ben blij dat het werkt! Veel plezier daar!

  9. #139
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    379

    Standaard

    Mooizo, goed bezig en geen dank. Nu aan de bak!
    http://www.joostdeglopper.com/ <--- composities en producties

  10. #140
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    379

    Standaard

    Je hebt trouwens kans als je 1 van je 3 kaarten als Master gebruikt en de andere alleen ADAT uitpoepen, dat er een beetje latency zit tussen de master en de slaves, omdat die audiokaarten vaak softwarematig aangestuurd worden. Kan een ms of 3 opleveren aan latency. Achteraf ff rechttrekken dus in je sequencer! Hangt af van welke soundcards je gebruikt uiteraard, maar kan geen kwaad het even te checken.
    http://www.joostdeglopper.com/ <--- composities en producties

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top