Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 268 van 410 EersteEerste ... 168218258266267268269270278318368 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.671 t/m 2.680 van 4091
  1. #2671
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    De 30 en DB zijn dezelfde amp, enkel het trem circuit en ander speaker configuratie.
    De DB klinkt wat donkerder en scherper tegelijk, de 30 zit wat meer in het mid hoog en de Blues Deluxe heeft zijn resonantie punt nog wat hoger. Het is allemaal een kwestie van smaak, tis uitproberen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #2672
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vester Bekijk bericht
    Ja? Voor zover ik de reviews heb gelezen, wordt de blues deluxe toch best goed beoordeeld. Zit ook met de punten dat ik
    a: geen geen ervaring heb met buizenversterkers,
    b: een redelijk beperkt budget heb.
    Pas op, ik zeg niet dat de BD een verkeerde amp is, zeker niet, maar het drive-kanaal is niet zo goed, en ze klinken vergeleken met andere Fender-series behoorlijk vlak & "ongeïnspireerd". Het is dan wel een lampenversterker, maar hij mist wel wat van die typische "lampenvervorming".

    Maar zoals andere hier ook al opperen: go out there and test.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #2673
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2014
    Locatie
    Skèndel
    Berichten
    125

    Standaard

    Ga ik dat eens doen. Zijn allen 2ehands niet veel van te vinden, maar hoeft ook niet morgen al binnen te staan zeg maar. Dus heb de tijd. Bedankt voor de tips!

    Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

  4. #2674
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Heb een ogenblik een Blues Deville 4*10 gehad, dunno wat die drive-wise zou moeten doen, maar vond ik toch erg lekker.
    Gewoon lekker veel uitproberen johh.
    Hoeft allemaal niet de hoofdprijs te kosten, met wat minder wattage gaat nog steeds hard, en er is veel te krijgen de laatste jaren, aan betaalbare kleine lampenamps.

  5. #2675
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Korg Micro arranger.


  6. #2676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Hoe bevalt dit eigenlijk ?
    Als ik er naar kijk word ik al eng eigenlijk, typische Roland/Boss wiskunde, of valt het mee ?
    Eeeh, hoe bedoel je dit? Qua bediening of geluid?

    Maar voor mij uiteindelijk gevalletje 'geinig maar geen idee of ik hem echt veel ga gebruiken'. Het was een beetje een tussenstapje tussen mijn THR10C en niks. Evt makkelijk meenemen met een weekendje weg, voor 's avonds met de koptelefoon, dat soort dingen.

    Geluid vind ik niet super denderend, maar dat kan prima aan de simpele speakers liggen die ik ervoor heb gebruikt. Zal hem eigenlijk op de aux-in van mijn THR aan moeten sluiten om dat beter te beoordelen.

    Maar ook kiezen van andere modellen/geluiden vind ik net iets teveel gedoe, te omslachtig. Ik heb hem dus nog niet heel veel gebruikt verder, misschien ook een kwestie van handig worden, maar uiteindelijk pak ik toch vaak weer de THR10c.

    Blijft wel een heerlijk compact apparaatje met enorm veel mogelijkheden en misschien met iets meer tijd (en vooral geduld) alsnog een aanwinst.

  7. #2677
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik zit enorm te GASsen op een gezond stel hersenen. Dus niet om ze op te vreten. Ik kan gewoon amper nog iets onthouden en dat belemmert mijn ontwikkeling op vrijwel alle fronten. Gek word ik ervan. En verder wil ik een lekker wijf.
    Eerst maar eens de hersenen.

    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  8. #2678
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Als je nu eens begint met regelmatig een gezonde portie nachtrust te pakken. Dan loop je ook niet het risico afgefakkeld te worden op je liederlijke posts die je in het holst van de nacht links en rechts neer weet te plempen.. ;-)
    (deze om 0.55 is nog een redelijk beschaafde tijd in deze…)
    Ik zou juist eerst maar eens en lekker wijf scoren. To fuck your brains out.

  9. #2679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik zit enorm te GASsen op een gezond stel hersenen. Dus niet om ze op te vreten. Ik kan gewoon amper nog iets onthouden en dat belemmert mijn ontwikkeling op vrijwel alle fronten. Gek word ik ervan. En verder wil ik een lekker wijf.
    Eerst maar eens de hersenen.
    Dr. No to the rescue.
    Laatst gewijzigd door mountainman; 28 maart 2017 om 13:45
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  10. #2680
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Als je nu eens begint met regelmatig een gezonde portie nachtrust te pakken. Dan loop je ook niet het risico afgefakkeld te worden op je liederlijke posts die je in het holst van de nacht links en rechts neer weet te plempen.. ;-)
    (deze om 0.55 is nog een redelijk beschaafde tijd in deze…)
    Ik zou juist eerst maar eens en lekker wijf scoren. To fuck your brains out.
    Tsja, mijn dag- en nachtritme is al mijn hele leven fucked. Wat dat betreft kom ik niks tekort.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top