Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 264 van 410 EersteEerste ... 164214254262263264265266274314364 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.631 t/m 2.640 van 4091
  1. #2631
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Ik kreeg last van GAS vanochtend toen er een Boss DC-2 voorbij kwam. GAS meteen gestild…
    Heb weer lucht voor nieuw GAS….

  2. #2632
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Ik kreeg last van GAS vanochtend toen er een Boss DC-2 voorbij kwam. GAS meteen gestild…
    Heb weer lucht voor nieuw GAS….
    Moest effe kijken wat het is.... maar herken 'm uit m'n jeugd, toen 'ie uitkwam

    Heb 'm toen getest en vond het eigenlijk niks. De 19" versie, het origineel trouwens wel!

  3. #2633
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Ik ben heel benieuwd, nog nooit zelf gehoord, wachten op de postbode.

  4. #2634
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Binnen met de post, paar uurtjes mee gespeeld, moeite om de gitaar weg te leggen, zo lekker. Al verschillende chorussen gehad op zoek naar… from apples to oranges… (o.a. Boss CE-1/CE-3/CE-5, EHX Small Clone, Ibanez RC99, Strymon Ola, chorus uit diverse multi-fx en modelers...)
    Maar dit is 'em! Precies wat ik zocht en miste in het chorus geluid... spacey en ruimtelijk zonder echt duidelijke modulatie...
    De Ola gaat van het board af en de deur uit.

  5. #2635
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2007
    Locatie
    Deventer!
    Berichten
    699

    Standaard

    Sluit die DC-2 voor de gein eens in stereo aan, je weet niet wat je hoort!
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

  6. #2636
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Geen 2e amp helaas..

  7. #2637
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Doet een versterker laten modden ook mee voor een gasaanval? Zou graag m'n Ceriatone JCM 800 2203 willen laten modden tot een lekkere hotrod. Schakelbaar ook, als het even kan, zodat ik twee kanalen heb, net als op m'n 2210. Maar ik ben bang dat een dergelijke ombouwbeurt me bijna net zoveel gaat kosten als de versterker zelf... En gezien er wat in de pijpleiding zit wat wel even wat meer gaat kosten, voor de rest van m'n leven...

    DOD Compressor 280 knaagt ook al een tijdje, maar ik weet niet echt zeker of het dat doet wat ik wil.

    Oh ja, een setje Black Cherry Hollow Point Intonation System voor m'n floyd strat, maar die gaat er nog wel komen denk ik.

    Ah wacht. Tot voor kort hoefde ik geen vervanging voor m'n Maxon OD808, maar dan loop ik ineens tegen de Magnetics Effects Zola aan zeg...
    Laatst gewijzigd door Brum; 28 december 2016 om 19:51

  8. #2638
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    GAS voor een customshop Les Paul custom of zoiets. Een keer een écht goede LP kopen, geselecteerd uit een haffel geteste LP's.
    Ik keek namelijk op mijn spaarrekening waarbij de rente gezakt is to 0.25%, dus tja.....en zonnepanelen vind ik niet mooi ;-)

  9. #2639
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Doet een versterker laten modden ook mee voor een gasaanval? Zou graag m'n Ceriatone JCM 800 2203 willen laten modden tot een lekkere hotrod. Schakelbaar ook, als het even kan, zodat ik twee kanalen heb, net als op m'n 2210. Maar ik ben bang dat een dergelijke ombouwbeurt me bijna net zoveel gaat kosten als de versterker zelf... En gezien er wat in de pijpleiding zit wat wel even wat meer gaat kosten, voor de rest van m'n leven...
    Niet goedkoop inderdaad, maar zeker de moeite waard, want Dr. Tube (Xavier) maakt van het cleane kanaal een erg mooi Plexi-achtig kanaal, terwijl dat cleane kanaal normaal gesproken eigenlijk niet echt bruikbaar is, mijn mening althans.
    Ik heb er zelf ook eentje, van oorsprong een JMP50 combo, maar zit nu in een mooie small box.

    http://www.drtube.nl/modificaties/2-channel-mod

    Enige GAS wat ik nog heb is voor een Gibson ES-175, maar "kost een beetje duur".

  10. #2640

    Standaard

    CAR Tele USA...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top