Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 322 van 410 EersteEerste ... 222272312320321322323324332372 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.211 t/m 3.220 van 4091
  1. #3211
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Aangezien ik enorme fan ben van high quality Japanse gitaren viel m'n oog op deze. Wat een beauty

    ESP E-II Eclipse in Black Natural Burst


  2. #3212
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    https://youtu.be/gsEextGdXRY

    Danelectro resonator !

  3. #3213
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2006
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    325

    Standaard

    GAS voor een marshall 410 combo. Alleen twijfel ik of ik mijn Orange TH30 daarvoor in wil ruilen. Die orange is ook een erg fijn bakje.
    What to play or what not to play. Thats the question!

  4. #3214
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petpas Bekijk bericht
    GAS voor een marshall 410 combo. Alleen twijfel ik of ik mijn Orange TH30 daarvoor in wil ruilen. Die orange is ook een erg fijn bakje.
    Ik heb ooit een Orange Rockerverb 50 MKI head weggedaan. Ik kreeg al snel spijt, dus weer een tweedehandsje gekocht, nieuwe buizen erin en gaan. De RV en mijn Diezel Schmidt zijn al jaren fijne en betrouwbare podiumamps. GAS is soms erg gevaarlijk, blijkt maar weer.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #3215
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Over orange gesproken, een mk3 rockerverb zou ik nog wel willen!

    Ik speel de laatste tijd weleens met de gedachte om (bijna) alles weg te doen, en dan eens helemaal opnieuw te beginnen met alles. Ik vraag me af of ik dan op dezelfde spullen uit zou komen. Er zit natuurlijk vaak een hele historie in; je koopt een bepaalde gitaar die je aanstaat als je net speelt. Vervolgens koop je een amp die lekker klinkt met die gitaar, om dan pedaaltjes te kopen die fijn samen gaan met die amp. Dan krijg je GAS en zoek je een nieuwe gitaar....die dan wel goed moet klinken over jouw amp. Vervolgens GAS voor een nieuwe amp, maar die zoek je dan weer uit met je eigen vertrouwde cabinet, etcetera.

  6. #3216
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar, al heb ik waarschijnlijk veel minder spullen dan jij hebt.
    Als ik ooit een nieuwe amp wil bijvoorbeeld zal het een Marshall jvm 50 watt combo worden, een andere amp dan mn Engl 50 watt combo.
    Verder qua gitaren ben ik niet echt vernieuwend de laatste jaren: een strat, een lp en een akoestische steel string.
    Effecten uit een oude gt6 van Boss.
    Zou ik alles wegdoen kom ik waarschijnlijk op het zelfde uit, vrij conservatief en hou van eenvoud.

  7. #3217
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Zie mijn sig. Leuk hoor, mooie spullen, maar ik ga m'n gear aanpassen aan mijn capaciteiten: een stuk of vijftien open akkoorden, wat barré, beetje travis-picking... en dan zet ik nog hoog in. #aggemaleutet
    't Is niet dat ik nog een Ahoy-carriere mis ga lopen of zo, dus downsizen tot het me past, best lekker.
    Het geld gaat op de eerderstoppenmetwerkenrekening, in deze fase helpen alle kleine beetjes.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  8. #3218
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.356

    Standaard

    Kost die Godin acoustic ?

  9. #3219
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Ai, spel'out.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  10. #3220
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar, al heb ik waarschijnlijk veel minder spullen dan jij hebt.
    Valt ook wel mee hoor, de laatste paar jaar is er meer weggegaan dan bij gekomen.
    Wat mijzelf betreft, als mijn huis in de fik zou gaan is de kans vrij groot dat ik helemaal niks hetzelfde terug zou kopen. Zelfs spullen waar ik nu niet eens over peins om weg te doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Het geld gaat op de eerderstoppenmetwerkenrekening, in deze fase helpen alle kleine beetjes.
    Dat is een goeie.
    Ik hoor en zie met enige regelmaat weleens familie, of collega's daar mee bezig zijn, maar zelf voelt het nog zo ver van mijn bed. Ik krijg het niet in mijn systeem om daar serieus mee bezig te zijn.
    Beetje vergelijkbaar met nadenken wat ik zou doen als ik een paar miljoen zou winnen.
    Tegen de tijd dat ik bedenk dat ik eerder wil stoppen met werken ben ik waarschijnlijk te laat.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top