Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    parlmour modelletje (of hoe je 't ook schrijft). Leuk ding, zonde dat je 'm heb weggedaan.
    Hoewel je natuurlijk al 'n Ovation had..
    Klopt, daarom was het ook geen blijvertje. En ik blijf maar kopen en wegdoen...da's een beetje de hobby ook...het kan zijn dat ik het ene moment lyrisch over iets ben en hem de volgende week alweer in de verkoop heb omdat ik weer wat anders heb gezien. Zit een beetje in mijn bloed denk ik... :P
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Tja, mijn tijd komt nog wel, als ik geld heb

    Eerste indrukken nu ik de gitaar in m' n bezit heb.
    -Wild Cherry ipv Antique,
    -Mooi afgewerkt
    -Benen topkam en brug!
    -Torenhoge actie

    Had de gitaar binnengekregen, en meteen de ouwe snaren eraf gehaald, hals proberen bij te stellen, hielp helaas niet veel. Toen maar even de brugzadel bij geveilt, nu is tie iets meer bespeelbaar, maar nog steeds speelt ie te zwaar. Heb momenteel nogal pijnlijke vingers, vandaar dat een lage actie erg wenselijk is.
    Zometeen maar even een setje voelermaatjes kopen, en kijken of ik met een dremel ze kan bewerken. Een setje topkamvijltjes betaal je toch algauw 50 dollar voor, en dat vind ik net wat te duur eerlijk gezegd.

    Goed, tot zover de info over het uiterlijk.
    Nu de dingen die er toe doen.

    De klank is helder, volle bassen en sprankelend. Setje Martin SP van .012 erop gezet, en is nauwelijks tot niet ontstemt va gisteravond (toen ook maar 2 keer goed gestemt).
    Bespeelbaarheid is nog niet helemaal top helaas. Het is een veel smallere hals dan m' n Seagull (uiteraard), en dat is ff wennen. Akkoorden / strumming klinkt er heerlijk op, maar ga er geen fingerstyle op proberen, tenmniste niet als je van die grote vingers als ik heb.

    Zo tot zo ver deze review, foto's komen vanmiddag, ben nu nog bij m' n ouders, en had de usb kabel van m'n telefoon niet meegenomen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Hm, wacht even. In de binnenkant stond Wild Cherry, maar vind dat model niet terug op de website. Ga het zo nog ff uitzoeken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Zo, effe wat plaatjes geschoten.

    Trouwens, topkam en brugzadel zijn niet van bot, maar van messing denk ik?



    Mooi stukje hout. Denk niet dat ze zo nog gemaakt worden, want op de site zijn ze allemaal voorzien van een slagplaat, en ik zie nergens de Wild Cherry versie.



    En hier met z'n 2tjes:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Bump.




    Sinds vorige week weer terug in m'n bezit! Blijft een ontzettend mooie gitaar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  6. #16
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Mooi spul. Heb zelf een Seagull S6 in de collectie. Perfect afgewerkt, mooie matte finish. Erg goed voor t geld.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top