Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Euj!

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    8

    Post Euj!

    Gegroet allen!

    Ik ben Luuk, 19 jaartjes oud, en hier onder de naam GoofyKnight (Leipe Ridder, zoals ik vroeger altijd in online games door het leven ging Wil uiteraard niet zeggen dat ik nu niet meer game, Super Mario for the win!). En jaren geleden zat mijn broerlief, dankzij wie ik gitaarspeel, ook weleens op dit forum. Nu dacht ik; potverdikkie, daar stonden soms verdraaid leuke dingen op, ik meld me gewoon aan!

    Welnu, ik speel al enkele jaren gitaar, maar wel zwaaaaar casual eerst. Nooit les gehad, ook niet echt verstand van gitaren verder, dus ben niet van zo'n superhoog niveau. (heb wel Constant Motion van Dream Theater redelijk goed onder de knie, zonder solo that is, mocht je écht benieuwd zijn wat mijn capaciteiten zijn!) Maargoed, wat maakt het allemaal uit, ik heb er verder plezier in, en het is een zéér leuke hobby naast mijn altijd drukke leven als eerstejaars archeologiestudentje!

    Qua muzieksmaak, en wat ik dus ook speel, zou je me een breed georiënteerd metaalhoofd kunnen noemen. Voornamelijk dus metal (en dan vooral folk, symphonic en prog), maar om even de uiteenlopendheid te schetsen; Ik luister naar het viking-gebulder van Amon Amarth tot de funky deuntjes van Jamiroquai, en van Dream Theater tot Alan Parsons Project
    Uiteraard nog onnoemelijk veel meer bands.

    Wat mijn gitaar betreft; ik heb er wel ééntje!
    Genoeg gitaren in huis dankzij broer+pa, dus dat zat lange tijd wel snor. Op een gegeven moment m'n eigen elektrische gitaartje in huis gehaald; De Ibanez SAS36FM. In het rood, want dat is sexy.
    (plaatje alhier: http://www.imusician.co.uk/acatalog/00067117.jpg)
    Heerlijke gitaar vind ik, niet zo mega-pro natuurlijk, maar dat hoeft ook niet.

    Zie dat er vaak om foto's gevraagd word, wat natuurlijk ook leuk is, dus alhier een crappy webcam-foto van mijn gitaar en ik! (bij gebrek aan beter) Evil kijkend, zoals een metalhead betaamt


    Voor de rest; zit niet in een band, heb wel wat eigen dingetjes.
    Dat was 'm wel, denk ik. Heel verhaal dus, maar zo ben ik!

    Tabee voor nu!

  2. #2
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Welkom! Je komt me heel bekend voor. Waar kom je vandaan? (of heb k daar overheen gelezen?)

    En wat je gitaar betreft...die is idd sexy. En over je muzieksmaak...




    The more metalheads, the merrier!!!!

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    8

    Standaard

    Danku!

    En nee, daar heb je niet overheen gelezen Tankman, t stond er inderdaad niet bij. Ik kom uit het olijke Dordrecht.

  4. #4
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Ah nee...Misschien heb ik je ooit eens bij een concert ofzo gezien...

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    8

    Standaard

    Is heel goed mogelijk. Kan me goed voorstellen mijn kleurrijke karakter in de geheugens van vele duizenden graspopbezoekers gegrift staat *kuch*
    Eerstvolgende: Eindhoven Metal Meeting, aanstaande zaterdag.

  6. #6
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Zegt Bruce de Metalhaai jou wat?

  7. #7
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    8

    Standaard

    Nee, maar ik ben HÉÉL erg benieuwd

  8. #8
    Tankman
    Guest

    Standaard

    metalbruce.hyves.nl

    Running gag van mijn band en de vriendenkring

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Broeksterwoude
    Berichten
    862

    Standaard

    Welkom!

    En ik wil je meteen ook even complimenteren voor de compleetheid van je introductie-thread! Kunnen andere mensen nog wat van leren!

    Leuke gitaar trouwens!

    Van Meekeren
    1978 Gretsch Committee Bass
    2006 Epiphone Les Paul Standard Plustop Pro
    // Icetea-burst
    1974 Music Man Sixty-five // Tube Rectifier, Grey logo
    1991 Ampeg SVT410 (USA) + 2001 Ampeg SVT210 (USA)

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    8

    Standaard

    Bedankt VanMeekeren,

    voel me al helemaal thuis hier En ik laat inderdaad altijd even mijn fantasie de vrije loop als ik dit soort introductietjes moet schrijven, blij dat het gewaardeerd wordt!
    Zeer fijne gitaar inderdaad, zeker als eerste gitaar. Had ook nog het geluk dat er ruim honderd euro vanaf gingen omdat hij tweedehands was. Klein krasje op de achterkant, nieuw setje snaren, good as new. Volgens mij iemand die hem gekocht heeft, en er later achter kwam dat hij er eigenlijk niks mee deed.

    En @Tankman, geweldig, die haai! Als jullie er komende Graspop weer bij zijn ga ik er wel naar op zoek.
    Benieuwd naar je band ook trouwens, maar ik kan geen nummers luisteren op jullie myspace? Kan aan mijn pc liggen, ik weet het niet, maar ik zie geen nummers staan.

    GoofyKnight

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top