Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    1.441

    Standaard Weer es wat anders: VOX AC30 CCH

    Kon mijn sound niet echt halen uit de Marshall Vintagemodern. Klungelen met een Weber Mass attenuator, om hem maar door de strot van mijn 2x12 Framus te proppen met M20's. Heb nog wat Plexi's en Superbasses overwogen, zelfs een Hiwatt DR103 willen kopen. Maar aangezien ik toch niet echt meer op de Kossoff queeste was, heb ik gekozen voor een lekkere toonmachine: de VOX AC30 head. Ben zeer tevreden. Vind hem een heerlijke feel hebben en veel ballen. En voor onze classic-rock songs ook erg geschikt. Ben benieuwd naar de eerste bandervaringen, helaas pas volgende week vrijdag.....




  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2008
    Locatie
    Weert
    Berichten
    2.015

    Standaard

    Mooie combi met dat kabinet

    En zeker een goede en degelijke versterker!
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.743

    Standaard

    gaaf zeg! Prachtige amps ac30's.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Tof! Mooie amp Paul, klinkt ook lekker!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  5. #5
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.751

    Standaard

    Zou jammer zijn als het een mooie combi was met die Les Paul, maar dat het kut klinkt Liever een lelijke versterker met mooie sound

    Maaruh; mooie aanwinst!
    Gezocht: Ibanez DE7

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Zou jammer zijn als het een mooie combi was met die Les Paul, maar dat het kut klinkt Liever een lelijke versterker met mooie sound

    Maaruh; mooie aanwinst!
    Nee joh! Looks op het podium, daar gaat het om!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  7. #7
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.751

    Standaard

    Vandaar jouw combi met Nielsje. Nu snap ik 'm...

    Gezocht: Ibanez DE7

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Vandaar jouw combi met Nielsje. Nu snap ik 'm...

    Tsja, iemand moet Nielsje toch positief compenseren he
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.732

    Music

    *insert jaw drop here*
    Dat je voor een AC30CCH gaat kan ik goed begrijpen , maar dat je van de Kossoff queeste af bent verbaast me eigenlijk wel! Hoe dat zo?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    1.441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    *insert jaw drop here*
    Dat je voor een AC30CCH gaat kan ik goed begrijpen , maar dat je van de Kossoff queeste af bent verbaast me eigenlijk wel! Hoe dat zo?
    Mitch, we zijn er met de band nu wel achter, na een zeer negatieve ervaring op kerstavond zeker, dat de wereld niet zit te wachten op een Free Tribute Band. We schuiven nu dus langzaam op naar de bekendere dansbaarder songs. Dus bij dit droevige afscheid van een tijdperk, wilde ik mezelf toch wat opbeuren met de heerlijke VOX sound, die ik bij jou laatst al heb mogen proeven.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top