Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 185 van 410 EersteEerste ... 85135175183184185186187195235285 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.841 t/m 1.850 van 4091
  1. #1841

    Standaard

    Dat je zoveel vierkante meters ruimte hebt op zo een gitaar en dan toch de volumeknop op die irritante plaats zet? Er zal over zijn nagedacht, maar voor mij persoonlijk beperkt dat gelijk de noodzaak tot sparen. pffffffff, narrow escape hoor!
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #1842
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Allebei mahonie body, esdoorn top, esdoorn hals en ebben toets. Geen poespas, alleen een brughumbucker, helemaal mijn ding!
    Als ze 24.75" waren zou het zomaar van Gibson kunnen zijn

  3. #1843
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Dat je zoveel vierkante meters ruimte hebt op zo een gitaar en dan toch de volumeknop op die irritante plaats zet? Er zal over zijn nagedacht, maar voor mij persoonlijk beperkt dat gelijk de noodzaak tot sparen. pffffffff, narrow escape hoor!
    Vriendelijke groet, Gus
    Ga maar vast sparen dan, want alles is geheel naar wens mogelijk wat betreft de plaatsing van de knoppen. Zelfs als je alleen een volumeknop wilt op de toneknop plaats, geen probleem dacht ik. Ik hoop niet dat ik je nu teveel in de verleiding heb gebracht?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Als ze 24.75" waren zou het zomaar van Gibson kunnen zijn
    Ook die optie hebben ze, naast een Fender 25.5'', een PRS 25'' en drie maten baritone. Dat lukt je zelfs bij Warmoth niet dacht ik en het is nog goedkoper ook. Geen idee alleen wat de kwaliteit is, dus als iemand zich aanbevolen houdt om de eerste te zijn...

  4. #1844
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Die optie is er ook, maar op de één of andere manier vond ik het een blote billen gezicht.
    Blote billen gezicht?

    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #1845
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ja ho, ik heb niet gezegd dat ik het niks vind lijken! De G&L Rampage vind ik er ook te gek uitzien en jouw gitaar ook, gewoon een prachtding! Maar op de één of andere manier miste er iets op het ontwerp van mij, heel gek... Elementraampje had dan weer niet gehoeven van mij, om het er nog meer gestript uit te laten zien.

  6. #1846

    Standaard

    ik wil mijn 1e gitaar terug,was een lespaul goldtop kopie van het merk custom.
    ik zie ze gebruikt bijna nooit meer.
    heb er bij piet in arnhem andere pickups in laten zetten,seymour Duncans.
    en later bij Servaas ingeruild voor een echte 76er standard.

  7. #1847
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.357

    Standaard

    Ik speel erg veel de laatste tijd, en ik voel mezelf er goed bij, ik ben tevreden over wat er op dit ogenblik uit komt. Gitaar spelen deed ik altijd al, maar er komen steeds meer liedjes uit.
    Daarbij herken ik mijn invloeden, groot deel indie, maar juist in structuur zo hier en daar wat prog, alleen die prog bestaat dan weer uit wat wereldinvloeden, niet zozeer in ritme, meer in akkoordenprogressie en type aanslag.

    Anyhoe... GAS !!

    GAS voor nogal uiteenlopende gitaren :

    Blueridge BR361, omdat ik een zwak voor parlor gitaren heb, en ik er zo lekker zonder poeha mee op de bank kan hangen.
    Bovendien ontbreekt een echte akoestische gitaar naast mijn archtop.


    Fender Coronado II, type hals naar mijn zin, 2K's, full hollow... hmmm... ik zou alleen een vintage willen en sta erop dat 'ie origineel, betaalbaar, en sunburst is.


    Guild SF IV, geen reissue, opnieuw vintage, als het even kan van begin jaren '70 of eerder, met tailpiece, originele elementen, ennuh, walnut, of sunburst, eventueel naturel.


    Hoewel mijn Blade TS1 (gestript en opnieuw geassembleerd met betere onderdelen) me goed bevalt, loodzwaar, en ik mis toch het echte tele gevoel, ik neig steeds meer naar een '69 RI thinline, eventueel the real deal, en een tele is altijd goed.
    Hoeveel ik ook mijmer over een Coronado of SF IV, ik sluit niet uit dat wanneer ik een '69 thinline (met maple toets, een voorwaarde) ga proberen ik meteen verkocht ben.


    Ik moet mezelf bedwingen niet e.o.a. reservering te plunderen voor een aankoop.
    Verstandiger is mijn belastingaangifte 2013 af te wachten, dat ga ik maar doen, maar een partij GAS, ai, ai, ai.

  8. #1848
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Serieus veel GAS ....

  9. #1849
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Het plan van de fifties les paul junior is getekend, dus die Chris Withley Tribute komt er ooit wel eens aan !

    Maar ik ben eerst ander GAS aan het weg werken: Ik ben al jaren verliefd op de Gretsch Princess, niet persé omwilel van de Hilotron, maar vooral de looks, dus ....





    Voor meer info, check 'hier'.



    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  10. #1850
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    .. must... resist.... must...
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top