Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 337 van 410 EersteEerste ... 237287327335336337338339347387 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.361 t/m 3.370 van 4091
  1. #3361
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dat zijn trouwens klotegitaren, die MM's van me. Soms denk ik ik doe er 1 of 2 weg, en dan leg ik er eens nieuwe snaren op, want met die oude verrotte snaren kun je ze niet met goed fatsoen op MP zetten, en dan elke keer houd ik ze toch maar

    [...]

    Ik moet eigenlijk nog een gitaar voor een status quo sound hebben.....tele dus, ook GAS voor, maar ik probeer het te bedwingen
    Dat kan ik alleen maar beamen. Speel momenteel heel weinig; eens in de 1,5 week een repetitie gemiddeld. Dan neem ik altijd m'n Suhr mee. Op zolder staan nog twee Luke's (mijn eerste 'echte' gitaar en mijn jarenlange droom een Black Sparkle). En ik bedacht me net tijdens een ander draadje dat er ook nog ergens een LP in een koffer ligt.

    Ik heb altijd gitaren waar ik een tijd niet op speelde opgeruimd maar om eoa reden krijg ik dat met die MM's niet voor elkaar. Ze zijn gewoon te goed en dan denk ik; daar ga ik spijt van krijgen.

    Momenteel ook al een tijdje aan het kijken naar een Tele. Zit ik ineens in bij Guitarfactory Oss met zo'n Valentine (wel een Sterling in dit geval) in mijn hand. Poeh he, dat is ook lekker en ik vrees dat de MM nog iets lekkerder is. Maarja, dan heb je weer een MM en kom daar maar weer eens vanaf

    Staat overigens ook een hele leuke Haar Tele op MP nu. Mooie relic uitvoering, alleen wel met nieuwe headstock en dat is dan toch weer een minpuntje.

  2. #3362
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ik ben echt verliefd op mijn 3 vaste Ibanezzen. Mijn RG3120 (die ik pffff 10 jaar heb ofzo?), en relatief recent mijn Ibanez RGDIX6PB en RGDIX6MPB. Echt ik verlang er bijna iedere dag naar om ze te bespelen. Geen GAS, maar GPS. Ik snap GAS wel, heb dan ook flink GAS gehad voor die laatste 2, en ja ik kan nog wel een hele zwik aan gitaren verzinnen die ik erg mooi vind en niet zou weigeren als ik ze gratiesj aangeboden zou krijgen maar GAS? Nee, die is wel gestild. Het is fijn om een set basisgitaren te hebben waar je echt super tevreden mee bent

  3. #3363
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    Ik zit wat meer in een siso/ritmesessie dan ik normaliter ben.
    Houd van dreampop, en speel je dat akoustisch dan dien je je chorus te zoeken door veel open snaren mee te spelen over de hals.
    Op dit ogenblik GAS voor iets 12 snarigs.
    Zowel acoustisch als electrisch.
    Waait wel weer over totdat ik er de ruimte voor heb.

  4. #3364
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Momenteel ook al een tijdje aan het kijken naar een Tele. Zit ik ineens in bij Guitarfactory Oss met zo'n Valentine (wel een Sterling in dit geval) in mijn hand.
    Doe je helemaal verkeerd.
    Die Eggle tele, die moet je hebben!

  5. #3365
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    Vind ik mooi he, 3719 euro; en dan krijg je een Gotoh brug.

    Niet dat daar iets mis mee is, maar ach... je verwacht iets bijzonders natuurlijk voor dat geld.

  6. #3366
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Was vroeger een groot fan van Eggle. Vooral de simpele Berlin was te gek. 3700 voor een telecaster is echt volslagen idioot.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    147-c Guitars

  7. #3367
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard Waar heb jij nu GAS voor?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Was vroeger een groot fan van Eggle. Vooral de simpele Berlin was te gek. 3700 voor een telecaster is echt volslagen idioot.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik zou het zelf nooit aan een gitaar uitgeven maar voor een Fender CS wordt ‘t ook betaald...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #3368
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    3700 voor een telecaster is echt volslagen idioot.
    Klopt, vind ik ook, vooral omdat ik een telecaster eigenlijk -oneerbiedig, ik weet het- zie als de ultieme beun-elektrische-gitaar.
    Maar hij is in het echt toch wel heul erg mooi en netjes gebouwd.
    Als je niet kijkt naar restwaarde dan wist ik het wel als ik moest kiezen tussen de eggle of een CS fender.
    Maar goed, voor 3,7k kun je ook 3 hele dikke teles in elkaar beunen.

  9. #3369
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Ik heb ook wel eens de neiging om ze te gaan redeneren, maar feitelijk kom je dan bij iedere USA gitaar tot de conclusie dat het wel aardig wat geld is in vergelijking met de grondstoffen dit je zelf in elkaar zet
    Nog maar niet te spreken over een laten we zeggen netjes gebouwde Mayback Lester vs een Gibson LP True Historic wat qua grondstoffen en bewerking niet factor 3 uit elkaar ligt.

  10. #3370
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik heb ook wel eens de neiging om ze te gaan redeneren, maar feitelijk kom je dan bij iedere USA gitaar tot de conclusie dat het wel aardig wat geld is in vergelijking met de grondstoffen dit je zelf in elkaar zet
    Zeker, maar die 3700 voor 3 dikke teles was nog niet eens gebaseerd op het zelf omzagen van een boom etc. Koop een mooie neck en body die al af zijn en hardware, dan kun je voor 1200 al wel wat moois bij elkaar vinden, met nog geld over voor een goede afstelling.
    Al weet je dan niet op voorhand wat je hebt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Nog maar niet te spreken over een laten we zeggen netjes gebouwde Mayback Lester vs een Gibson LP True Historic wat qua grondstoffen en bewerking niet factor 3 uit elkaar ligt.
    Mee eens, alhoewel 2k voor een Tsjechische nep LP ook al best geld is, zo bekeken.
    Doe mij voor iets meer dan maar een Heritage, lijkt wat mij betreft qua speelgevoel meer op een "echte".

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top