Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30

Discussie: Iceman!

  1. #1

    Standaard Iceman!

    Heu mensen,

    Om maar mooi te beginnen met het verhaal: ik wil een iceman kopen!
    Maar liever niet van ibanez.. weet één van jullie of andere merken
    ook iceman's maken?

    alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Briljant plan, ware het niet dat de Iceman nu een van de eerste echt originele modellen is van Ibanez, en deze zijn vrijwel niet gekopieerd.

    Als het echt geen Ibanez mag zijn (waarom als ik vragen mag) dan kun je bij warmoth ook Iceman bodies bestellen bijvoorbeeld.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.329

    Standaard

    Alhoewel ik het erg vreemd vind dat je geen Ibanez wil hebben heb ik toch even gegoogled voor jou: Warmoth

    (had je zelf ook kunnen doen!)

  4. #4

    Standaard

    Nou ik heb gwoon slechte ervaringen met ibanez. ik wist niet dat de iceman een van de eerste modellen was van ibanez.

    Is de Ibanez Iceman een goede allround gitaar?

    Ik heb me eerlijk gezegd niet heel erg erin verdiept..

    EDIT:

    oh en idd warmoth heb ik eerder gezien, wat het stomweg vergeten! ben nu aan het kijken op de link! hartstikke bedankt

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ANGC Bekijk bericht
    Nou ik heb gwoon slechte ervaringen met ibanez.
    Mag ik vragen wat die slechte ervaring dan is? Ik ken Ibanez alleen maar als goed merk met "veel gitaar voor je geld".

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.691

    Standaard

    Lekker toepasselijk gezien het weer

    Ibanez (met name de iets duurdere) maakt echt prima gitaren en ibanez staat bekend om een redelijk allround geluid. Dus ja de iceman is wel een redelijk allround gitaar.

  7. #7

    Standaard

    Mijn slechte ervaringen zijn wel met de wat goedkopere gitaren. slecht hout, floyd roses die nooit werken.. dat soort dingen. maar goed, t zijn niet hele slechte ervaringen. ben nu ook aan t kijken naar de Ibanez iceman.

    En dat de dure ibanezsen (ibanessen ibanezzen.. wat is t =P?) erg goed zijn geloof ik graag, maar die zijn dan ook te duur voor mij. dat geld heb ik op het moment niet, en zal t binnenkort ook niet bij elkaar kunnen sprokkelen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ANGC Bekijk bericht
    Heu mensen,

    Om maar mooi te beginnen met het verhaal: ik wil een iceman kopen!
    Maar liever niet van ibanez.. weet één van jullie of andere merken
    ook iceman's maken?
    Het enige juiste antwoord op de vraag is Greco die de Iceman onder de naam 'Mirage' verkocht, (zie dus Greco Mirage) maar Greco bestaat niet meer in de hoedanigheid geloof ik. Oude Mirages komen ook uit dezelfde fabrieken als de Ibanez Icemans. Aan dit deel van m'n antwoord heb je dus eigenlijk niks.

    Wat ik je zeker wil meegeven: verdiep je eerst maar eens in Ibanez en/of de Iceman. Er bestaat niet zoiets als dé Ibanez waarmee je ervaring kan hebben en vervolgens alle gitaren kan afschrijven en er bestaat ook zeker niet iets als dé Iceman. Een Iceman is bij wijze van spreken niet meer of minder veelzijdig dan een Les Paul of een Telecaster.

  9. #9

    Standaard

    wat goed dat ik zo snel reactie krijg!

    ik heb nu zat informatie om mee te werken, mij hoor je niet klagen. ik ben bij warmoth een iceman aan t samenstellen en ben ook aan t kijken bij ibanez. morgen maar ff langs dijkman om te kijken of ze de iceman hebben staan. kijken of t wat is!

    hartstikke bedankt. als er nog meer merken zijn die iceman's maken hoor ik het graag.

    ik weet dat mijn beeld over ibanez onterecht is, tis een soort vooroordeel. ik probeer er gelijk van af te stappen. maar soms zit zoiets in je hoofd.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    Had washburn niet een ice man achtige gitaar, van die gozer van kiss?

    Edit: http://www.kissasylum.com/photos/lis...burn_large.jpg
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top