Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Euj!

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    8

    Post Euj!

    Gegroet allen!

    Ik ben Luuk, 19 jaartjes oud, en hier onder de naam GoofyKnight (Leipe Ridder, zoals ik vroeger altijd in online games door het leven ging Wil uiteraard niet zeggen dat ik nu niet meer game, Super Mario for the win!). En jaren geleden zat mijn broerlief, dankzij wie ik gitaarspeel, ook weleens op dit forum. Nu dacht ik; potverdikkie, daar stonden soms verdraaid leuke dingen op, ik meld me gewoon aan!

    Welnu, ik speel al enkele jaren gitaar, maar wel zwaaaaar casual eerst. Nooit les gehad, ook niet echt verstand van gitaren verder, dus ben niet van zo'n superhoog niveau. (heb wel Constant Motion van Dream Theater redelijk goed onder de knie, zonder solo that is, mocht je écht benieuwd zijn wat mijn capaciteiten zijn!) Maargoed, wat maakt het allemaal uit, ik heb er verder plezier in, en het is een zéér leuke hobby naast mijn altijd drukke leven als eerstejaars archeologiestudentje!

    Qua muzieksmaak, en wat ik dus ook speel, zou je me een breed georiënteerd metaalhoofd kunnen noemen. Voornamelijk dus metal (en dan vooral folk, symphonic en prog), maar om even de uiteenlopendheid te schetsen; Ik luister naar het viking-gebulder van Amon Amarth tot de funky deuntjes van Jamiroquai, en van Dream Theater tot Alan Parsons Project
    Uiteraard nog onnoemelijk veel meer bands.

    Wat mijn gitaar betreft; ik heb er wel ééntje!
    Genoeg gitaren in huis dankzij broer+pa, dus dat zat lange tijd wel snor. Op een gegeven moment m'n eigen elektrische gitaartje in huis gehaald; De Ibanez SAS36FM. In het rood, want dat is sexy.
    (plaatje alhier: http://www.imusician.co.uk/acatalog/00067117.jpg)
    Heerlijke gitaar vind ik, niet zo mega-pro natuurlijk, maar dat hoeft ook niet.