Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 192 van 410 EersteEerste ... 92142182190191192193194202242292 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.911 t/m 1.920 van 4091
  1. #1911
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Die achterkant geloof ik wel, het is meer de voorkant. Afgeschuurd voor een natural look maar de rest laten zitten wegens teveel werk neem ik aan. De naturals zijn zeldzamer en gewilder.
    Bij dit soort gitaren moet je vooral kijken of de pickups braided wires hebben (wat in ieder geval zegt dat wanneer het de originele pickups niet zijn het in ieder geval geen cheap ass OEM shit is) en dat de gitaar niet afstiefelt op een neck reset, meestal te zien als de brug heel erg laag staat.

    Pickups willen nog wel eens verkocht worden, brengen los al gauw een paar honderd euro op.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #1912
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Ben geen vintage kenner maar vond het wel al raar dat de achterkant rood is en de voorkant niet (meer). Had echter gezien het bouwjaar verwacht dat het natuurlijk verbleekt zou zijn. Wanneer is een gitaar toe aan een neck reset? Als de halspen niet meer verder kan?
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  3. #1913
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    De halspen heeft er niks mee te maken. Hiel komt los van de body door trekkracht snaren, hals kantelt naar binnen en de brug moet steeds lager. Uiteindelijk kan de brug niet lager en wordt de actie te hoog.

    Hij zegt dat hij de originele pickups nog heeft. Waarom zou iemand uberhaupt een oude P90 vervangen voor een aftermarktet P90? Andersom ken ik ze wel.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 9 april 2014 om 03:53
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #1914
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Thinking out loud... jaren tegen de versterker aangezet en gedemagnetiseerd zonder te weten dat dat kan? (iets anders kan ik eigenlijk niet verzinnen)

  5. #1915

    Standaard

    Gisteren even over deze schoonheid mogen spelen. Was geen goed idee. Serieuze GAS nu.


  6. #1916

    Standaard

    Nou ik weet wel een remedie voor je GAS

  7. #1917
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TW-Pieter Bekijk bericht
    Gisteren even over deze schoonheid mogen spelen. Was geen goed idee. Serieuze GAS nu.

    Yo, 6V6-buisjes zijn superlekker en de blendmogelijkheid maakt het nog attractiever.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #1918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Nou ik weet wel een remedie voor je GAS
    Die 'remedie' kost helaas wel een dikke 1600 euro

  9. #1919
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Veel geld voor een eenvoudige amp, maar ze klinken goed, I agree

  10. #1920
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Ach goed spul kost geld............. ik weet er helaas van. Heb je heel mooi duur , hand gebouwd spul in huis , ga kijken naar de modellen waar ze op geïnspireerd zijn en dan wil je die weer hebben. Je blijft aan de gang. Maar wel leuk!
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top