Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 293 van 410 EersteEerste ... 193243283291292293294295303343393 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.921 t/m 2.930 van 4091
  1. #2921
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Gas voor een oude Telecaster, begin '70's ofzo.

  2. #2922
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Grappig. Heb heel ernstig gas voor zo'n butterscotch Bruce Springsteen exemplaar.... al een tijdje terwijl ik momenteel alleen op een LP met humbuckers speel.

    Gepost met Tapaworst
    147-c Guitars

  3. #2923
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Kom wel leuk spul tegen op Reverb.
    Toch... beetje huiverig, blijft om stevige bedragen gaan, en 't is lullig om 't je te doen laten opsturen.
    Staat een redelijk geprijsde '78'er te koop in Barcelona; voor het verschil in NL zou je er voor op en neer vliegen.
    Scheelt om en nabij 600 pleurie.
    En dan bedenk je meteen; ding staat al 9 maanden online, Barcelona is hetzelfde continent... zal wel iets niet fris mee zijn.
    En zo doe je waarschijnlijk nooit goede zaken.

  4. #2924

    Standaard

    Wilde laatst nog in NL een amp voor back up aanschaffen op Reverb, 2 x vraagprijs geboden, nooit iets van gehoord..

  5. #2925
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Nog steeds een goeie attenuator met speakersimulatie. En een T-Rex Road Case-Major, mede omdat ie nu ineens veel goedkoper is. En een Phase 90/95, al dan niet EVH. Iets met script in ieder geval. Lelijk, dat niet te onderdrukken gevoel waarvan je zeker weet dat het tot een aanschaf komt.

  6. #2926
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    En een Phase 90/95, al dan niet EVH. Iets met script in ieder geval.
    Die 95 lijkt mij ook zeer interessant, maar ik houd niet van die mini behuizingen.

    Verder kan ik nog geen wijs uit die 600 verschillende mxr gevallen

  7. #2927
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ja, dat probleem heb ik ook een beetje met die Phase9huppelepup varianten. Het zijn er zoveel... Na enig inlezen kom ik denk ik wel op één van de script varianten uit, maar dan is er weer verschil tussen de echte script, zonder ledje en de script met ledje... Die Phase95 kwam ik een beetje op uit na het zien van een Thorn filmpje en ik weet dat hij EVH fan is en zo ook de Phase90 Script en de EVH versie heeft gebruikt. Staat nu nog een Maxon Phaser PT999 op m'n bordje en ik heb een tijdje een Lovepedal Picklevibe gebruikt. Ik vind ze allebei goed, maar de Maxon is wat te subtiel, meer richting Phase45 en de Picklevibe eigenlijk niet echt een phaser.

  8. #2928
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Die 95 lijkt mij ook zeer interessant, maar ik houd niet van die mini behuizingen.
    De allerbesteste phaser blijft toch die van Ross, maar ik heb nu een €20 Rowin Phaser op m'n plank staan omdat die zo ontiegelijk klein is.

  9. #2929
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Haha...hoe herkenbaar.
    Ik heb nooit een phaser op mijn pedalboard gehad maar in mijn rack gebruik ik hem met enige regelmaat.

    Hele verhalen op internet hoe anders die EVH klinkt tov de gewone block phase 90, maar ik hoor op youtube maar weinig verschil.

    In filmpjes waarbij ik het beeld niet bekijk neig ik voor langzame settings naar de '74 script, maar voor snellere settings weer niet.
    Bovendien, geen led en geen 9v aansluiting...dat geklooi moet ik niet.

    En dan lijken de fullsize varianten wat vetter te klinken dan de mini...of dat komt doordat de fullsize varianten minder hoog doorlaten door impedantieblabla, geen idee.

  10. #2930
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    De allerbesteste phaser blijft toch die van Ross, maar ik heb nu een €20 Rowin Phaser op m'n plank staan omdat die zo ontiegelijk klein is.
    Hmm...ff op ebay gekeken maar die zijn er (afhankelijk van type) tussen de 7 en 45 tientjes

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top