Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 271 van 410 EersteEerste ... 171221261269270271272273281321371 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.701 t/m 2.710 van 4091
  1. #2701
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    D
    Poeh, da's op zich geen makkelijke muziek, de snellere nummers, om strak te spelen.
    Da's wel waar ja.
    Maar gelukkig heb ik er niet bij gezegd dat ik het goed kan
    Ik kan in de hobbysfeer wel redelijk meekomen, maar ben bij lange na geen pro.

  2. #2702
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Da's wel waar ja.
    Maar gelukkig heb ik er niet bij gezegd dat ik het goed kan
    Ik kan in de hobbysfeer wel redelijk meekomen, maar ben bij lange na geen pro.
    Nou ja ik ben altijd best jaloers op trash gitaristen.

  3. #2703
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik ook!
    Dat wil zeggen, Alex Skolnick is mijn held, en Slayer vind ik stom

  4. #2704
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Nou Ja, Alex was wel n held voor me vroegah. Nu niet echt meer. Maar veel thrash en death gitaristen hebben gewoon zulk imposante chops.... moedeloos word ik er van

  5. #2705
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.206

    Standaard

    Ik GAS enorm op een Kemper. Vorige week één getest en een speakerkastje eronder en dat is toch wel gewoon heel goed. Hoopte eigenlijk met mijn eigen aciteve monitor (Electro Voice) tevreden te zijn maar die trekt het niet zo op bandvolume (wordt schel). Dus wordt of non-powered met nieuwe monitor óf powered met speakercabinet. Dan loopt het toch allemaal weer lekker op...

    2e hands komt weinig voorbij en als het voorbij komt worden er bijna nieuwprijzen gevraagd.

    Nog even aan het idee wennen.

  6. #2706
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zag er laatst een 2ehands voor 1200. Geen idee of dat goedkoop is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #2707
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik kan mij die Kemper GAS wel redelijk voorstellen ja, vooral als je via IEM speelt.
    Powered met (klein) cabinetje is wel de meest draagbare oplossing denk ik.

    Heb je ook de Axe FX II overwogen?
    Of misschien de Line 6 Helix, in combinatie met je eigen amp?

  8. #2708
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    DaVinci je hebt t iig wel vaak over dat ding ja

  9. #2709
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Zag er laatst een 2ehands voor 1200. Geen idee of dat goedkoop is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja klopt, was een non-powered volgens mij. Nieuw 1700 dus op zich vind ik dat wel een gangbare prijs, daar heb ik er de afgelopen maanden aan paar voor zien staan en gaan iig.
    Wel grappig om te zien hoe die markt werkt; MP was ff leeg, komt er een kerel die z'n Kemper + switch voor (nieuw 2100) voor 1800 op MP zet hoppa, de volgende zonder switch staat er voor 1500 op (dus 200 onder nieuw, waar gaat het over...). Maar weer even wachten dus.

    Verder is het toaster model even duur als het 19", maar ik ivm inbouwen met wat andere zaken en opbouwsnelheid 19".

  10. #2710
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Heb je ook de Axe FX II overwogen?
    Of misschien de Line 6 Helix, in combinatie met je eigen amp?

    Heel kort. Die Kemper is toch echt wel een ander cup of tea en dat spreekt me meer aan. Alles wat je daar indraait qua preset klinkt eigenlijk meteen al heel erg goed omdat het een profiel is van een bestaande en ingestelde versterkers. Frans van Guitarking had ook praktisch alles gewoon ‘in het midden’ staan. Heerlijk plug & play. Global EQ per uitgang (om bijv. wat aan te passen op het karakter van het cabinet/monitor) en mogelijkheid om speakersim. uit of aan te zetten per uitgang. Voldoende uitgangen om naar eigen monitor/podium geluid voor kleine gigs te gaan én een lijn naar FOH en eigen tafeltje voor IEM. Daar is gewoon echt heel goed over nagedacht. Het werkt ook allemaal nog eens super intuïtief; met een paar minuten uitleg kon ik zelf m’n weg al heel aardig vinden terwijl ik bij die Pod soms nog steeds aan ’t zoeken ben.

    Icm eigen amp loop je ook weer te kutkammen met 4 kabelmethode, midi interface en gedeelde eq/gain regelingen op mijn versterker waar ik net vanaf wil.

    Daarmee zeg ik overigens niet direct dat een Kemper beter klinkt dan Helix of Axe Fx, maar voor mijn gevoel past het gewoon wat beter bij me. Ik ken iemand die hele leuke dingen doet met een Axe FX en hoor ook dingen uit een Pod komen die ik er niet uit krijg. Met die Kemper lukt het me wel instant.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top