Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 186 van 410 EersteEerste ... 86136176184185186187188196236286 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.851 t/m 1.860 van 4091
  1. #1851

    Standaard

    Wow, die is op de mechanieken na idd te mooi Pepe. Ik heb die vunzig lange lijst gezien van gitaren die je hebt gedaan, wat maakt eentje meer of minder nou uit?
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 26 januari 2014 om 13:16
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #1852
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Helemaal niks. Ik kan ook genieten van dingen zonder dat ik ze moet kopen. Het is een gitaar waarvan ik weet dat ik er een hele hoop lol van kan hebben.
    Die hele lange lijst is gezichtsbedrog, ik gebruik maar een handvol gitaren. Normaal gesproken verkoop je ook dingen maar daar ben ik lui in. Tis ook niet een tijd om dingen te verkopen, allemaal gezeur om dubbeltjes dus het stapelt op.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #1853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Die hele lange lijst is gezichtsbedrog...
    Gelukkig maar, ik was al bang dat ie echt was...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #1854
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard



    maar euh... heb je die HowardB al verkocht? Of ook dubbeltjes gedoe
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #1855

    Standaard

    Beetje een lastig verhaal als je alleen reacties krijgt van mensen die of geen geld hebben door de crisis of die een slaatje denken te kunnen slaan uit de crisis.

    Toevallig ben ik de laatste maand er weer op gaan spelen en dan denk ik weer 'die moet ik helemaal niet verkopen'. Wellicht dat ik de crisis maar even moet bedanken. Zometeen ga ik trouwens naar wolf of wallstreet, ook iets met dubbeltjes.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  6. #1856
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Godmiljaar, GAS voor een blonde Tele Deluxe...

    http://link.marktplaats.nl/769292163


    @ Pepe,
    Mooie gitaar man! Jammer van die dot-markeringen.
    Laatst gewijzigd door Ace 1.15.19; 28 januari 2014 om 03:11
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  7. #1857

  8. #1858
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.325

    Standaard

    Ik heb stervens veel GAS voor vanalles.
    En tegelijkertijd ben ik mezelf ervan bewust dat ik twee hele fijne gitaren heb, helemaal naar eigen hand gezet, waarop ik helemaal geacommodeerd ben.
    Mijn Hofner en Blade zijn allebei players geworden, vooral de Blade telecaster is een heel andere gitaar geworden dan die bij aanvang was, alleen het hout is nog origineel.
    Ik ben zo bang dat een nieuwe gitaar een museumstuk gaat worden.
    En tegelijkertijd moet het dan maar een museumstuk zijn.
    Zo zit ik wat te bomen om de Duesenberg Vintage Fullerton bij mijn luthier te komen proberen, maar dat ding is gloedje nieuw, en helemaal mijn main axe zal het waarschijnlijk niet worden.
    Voor een nieuwe gitaar zal het moeilijk worden speeltijd te krijgen naast mijn Hofner en Blade.
    Misschien doe ik er beter aan mijn Hoffie wat locking tuners te geven, dan ben ik voorlopig voor een scratch klaar.
    En toch GAS he, de hele tijd, Country Gentlemen, Coronado's, Starfire's Thinlines, you name it.
    Klein buizenampje erbij misschien, omdat er weinig tussen mijn Cube 20X & AC30 in zit.

  9. #1859
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2012
    Locatie
    Middelstum
    Berichten
    425

    Standaard



    Drie keer raden wat ik na m'n Les Paul ga bouwen
    Mijn Les Paul zelfbouwproject
    Mijn zelfbouw Superstrat project
    Te koop aangeboden: zo goed als nieuw 12" radiusblok. Eventueel ruilen tegen 16" blok

  10. #1860
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.325

    Standaard

    Een ash telecaster met maple hals/toets & bigsby ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top