Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 288 van 410 EersteEerste ... 188238278286287288289290298338388 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.871 t/m 2.880 van 4091
  1. #2871
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Had moeten kijken : dit is de contemporary versie !
    Misschien komt er bij mij ooit ook nog eens zo'n vioolbas maar ik ben nu erg blij met m'n squier cv 70 bas. Voor een beginner leek het me toch beter om te starten met een meer "standaard" instrument om de basistechnieken aan te leren.

  2. #2872
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    N.a.v. een whammy topic.
    2 dingen waartoe ik gas heb.
    1 een parlor.
    2 een gitaar met tremelo.
    Tremelo op mijn Mustang is niet errug bruikbaar.
    Strat tremelo is niet mijn ding.
    Dus toch de Starfire of Dearmond duikt weer op, of Telecaster eruit, en een nieuwe met bigsby erin.
    Helemaal opnieuw beginnen met "de tele".

    Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

  3. #2873
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Parlor GAS.
    Zou eigenlijk wel naar een goede uit willen kijken, maar 't gaat om iets dat ik gemakkelijk mee kan zeulen naar mijn werk bijvoorbeeld, zonder mezelf er veel zorgen over te hoeven maken wat ermee gebeurt als die een keer valt, stoot etc.
    En ach... het is freakin' betaalbaar ook nog zoiets.... tempting.


  4. #2874
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Beste te doen deze gitaar. Ik heb hem uitgebreid uitgeprobeerd in de winkel.

  5. #2875
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Volledig laminated, kan een voordeel zijn, geen zorgen over barstjes in 't bovenblad enzo; stuk steviger.
    Geinig ding.
    Je zou er bijna één op proef bestellen, terugsturen kan toch, en voor dat geld mag je bijna geen verwachtingen hebben, dus niet zeuren als 't rammelt en niet perfect is.
    Probleem is dat ik gewoon geen ruimte heb om nog meer instrumenten te stallen hier; ik zit aan mijn quotum.

  6. #2876
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Volledig laminated, kan een voordeel zijn, geen zorgen over barstjes in 't bovenblad enzo; stuk steviger.
    Geinig ding.
    Je zou er bijna één op proef bestellen, terugsturen kan toch, en voor dat geld mag je bijna geen verwachtingen hebben, dus niet zeuren als 't rammelt en niet perfect is.
    Probleem is dat ik gewoon geen ruimte heb om nog meer instrumenten te stallen hier; ik zit aan mijn quotum.
    Om vrijwel dezelfde reden heb ik deze gitaar (liefst in een vaal soort blue burst - geloof ik inmiddels uit de kleuropties gehaald) regelmatig overwogen. Ik wil een klein gitaartje om mee naar bed te nemen en muziek te schrijven. Maar ik heb ook overwogen om er een te kopen omdat ik zoooooo graag een handzaam gitaartje in Nashville tuning erbij zou willen hebben. Het is echt zo lekker om met een paar gasten akoestisch te spelen. En zo'n Nashville geval kleurt in die gevallen per definitie goed. Het is ook een wezenlijk verschil met een 12-snaar.
    En ja, ook ik weet niet meer waar ik mijn gitaren moet stallen. Hoewel...., mijn zoon is nu 20. Als hij uitvliegt heb ik ruimte zat.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #2877
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    GAS voor dit:

    Laatst gewijzigd door D3nnis; 29 april 2018 om 09:10

  8. #2878
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Zit erg te denken aan een Hipshot headless brug in zwart met goud en dan een setje IronGears met gouden covers. Even overleggen met de nabije gitaartech of hij er brood in ziet. Ik hoop het. Dat wordt een mooi gitaartje.

  9. #2879
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Heel erg:


    Mag ook wel deze zijn:

  10. #2880
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Zo'n Periphery ding?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top