Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 377 van 410 EersteEerste ... 277327367375376377378379387 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.761 t/m 3.770 van 4091
  1. #3761
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2002
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    739

    Standaard

    Ben de afgelopen weken in de race voor een 7-string, met een budget tot 2500 EUR. Helaas weinig op voorraad overal met gemiddeld een aantal weken levertijd. Ben in dubio nog omdat mijn gevoel me nog wat tegenspreekt. Enerzijds neig ik naar een Ibanez Prestige, de AZ24027TFF spreekt me erg aan, met name door de veelzijdigheid van de pickups, de looks en de locking tremelo.

    Afgelopen dagen ben ik me ook wat meer gaan verdiepen in Strandberg gitaren. Men is met name erg lovend over de endurance neck. Zover ik heb kunnen zien is er in NL geen shop te vinden die deze gitaren heeft staan. Kom bij Thomann uit maar de 7 strings met trem hebben allemaal forse levertijden. Het lage gewicht en de ergonomische body maakt voor mij dat dit wel een ideale gitaar is om thuis zittend achter de pc, voor meerdere uren op je schoot te hebben.

    Zelf speel ik veel progressieve muziek. Sterling by Music Man vind ik fantastische modellen, met name de John Petrucci signatures. Maar goed, als ik dan de prijs plus wat je daar voor terug krijgt, afzet tegen een Ibanez prestige of een Strandberg, dan vallen deze toch eigenlijk wel af. Een echte Ernie Ball music man is me echt te duur en is geen optie.
    Prog Lord

  2. #3762
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belfrink Bekijk bericht
    Ben de afgelopen weken in de race voor een 7-string, met een budget tot 2500 EUR. Helaas weinig op voorraad overal met gemiddeld een aantal weken levertijd. Ben in dubio nog omdat mijn gevoel me nog wat tegenspreekt. Enerzijds neig ik naar een Ibanez Prestige, de AZ24027TFF spreekt me erg aan, met name door de veelzijdigheid van de pickups, de looks en de locking tremelo.

    Afgelopen dagen ben ik me ook wat meer gaan verdiepen in Strandberg gitaren. Men is met name erg lovend over de endurance neck. Zover ik heb kunnen zien is er in NL geen shop te vinden die deze gitaren heeft staan. Kom bij Thomann uit maar de 7 strings met trem hebben allemaal forse levertijden. Het lage gewicht en de ergonomische body maakt voor mij dat dit wel een ideale gitaar is om thuis zittend achter de pc, voor meerdere uren op je schoot te hebben.

    Zelf speel ik veel progressieve muziek. Sterling by Music Man vind ik fantastische modellen, met name de John Petrucci signatures. Maar goed, als ik dan de prijs plus wat je daar voor terug krijgt, afzet tegen een Ibanez prestige of een Strandberg, dan vallen deze toch eigenlijk wel af. Een echte Ernie Ball music man is me echt te duur en is geen optie.
    Toen ik de eerste zin las moest ik direct denken aan een MM Petrucci
    Wat mij altijd opvalt is dat die 7-snarige gitaren 2e hands vaak een stuk goedkoper worden aangeboden. Waarschijnlijk minder vraag.
    Als je geen haast hebt zou ik mijn ogen eens een tijdje open houden.

  3. #3763

    Standaard

    Heb stiekum gas voor zo'n marshall sc20h

  4. #3764

    Standaard

    Jij bent dan wel heel slecht in stiekem zijn

  5. #3765
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.964

    Standaard

    GAS voor een originele SG silverburst uit 2007... Helaas maar slechts 400 van gemaakt, en vrij lastig te vinden.

    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  6. #3766
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Heb stiekum gas voor zo'n marshall sc20h
    Snap ik helemaal. Na een tegenvallende DSL15H kocht ik een tweede hands SC20H. Zo blij mee!!!
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  7. #3767
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik heb eventueel nog wel een setje BK Mules liggen, die mag je best 's proberen, Mark. Mochten die je bevallen, dan komen we daar wel aan uit t.z.t. Ik hoef er sowieso de hoofdprijs niet voor, want doe er toch niks mee. Laat me maar weten als je interesse hebt. De bruikleen is in ieder geval volkomen kosteloos, dus een buil zul je er niet aan vallen.
    Bijzonder aardig van je Brum, maar hoeft niet....

  8. #3768
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Oké, no problemo.

  9. #3769
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    GAS voor een originele SG silverburst uit 2007... Helaas maar slechts 400 van gemaakt, en vrij lastig te vinden.

    https://www.mylespaul.com/attachment...30-png.401220/
    Daar zou ik het ook wel op kunnen doen ja. Misschien alleen de slagplaat anders (de ouderwetse kleine), maar verder wel een mooie gitaar.

  10. #3770
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Daar zou ik het ook wel op kunnen doen ja. Misschien alleen de slagplaat anders (de ouderwetse kleine), maar verder wel een mooie gitaar.
    Ik zou voor deze full size pickguard gaan..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top