Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 35

Discussie: ++opgelet++

  1. #1

    Standaard ++opgelet++

    http://link.marktplaats.nl/308228447
    Met de meneer die deze Fender aanbiedt zou ik voorzichtig zijn. Hij probeert met je af te spreken op een plaats zonder publiek. Kans is groot dat je beroofd wordt. U bent gewaarschuwd. Redactie marktplaats ikg.
    Bij mij was het bijna gelukt.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Henri bedankt

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Heb je aangifte bij de politie gedaan?
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Locatie
    HUISSEN am Rhein
    Berichten
    4.281

    Standaard

    Heb mijn V op Markplaats te koop staan en kreeg zojuist deze reacte erop.Moest gelijk aan deze post denken.Je gaat zoiets toch niet op een NS station afhandelen?En anders samen met een paar uit de kluiten gewassen kamereden?Ben trouwens ook helemaal niet geinterresseerd in de deal!
    Is dit ook zo'n geval?


    Dear Ronald,
    I have a guitar for trade: Its a 2002 Carvin Dc custom shop, with EMG
    81/85 pickups, original floyd rose tremolo,
    neckthru construction, ebony fretboard, sperzel locking tuners and an original carvin hardcase. Serial number and pics are available if you want! An amazing guitar meant for some serious virtuoso playing! Bought for 2600$ in 2002.
    Would you be interested in trading for the Gibson? If you re interested i can come to your closest NS station, at my own cost, when we meet, so no one will have to post anything. I m available anytime.
    I await a reply from you!
    Kind regards,
    George


    Deze reactie is afkomstig van;
    Naam: George
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUESSEN Bekijk bericht
    Heb mijn V op Markplaats te koop staan en kreeg zojuist deze reacte erop.Moest gelijk aan deze post denken.Je gaat zoiets toch niet op een NS station afhandelen?En anders samen met een paar uit de kluiten gewassen kamereden?Ben trouwens ook helemaal niet geinterresseerd in de deal!
    Is dit ook zo'n geval?


    Dear Ronald,
    I have a guitar for trade: Its a 2002 Carvin Dc custom shop, with EMG
    81/85 pickups, original floyd rose tremolo,
    neckthru construction, ebony fretboard, sperzel locking tuners and an original carvin hardcase. Serial number and pics are available if you want! An amazing guitar meant for some serious virtuoso playing! Bought for 2600$ in 2002.
    Would you be interested in trading for the Gibson? If you re interested i can come to your closest NS station, at my own cost, when we meet, so no one will have to post anything. I m available anytime.
    I await a reply from you!
    Kind regards,
    George


    Deze reactie is afkomstig van;
    Naam: George
    't HOEFT niet verkeerd te zijn. Ik heb ooit eens een TS-9dx verkocht op het NS-station. Het bleek een Engels sprekende Afrikaan te zijn die in NL op het conservatorium zat. Uit onze korte chit-chat wist hij precies dingen te noemen die alleen goede gitaristen weten. Hij had geen rijbewijs, maar wel een OV-kaart.

    En elke station heeft een restauratie: ik zou voorstellen daar te gaan zitten. Niet anoniem. En anders gewoon een vriendje meenemen
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Och, ik heb mijn auto gekocht op het station van Leeuwarden, hadden we ook al de centjes cash bij, proefrit, afdingen, klaar. Ik zou niet gauw achterdochtig worden. Voordeel van een station: veel veiligheidscameras, drukte... dus je bent nooit alleen.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Veel amerikanen op HCAF gruwen van het idee dat iemand bij je thuis langskomt, die hebben het dan gelijk over welk kaliber wapen je het beste bij de deur kon zetten...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART Bekijk bericht
    Veel amerikanen op HCAF gruwen van het idee dat iemand bij je thuis langskomt, die hebben het dan gelijk over welk kaliber wapen je het beste bij de deur kon zetten...
    is toch een toonbeeld voor de zieke maatschappij daar, dat je niemand meer durft te vertrouwen.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht

    En elke station heeft een restauratie: ik zou voorstellen daar te gaan zitten. Niet anoniem. En anders gewoon een vriendje meenemen
    je vrienden aan een andere tafel laten zitten is dan heel geschikt..
    Toooooooooooooooone!!!

  10. #10

    Standaard

    Ik heb eens een El Maya gekocht bij een station in Zeeland tegen de Belgische grens (5 uur heenreizen ) en dat ging ook prima. Zegt niets voor de toekomst of course .

    Bedankt voor de tip!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top