Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 251 van 410 EersteEerste ... 151201241249250251252253261301351 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.501 t/m 2.510 van 4091
  1. #2501
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Hij ziet er wel mooi uit maar voor mij een beetje tè gelikt. Ik sluit me graag bij telerocker aan en dan liefst met wat light relic.

  2. #2502

    Standaard

    Hiervoor



    Lincoln Guitars "The Gin". Zag deze in de handen van de gitarist van Wolf Parade (errug goeie band overigens!) en vond het wel een kekke bak.

  3. #2503
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.373

    Standaard

    Het ziet er weereens wat anders uit, classy.
    Toch.. na mijn Telesonic ben ik wat afgeknapt op al die hybride combinaties.
    Deze werkt erg op de zintuigen, maar ik weet nu al dat 'ie tegenvalt.

  4. #2504
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Beetje huismodel van Smitty.

  5. #2505
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Die Lincoln is een soort Reverend meets Godin (de inlays...). Ik vind hem wel te pruimen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #2506
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.289

    Standaard

    Best blij met mijn MXR dynacomp, maar hier krijg ik toch wel prettige jeuk van:


    Is dat een upgrade of heeeel wat anders?
    Mwa...

  7. #2507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Is dat een upgrade of heeeel wat anders?
    Dat is maar hoe je het bekijkt. Kleiner dus een downgrade hè. Er zijn nog wat andere verschillen die dit pedaal interessant maken t.o.v. de grote broer.
    - Werkt nu gewoon op 9V in plaats van 12.
    - De grit knop is weggelaten want veel gitaristen vonden dat toch maar raar op een compressor.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  8. #2508

    Standaard

    Mooi is dat. Nu heb je mij aangestoken met GAS voor die Philosopher's Tone micro. Ik ben eigenlijk niet meer zo tevreden met mijn Xotic SP compressor want die geeft best een behoorlijke bak ruis. Nu schijnt de Philosopher's Tone dus bekend te staan om zijn ruisvrije compressie...
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  9. #2509
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.498

    Standaard

    Ik heb het idee dat de Cali 76 de compressor to beat is als ik mijn internetbronnen mag geloven. Maar ik ben blij dat ik die pot wurmen niet wil openen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #2510
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Nu schijnt de Philosopher's Tone dus bekend te staan om zijn ruisvrije compressie...
    Ruisvrij? Onmogelijk, want als je volume cut (compressie) zul je de boel toch ook weer op moeten krikken, en daarmee de input noise ook versterken.

    Ik heb thuis overigens nog twee originele Ross Compressors liggen; ook eens afstoffen en beluisteren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top