Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 45 van 45

Discussie: Hallo Reyna hier ;)

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Sinds het begin der filmcamera's die geluid ondersteunen? Bij elke zelfrespecterende camera kan het wel. Natuurlijk weet ik niet welke camera je gebruikt, als het zo een klein rot ding is kun je er idd niets mee maar bij de beetje normale camera's kan het gewoon. Nieuwe compacts kunnen het trouwens ook wel (in camera modus).
    Mja denk niet dat de meine dat kan heb een sony, type zou ik echt nie weten,... maar het geluid van dit filmpje vond ik al stukken beter dan met mn cam
    Gitaarlessen gaat beter dan verwachtingen
    Never stop dreaming, take the chance u have

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reyna Bekijk bericht
    Mja denk niet dat de meine dat kan heb een sony, type zou ik echt nie weten,... maar het geluid van dit filmpje vond ik al stukken beter dan met mn cam
    Wat je ook kunt doen is het opnemen met een goede voice recorder of mic en dan later onder je filmpje plakken ^^.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2010
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    711

    Standaard

    Ik zeg het even eerlijk, zoals ik het gehoord heb: articulatie en uitspraak. Die 2 onder de knie en je overleeft meerdere Idols-ronden.
    Who needs a signature?

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outline Bekijk bericht
    Ik zeg het even eerlijk, zoals ik het gehoord heb: articulatie en uitspraak. Die 2 onder de knie en je overleeft meerdere Idols-ronden.
    Nou dat is nou niet bepaald erg complimenteus als je de eerste 10 Idols ronden hoort XD.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  5. #45
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Zo, lang genoeg nu. Voor het posten van soundclipjes hebben we een apart sub forum, Sounds, voor het chatten ook, Off topic. Ik stel voor dat jullie daar verder gaan.

    Deze gaat even dicht, vragen opmerkingen graag per PM

    GOLDMEMBER

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top