Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard 17-4 John Butler Trio, Melkweg

    Wou em al een tijdje live zien, dus ik heb m'n ticket binnen. Vind het echt een geweldige muzikant. Sinds kort met een nieuw trio, ben benieuwd. Voor wie hem niet kent, hier een paar filmpjes met zn oude bandleden:

    Zebra

    Fire in the sky

    (solo)
    Ocean

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Hij komt ook in Brussel, AB (waar anders) voor de geinteresseerden! Als het op die manier blijft doorgaan houden we zo alle belgen en hollanders op het forum netjes gescheiden!

    Wel een aanrader denk ik!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -geert- Bekijk bericht
    Wou em al een tijdje live zien, dus ik heb m'n ticket binnen. Vind het echt een geweldige muzikant. Sinds kort met een nieuw trio, ben benieuwd. Voor wie hem niet kent, hier een paar filmpjes met zn oude bandleden:

    Zebra

    Fire in the sky

    (solo)
    Ocean
    GEERT JE BENT GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik ben 3 jaar geleden voor een half jaar in Australie geweest en de 1e keer dat ik ze daar live op TV zag, was ik aan de buis gekluisterd. Ik durfde bijna niet te ademen, bang dat ik een noot zou verliezen. WAT EEN GEWELDIGE BAND! Ik luister al jaren veel naar hun CD's en baalde als een stekker toen ik ze hier in NL miste. Nu net een ticket besteld.... KICKE!!!

    Geert, dank voor je post!!!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #4

    Standaard

    waar bestel ik kaartjes?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    GEERT JE BENT GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik ben 3 jaar geleden voor een half jaar in Australie geweest en de 1e keer dat ik ze daar live op TV zag, was ik aan de buis gekluisterd. Ik durfde bijna niet te ademen, bang dat ik een noot zou verliezen. WAT EEN GEWELDIGE BAND! Ik luister al jaren veel naar hun CD's en baalde als een stekker toen ik ze hier in NL miste. Nu net een ticket besteld.... KICKE!!!

    Geert, dank voor je post!!!
    Graag gedaan . Ik luister ook al een tijdje naar hun muziek, heb ze op werchter ook gemist, ik was dat jaar nl naar pinkpop. Toen ik dit las meteen besteld, melkweg lijkt me wel mooi zaaltje ook! (nog nooit geweest).

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    .... nou net terug van het concert. MAN WAT KAN HIJ SPELEN!!!!!!!!! John Butler (trio) is geweldig, helemaal in de nieuwe bezetting. Wat een topmuziekanten!!!

    Wel maf om te beseffen dat John Butler trio in Australie de zalen vult zo groot als Arena/Ahoy/HMH/Kuip/Gelredome en hier in Europa het dus van kleine zaaltjes moet hebben....

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Was vet he!! Vond het voorprogramma ook best te pruimen. Maar john butler trio was echt heel vet ja. Bv 'Treat yo mama' op die lapsteel van em, die was echt heeeerlijk !! Vond dat ze ook behoorlijk lang speelden, ze hadden het echt naar hun zin ook gewoon. En die drummer dat was echt een showmannetje die Nicky Bomba, maar wel lache!!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -geert- Bekijk bericht
    Was vet he!! Vond het voorprogramma ook best te pruimen. Maar john butler trio was echt heel vet ja. Bv 'Treat yo mama' op die lapsteel van em, die was echt heeeerlijk !! Vond dat ze ook behoorlijk lang speelden, ze hadden het echt naar hun zin ook gewoon. En die drummer dat was echt een showmannetje die Nicky Bomba, maar wel lache!!
    Dat was zeker een showmannetje! En de bassist: didgeridoo EN contrabas tergelijkertijd spelen.... Petje af! Deze gaat toch wel in mijn top-5 van beste concerten ooit.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2006
    Locatie
    Zele, Oost-Vlaanderen
    Berichten
    655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Dat was zeker een showmannetje! En de bassist: didgeridoo EN contrabas tergelijkertijd spelen.... Petje af! Deze gaat toch wel in mijn top-5 van beste concerten ooit.
    Ik zag ze zondag in Brussel. Heb ze leren kennen via mijn zoon (15j)
    Ze zijn inderdaad fe-no-me-naal. Ik had nog maar ooit één song gehoord op youtube, en dan direct naar het live concert :-)

    Sommige songs zijn wel van PinkFloydiaanse lengte en sfeer.

    Die drummer is een echte patser. Maar John op zijn gitaar ook.

    Het was echt muzikaal, ondanks de enorme techniciteit.

    Staat ook in mijn top-X allertijden.
    I can let you play my guitar... But then I would have to kill you

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top