Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard [Dutch School of Performin Arts] Moeilijkheids niveau

    Hallo,

    Ik ben 17 jaar oud. Ik speel nu al een half jaar gitaar en ik hou er ontzettend van. Ook al heb ik daarvoor nog nooit gitaar gespeeld voelde het aan alsof ik dat wel heb gedaan. Maargoed, ik moet dus nu gaan kiezen voor mijn opleidingen. Ik heb geen idee wat ik wil worden. Wel weet ik dat ik van gitaar spelen hou.

    Dus kwam ik bij de DAPA (Dutch School of Performing Arts) aan. Het lijkt me een ontzettend leuke school en er zitten hele leuke opleidingen tussen. Ik zou dit graag willen doen alleen is de wil er maar niet de ervaring.

    Ik kan best redelijk gitaar spelen vind ik na een half jaartje. Maar ik vraag me af of ik, als ik keihard aan mijn spel ga werken en theorie, of ik dan goed genoeg ga zijn voor deze school..

    Heeft er iemand ervaring met een muziek opleiding, hoeveel kan je er van verwachten? Word het ontzettend moeilijk? Zou ik het kunnen halen? Als het moet kan ik zelfs prive lessen regelen op een muziekschool. Ik zit trouwens al wel op een muziekschool maar dat is maar 1 x per week.

    Wat vinden jullie?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2003
    Locatie
    belgie
    Berichten
    1.369

    Standaard

    Op dit moment zijn de opleidingen van de DAPA - School of Music nog in ontwikkeling. Je kunt je daarom nog niet aanmelden voor een opleiding.

    dit vind ik raar.

    Verder, heb je er al geweest? of ken je t enkel van internet?
    tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
    http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2008
    Locatie
    Borne
    Berichten
    292

    Standaard

    Is misschien een pop academie niet iets dan? Daar wil ik ook naartoe uiteindelijk

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie