Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 299 van 410 EersteEerste ... 199249289297298299300301309349399 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.981 t/m 2.990 van 4091
  1. #2981
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Die Pianet had toch van die metalen stripjes waar de klank mee gemaakt werd?

  2. #2982
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Lange tijd geleden, volgens mijn vilten hamertjes op metaal strips?

    Toen ik die Hohner verkocht, in '86 of zo, kwam er een knaap op af waar ik het gelijk mee goed kon vinden en later een band mee begon. Sterker, hij runt nu een zaak samen met mijn zoon en afgelopen weekend speelde we weer voor publiek met die band.
    Allemaal dankzij de Hohner Pianet (die ik kocht voor solfege op het conservatorium).
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #2983
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Mooi verhaal...!

    Ik ken 'm van een maat van me, die had wat stemmingsproblemen die je op kon lossen door de stripjes te buigen. Vond 'm wel lekker klinken eigenlijk op een Twin.

  4. #2984
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik zit er nou niet echt op te azen maar dit is toch een erg mooi ontwerp deze Ibanez Noodles signature gitaar. En ik ben er gisteren in de winkel achter gekomen dat hij goed klinkt en lekker speelt voor een full scale.


  5. #2985

    Standaard

    Dan ben je best wel fly voor een white guy met dat ding. Cool.

  6. #2986
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Niet te verwarren met Noodle, de gitaarchick van de Gorillaz


    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #2987
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    GAS voor een mxr phase 90.
    Verschillende phasers beluisterd en kom toch steeds gewoon bij dit cheapass ding uit.
    Nu zie ik dat de huidige versie ook nog gewoon true hardwire bypass is ipv de vorige "halve bypass". Dat is gunstig.

  8. #2988
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Tot voor kort had ik het ook, maar ik ben weer van het gas af. Toch weer 's de Lovepedal Pickle Vibe geprobeerd en die doet eigenlijk gewoon dat wat ik tof vind aan een phaser. Ik ben geen EVH fan qua muziek, maar wat ie met een phaser doet is wel wat ik tof vind. Kom je al gauw uit op een Phase 90. Maar de Pickle Vibe, wat gewoon een phaser is, doet dat trucje ook met verve. Mocht je een phaser zoeken, dan kan ik je deze ook van harte aanraden. Ik moet alleen nog ergens in ons repertoire zoeken waar ik het ding ga inzetten, wat waarschijnlijk op één momentje zal uitkomen.

    Ik heb overigens wel licht gas voor een Line 6 MM4 en nog steeds de Two Notes Torpedo Captor.

  9. #2989
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Zal eens kijken, maar de phase 90 kost nog geen €100,- dus kan ik me geen buil aan vallen zou je zeggen.

  10. #2990
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Da's wel zo, die Phase 90 is absoluut niet duur. Die Pickle Vibe is wel behoorlijk duurder. Phase 90 ga je ook zeker geen buil aan vallen, da's wel zo ongeveer de standaard.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top