Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 338 van 410 EersteEerste ... 238288328336337338339340348388 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.371 t/m 3.380 van 4091
  1. #3371
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Als het een instrument is waar je op blijft spelen is de prijs niet zo erg. Probleem is dat zoiets vaak niet gebeurd.....
    De enige gitaar waar dat mee gebeurde (bij mij ) is de Gretsch 6120 SSU, de Setzer dus. Gaat sinds de aankoop naar alle optredens mee en heeft er dus honderden, zo niet duizenden, gezien. Iedere buts en kras en is zelf veroorzaakt.
    De enige aanschaf die nu nog terecht zou zijn..... zou een Falcon zijn. Iets grotere body en dus iets meer laag in de klank. En een echter killer look....
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  2. #3372
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Prijs is het minst boeiende van een gitaar, als je het kan betalen. En als je het niet kan betalen is er geen probleem.

    De Falcon vind ik weer te groot en ik ben ook meer van de subdued dan van de Rhinestone cowboy, ik vond mijn Bamboo Annie in het begin al op het randje kwa kijk mij eens maar je went er ook wel snel aan.
    Ik blijf, merk ik, toch wel heel erg open staan voor een (overgeverfde) goldtop met stoptail en P90's, een '53. Onder de 4 kilo.

    Kiek, hij heb er een
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3373
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Prijs is het minst boeiende van een gitaar, als je het kan betalen. En als je het niet kan betalen is er geen probleem.

    De Falcon vind ik weer te groot en ik ben ook meer van de subdued dan van de Rhinestone cowboy, ik vond mijn Bamboo Annie in het begin al op het randje kwa kijk mij eens maar je went er ook wel snel aan.
    Ik blijf, merk ik, toch wel heel erg open staan voor een (overgeverfde) goldtop met stoptail en P90's, een '53. Onder de 4 kilo.

    Kiek, hij heb er een
    Liever een echte Goldtop, geen rode.... ;-)) Voor de rest my kind of guitar.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #3374
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Rare bek heeft die knakker, waarschijnlijk erge kiespijn.

  5. #3375
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Die 'knakker met die rare bek' is best wel een beetje beroemd in gitaarland.
    Heeft ook een signature, daar is ook al menig blogje over gevuld.
    Maar ik hoor hem toch het liefst op zijn Gibson.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #3376
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Zal het nooit kunnen betalen maar een Axe FX III

  7. #3377
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    O jawel joh, over een jaar of 5 is er de axe fx 7+XL, dan kun je de 3 écht wel betalen

  8. #3378
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Boss gt1000 of de line 6 helix.

  9. #3379
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Boss gt1000 of de line 6 helix.
    Of de Headrush.

    Zelf heb ik ook gas in die richting.
    Nu ik mijn eerste serieuze stappen heb gezet op spelen met IEM wil ik ook weleens proberen hoe volledig modelling me bevalt.
    Ik heb een voorkeur voor de 19" vormfactor, dus blijft eigenlijk alleen Helix of Kemper over.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 19 januari 2020 om 12:24

  10. #3380
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Nah, die heb ik beluisterd, weliswaar via YouTube in een vergelijking met de helix en de gt1000 en die vond ik de minste van die 3.
    De GT1000 staat bij mij op pole, vooral omdat ik de factory presets erg goed vind klinken en ik er eigenlijk zo mee het podium op kan. Xlr-etje naar de tafel en klaar. Gig ready zonder eindeloos tweaken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top