Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 410 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 4091
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Hier wordt mijn broekje vochtig van...:
    Grappig: volgens mij staat die ook ergens in het "Welk pedaal had ik nooit moeten kopen" topic, alleen krijg ik 'm niet gevonden omdat je maar 1x per minuut mag zoeken.


    Mijn laatste GAS aanval (is inmiddels gelukkig al weer een beetje gezakt)


    Gibson SG Junior

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Locatie
    Duiven/Arnhem
    Berichten
    2.733

    Standaard




  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard



    +



    Jaa, dat zou ik wel willen hebben begin 2010. Lijkt me een heerlijk setje.
    Op de Squier nog een Wilkinson brug poten, en Seym Duncans, en grommmen maar!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Ik ben net bij de repetitie van een andere band geweest (dus waar ik niet in zit), en ik mocht even spelen op de PRS Custom 24 van de gitarist. Ik ben helemaal weg van die gitaar!

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik ben net bij de repetitie van een andere band geweest (dus waar ik niet in zit), en ik mocht even spelen op de PRS Custom 24 van de gitarist. Ik ben helemaal weg van die gitaar!
    Ja dat zijn inderdaad geweldige gitaren. Je kunt misschien met een SE beginnen, ik heb zelf de SE Custom 22 (24 heeft een maple hals, de 22 is van mahonie, dat ligt me toch beter). Die spelen en klinken ook fantastisch en zijn behoorlijk minder prijzig.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Ja dat zijn inderdaad geweldige gitaren. Je kunt misschien met een SE beginnen, ik heb zelf de SE Custom 22 (24 heeft een maple hals, de 22 is van mahonie, dat ligt me toch beter). Die spelen en klinken ook fantastisch en zijn behoorlijk minder prijzig.
    Nee, daar gaan we niet aan beginnen. Ik ga niet een gitaar kopen omdat-ie lijkt op de gitaar die ik graag zou willen hebben. Bovendien heb ik al 5 elektrische gitaren, 1 meer dan nodig.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Nee, daar gaan we niet aan beginnen. Ik ga niet een gitaar kopen omdat-ie lijkt op de gitaar die ik graag zou willen hebben. Bovendien heb ik al 5 elektrische gitaren, 1 meer dan nodig.
    Voor mij was het eigenlijk wel zo. Ik probeerde de Custom 22 en 24 en was daar helemaal weg van. Maar 3k heb ik niet. Dus de SE geprobeerd en die viel ook erg in de smaak. Ik zocht sowieso een nieuwe gitaar (da's natuurlijk het verschil) dus heb toen de SE 22 gekocht.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Voor mij was het eigenlijk wel zo. Ik probeerde de Custom 22 en 24 en was daar helemaal weg van. Maar 3k heb ik niet. Dus de SE geprobeerd en die viel ook erg in de smaak. Ik zocht sowieso een nieuwe gitaar (da's natuurlijk het verschil) dus heb toen de SE 22 gekocht.
    Ik kan het me prima voorstellen hoor, want ik kijk in principe ook alleen maar naar gitaren die ik kan betalen. Maar ik vond het zo grappig, mijn beste gitaren zijn stuk voor stuk prima instrumenten maar die PRS is gewoon perfectie. Dat zijn mijn gitaren niet, en dat geeft ook niet. Ik zou die PRS dolgraag willen hebben, maar ik heb mijn eigen gear die ook helemaal voldoet.

  9. #49

    Standaard

    Voor deze heb ik zware GAS!!!
    " Great minds think alike"

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2009
    Locatie
    Wetteren (bij Gent)
    Berichten
    399

    Standaard

    Fretless Wonder:

    Les Paul GT:
    Te koop: Randall RX 15W oefenampje in nieuwstaat, mag weg voor €30... Niet misse prijs voor een oefenampje!
    Gezocht: tweedehands V30 2x12 / Dunlop Crybaby Wah tegen een goeie prijs.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top