Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 39
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2003
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    179

    Standaard

    Da's de zwarte met de aluminium slagplaat en de parelmoeren inlay op de body en de hals. Hij is gestolen bij een inbraak, dus degene die hem heeft zal er wel niet zoveel mee kunnen behalve verkopen.

    Ik wil 'm ECHT graag terug, dus als iemand 'm te koop ziet, wil ik het heeeel graag snel weten!

    Bedankt!

    Ik ben nou bezig met op fora te posten dat hij gestolen is. Ik zou het erg waarderen als mensen meer links hebben van dit soort lijsten/fora/whatever... tips om 'm misschien ooit nog terug te krijgen...

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: burt op 2003-04-13 01:12 ]</font>

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2001
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    1.310

    Standaard

    Ok, misschien aan te raden, om bijvoorbeeld de directie van 2e hands sites op de hoogte te brengen, dat je gitaar gestolen is.

    Je moet ook meteen ff op al die tweedehands sites gewoon berichten posten/spammen dat er een Jem 10th met dat nummer is gestolen.

    Gitaarforummers, het is nu tijd om te unite-n en met zn allen zoveel mogelijk winkels te bezoeken en alle jem 10ths te checken op het bewuste nummer!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2003
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    179

    Standaard

    Bedankt man! Ik voel me daadwerkelijk gewoon wat minder klote. Ik ga morgen als een oetmongool winkels en sites bellen en mailen!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2002
    Locatie
    Delft
    Berichten
    3.845

    Standaard

    juist niet op marktplaats posten! de dader zal zich dan wel 2x bedenken voor hij hem daar op zet en dan zie je hem nooit trug!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2003
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    179

    Standaard

    Precies. Ik zal hem niet posten, maar ik neem wel contact op met het bestuur van die sites of ze me kunnen helpen in de gaten houden of hij erop staat. Op Ebay heb je geautomatiseerde searches, en kan je een e-mailtje laten sturen als er een object aangeboden wordt waar in dit geval bijvoorbeeld het woord 'jem' in zit.

    Ik heb ook overlegd met de politie, en die zeiden dat het wel verstandig is om muziek winkels te bellen. Die zijn meestal heel eerlijk in dat soort zaken: vaak zijn het mensen die zich het gevoel goed kunnen voorstellen.

  6. #6

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Nope

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2003
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    179

    Standaard

    Nee. :sad: De Jem10 is er een met een handvat.

    Desalniettemin, het doet me echt goed dat er mensen meedenken!

    thanks!

    Er is trouwens een goeie beloning voor de gouden tip!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2003
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.527

    Standaard

    Hoeveel van zulke jems zijn er dan gemaakt totaal? als jij nummer 825 hebt, 1000 ofzo?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2003
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    179

    Standaard

    852. Eerste plan was om er 100 of 250 te maken, maar omdat Ibanez het geld goed kon gebruiken hebben ze het verhoogd naar 750, toen naar 850, en -volgens mij op verzoek van meneer Vai die er zelf een paar kwijt was geraakt- nog 2 reserve (waarvan er overigens 1tje niet bij Vai is, dus dat zou het verhaal wel een beetje weerleggen).

    Anyway, hoe het precies ging weet waarschijnlijk geen mens... Ik heb me ook laten vertellen dat er 10 geimporteerd werden naar de Benelux, waarvan 3 naar Nederland, maar ik heb er nou al 5 getraceerd in Nederland. Kan natuurlijk ook door mensen zelf geimporteerd zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top