Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 35

Discussie: ++opgelet++

  1. #11

    Standaard

    Ook hier geen vervelende ervaringen met een NS Station ....

    was best gezellig eigenlijk. Maar zorg inderdaad dat je afspreekt op een plek waar meer mensen zijn wanneer je het niet vertrouwt.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2009
    Locatie
    ergens in West-Friesland (NH)
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Ook hier een positieve ervaring, iemand die een draaitafel van mij heeft overgenomen. En in een ver verleden een externe CD-recorder (toen die dingen nog 5 of 600 gulden kosten.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Ik vind het niet zo raar, het is vooral voor studenten erg makkelijk om op een station af te spreken. Ik heb zelf een keer een DS-2 van iemand gekocht op het station, weer lekker snel thuis met de trein daarna.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    412

    Standaard

    Ik ken mensen die bij de Mac donalds hun zaken doen.
    Met versterker erheen, binnen is blijkbaar altijd stroom, en testen maar.
    Hamburgertje erbij . Personeel doet ook niet lastig, mits je het rustig houdt.
    Never work with latebloomers, there,s a reason they're late!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Als je het nog niet betrouwt, gewoon een paar brede jongens mee (zitten normaal altijd wel in je vriendenkringen ). Alleen wapens kan je nooit tegenop in geval van diefstal. Tenzij je het the American way doet zoals Lennaart zei.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2009
    Locatie
    Maasland
    Berichten
    805

    Standaard

    Ik heb ook weleens elementen bij een treinstation opgehaald, ging allemaal goed. Je moet natuurlijk altijd goed op blijven letten, zeker bij een grote aankoop als een gitaar. Maar als je denkt dat er echt iets niet pluis is, kun je de persoon altijd nog straal voorbij lopen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 december 2009
    Locatie
    Hoornsterzwaag ( Frielsand )
    Berichten
    578

    Standaard

    Sorry maar als ik ergens belang bij heb en ik stuur die persoon een mailtje om zijn product te komen bekijken en hij stuurt en mailtje dat we ergens in een steegje of bushokje of treinstation af wil spreken......dan zoek hij het maar lekker uit. hoe wil je je Gibson testen bij het trein station ach weet laat ik m`n stack ook maar gelijk mee nemen. En dan zeggen ze wel je moet wat vertrouwen in een mens hebben maar als ik een Gibson van 1000 euro koop op een trein station en ik eenmaal thuis gekomen en hij doet het niet. op wie wil je dan verhaal halen. je weet immers niet waar die woont.
    Als ik mijn product verkoop is dat thuis lekker bij de kachel de betrefende persoon kan een kopje koffie of een pilsje krijgen, en mag hem dan uitgebreid gaan testen. want als ik iets verkoop dan is het goed en dan mag die gene wel weten waar ik woon.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Precies, wie dat er bij een grote aankoop niet voor over heeft, zoekt maar lekker dichter bij huis.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenderfan Bekijk bericht
    Ik ken mensen die bij de Mac donalds hun zaken doen.
    Met versterker erheen, binnen is blijkbaar altijd stroom, en testen maar.
    Hamburgertje erbij . Personeel doet ook niet lastig, mits je het rustig houdt.
    GEWELDIG! Ik zie het al helemaal voor me
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2004
    Berichten
    2.915

    Standaard

    Maar die vette vingers dan op je gitaar???
    hehe

    Ik heb ook weleens een Jazzmastertje verkocht op het station in Eindhoven. Niks aan de hand, zo de auto uit, gitaar laten zien en weer naar huis haha. Ik zou het nooit doen, maar na wat op en neer ge-emailed te hebben vond die jongen dat fijner.

    Daarna wel snel weg gereden met die 500 euro hehe...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top