Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 265 van 410 EersteEerste ... 165215255263264265266267275315365 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.641 t/m 2.650 van 4091
  1. #2641

    Standaard

    Een akoestische carbon fiber gitaar, omdat akoestische gitaren bij mij in de winter altijd last krijgen van fretbuzz. En dat terwijl ik hier toch echt nog nooit een vochtpercentage onder 37% heb gemeten. Ook nu weer hetzelfde gezeur met mijn Taylor 522 bij een heel normaal vochtpercentage van 45%.
    Ik moet daarbij zeggen dat het in de zomer soms oploopt tot wel 80% dus de totale fluctuatie is best groot.

    Het geluid van deze Rainsong gitaar springt er in het beperkte carbon aanbod wat mij betreft prettig uit. Nu kan deze meneer natuurlijk aardig spelen op zijn eigen signature model dus het is de vraag of iedereen dit eruit kan halen. Verder wel jammer dat je bijna nergens carbon gitaren kan uitproberen.

    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #2642
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Niet goedkoop inderdaad, maar zeker de moeite waard, want Dr. Tube (Xavier) maakt van het cleane kanaal een erg mooi Plexi-achtig kanaal, terwijl dat cleane kanaal normaal gesproken eigenlijk niet echt bruikbaar is, mijn mening althans.
    Ik heb er zelf ook eentje, van oorsprong een JMP50 combo, maar zit nu in een mooie small box.

    http://www.drtube.nl/modificaties/2-channel-mod
    Ik had dat topic van jou destijds inderdaad gelezen ja. Lijkt me echt een hele toffe versterker. Ik zou zoiets wel willen met een BE mod. Het cleane kanaal van een 2203 is inderdaad niet echt geweldig, beetje levenloos. Maar met een cleane booster ervoor is er nog wel wat bruikbaars van te maken. Enige nadeel van een 2203 is de gedeelde eq, maar dat neem ik dan maar voor lief.

  3. #2643

    Standaard

    Ik heb al wel een duidelijke periode last van gas. Dit wil zeggen een week of drie. Dat mag tellen toch?
    Dan wordt het tijd om de aanval serieus te nemen.

    Nu alleen nog een bas en een gitaar erbij zoeken, die bij dit daderprofiel passen.

    Maar dat is alleen een kwestie van creativiteit en tijd.
    O ja..., wordt vervolgd...
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #2644
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Binnenkort een fijne beurs met heel veel keuze, Gus.

    Hier geen echt GAS, maar ben wel weer bezig met de aanschaf van een draadplank.
    Een aanvulling op m'n bescheiden vintage Ibanez verzameling. Heerlijk spul.
    Daarna mogen er wel weer wat andere spulletjes weg... even focussen.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  5. #2645
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Beetje GAS voor een lullig westerngitaartje voor nashville tuning.
    Zou zo gepiept kunnen zijn.
    Maar echt... ik heb er gewoon de plaats niet meer voor.

  6. #2646
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Tuup, check ff de Recording Kings bij Thomann. OOO en O serie voor rond de €150,- met een massief bovenbladje. Net iets voor jou!

  7. #2647
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Tuup, check ff de Recording Kings bij Thomann. OOO en O serie voor rond de €150,- met een massief bovenbladje. Net iets voor jou!
    Bax gooit ze in de sale. Of ze daarmee goedkoper zijn dan Thomann moet je zelf even checken.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #2648
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Zou een goed idee zijn, maar 't staat hier voldoende vol met koffers, ik heb gewoon geen ruimte meer.

  9. #2649
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Tupelo moet eerst GAS hebben voor een zeecontainer en wat chemische ankers om die container tegen zijn huis aan te bouten. Extra opslag binnen een kort tijdsbestek!

  10. #2650
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Fred lost het op met een Citybox toch...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top