Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 48 van 48 EersteEerste ... 38464748
Weergegeven resultaten: 471 t/m 480 van 480

Discussie: Stonebeat voor Emma

  1. #471
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Prachtig resultaat!!!
    En erg tof dat je het voor je dochter maakt zeg, lucky bastard! (en daar bedoel ik jou mee)
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  2. #472

    Standaard

    Mijn dank ook naar Middelburg
    Ze (mijn dochter) is een genetische mix van mijn vrouw en mij. Ze heeft mijn postuur en weerstand tegen zon en hitte, maar gelukkig niet mijn haakneus
    Ze heeft ook nog een broer. Die heeft eveneens mijn postuur, maar ook mijn neus; en een beetje de warmte-allergie van mijn vrouw.

    Hoe dan ook, ik denk dat ik met enig succes mijn biologische functie heb vervuld en dat ik de familiegenen en -naam een fikse kans van overleven heb gegeven.
    Voortaan ga ik nog wat gitaren erbij maken en wat mensen leren erop te spelen; en als het zo uitkomt nog steeds zelf de planken op met mijn zooi.

    Het volgende project gaat een gitaar voor mijn zoon worden. Matzwart met in ieder geval twee humbuckers en misschien een single coil in het midden. Body-model als mijn eerdere Phoenix-gitaren.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  3. #473
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Beauties, both
    +1. Complimenten aan de maker(s)....

    Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  4. #474
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard

    He ASB dat ziet er goed uit zeg! Tof dat ze niet groen is.

  5. #475
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Erg mooi geworden! Ik ben benieuwd naar de volgende
    (en feliciteer je dochter met haar nieuwe gitaar, toevallig heb ik vandaag de strat van mijn zoon afgemaakt morgen pics)

  6. #476
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    je beide 'creaties' mogen er zijn, en ik ben blij dat emma ook over is om de gitaar zo te houden want het is een prachtig totaal plaatje geworden.

    en laten we wel zijn, er is niks mooiers als een ouder letterlijk zoveel inzet laat zien voor zijn kinderen.
    dat blijft iets wat nooit meer vergeten word

  7. #477
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2008
    Locatie
    Brugge, deel van een pretpark op de grens van Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk
    Berichten
    1.472

    Standaard

    Het model van de gitaar is nog steeds mijn smaak niet, maar naturel is hoe dan ook mooier dan groen.

    Mss moet je enkele van de foto's transplanteren naar het 'vrouwelijk schoon met gitaar'-topic
    When in Doubt, Fuck it.
    When not in Doubt... get in Doubt!

    Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.

  8. #478

    Standaard

    Zjef, ze is m'n dochter en pas 13; ik voel toch wat weerstand om haar tussen de stoeipoezen met gitaren te zetten. Maar ik breng de complimenten zeker over, dat zal ze leuk vinden; van allemaal

    Ik had de gitaar al eerder helemaal in elkaar zitten om mee te nemen naar DGBM. Toen heb ik de truss rod aan moeten draaien omdat de hals nogal hol stond in eerste instantie. Nu, na zo'n twee maanden zonder spanning, was de hals bol gaan staan; dat bleef zo, zelfs nadat de snaren er een dag op hadden gezeten. Gisteravond en vandaag heb ik de truss rod mee en mee wat losser gedraaid en nu heb ik weer de goede holling en de afstelling zoals ik die voorheen had.
    Ik ga dat de komende weken wel nog in de gaten houden.

    De moer zit aan de hiel van de hals; maar die ligt net ondiep genoeg in de pocket dat ik er met een schroevendraaier bij kan. Hij heeft twee van die haaks op elkaar staande sleuven en dat is in dit geval wel een hele uitkomst: ik kan de truss rod afstellen zonder ook maar iets los te hoeven maken.

    De topkam heb ik met een reepje fineer opgehoogd en nu ontbreken alleen nog de strap buttons.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  9. #479
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Hey

    Mooi gemaakt hoor! Gaaf project.
    Een dochter die trost kan zijn op haar pa en een pa die trots kan zijn op z'n dochter!
    Dat ze er veel plezier met de nieuwe gitaar mag hebben!
    En natuurlijk ook de complimenten voor de bouwer!

    vr.gr.

    Branko

  10. #480

    Standaard

    knap,
    alleen maar bewondering!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top