Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 183 van 410 EersteEerste ... 83133173181182183184185193233283 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.821 t/m 1.830 van 4091
  1. #1821
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Lennon deed het met een CC, met 2 P90's kan je net zo goed gelijk een Special pakken?
    Die had ik ook al gezien, dat is tenminste een echte CC, aan het plaatje op de achterkant te zien, en niet een railpickup in een CC jasje (wat meestal het geval is !)

    Maar het gaat mij specifiek om de mod, een special is niet hetzelfde: een vaste en losse P90 met knoppen en switch op een andere plaats !
    Dus eigenlijk een Chris Whitley signature, als ze die uit zouden brengen.




    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  2. #1822
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Lennon deed het met een CC, met 2 P90's kan je net zo goed gelijk een Special pakken?

    Zeer smaakvol.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #1823
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    Ben op een zeer coole mod uitgekomen, enkel de looks zijn al geweldig !!!

    Trixie op de gitaar van haar papa





    s.
    Meer gas op Trixie zelf, of een kloontje ervan, mag ook, gevalletje hideous kinky, hmm.

  4. #1824

    Standaard

    Heb een bad case of the GAS....
    Een Eastwood AstroJet 2.0

    Ze hebben hem ook met een Bigsby. Volgens mij een 'demo' en de klanken die daaruit komen, het zou gewoon verboden moeten worden.

    Echt waar.

    http://eastwoodguitars.com/index.php...tem/astrojet-2



    Droom lekker!
    Vriednelijke groet, Gus

  5. #1825
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    Als je er een wil proberen wou ik zeggen, dan kan je bij Luthiers in Den Bosch eens binnenlopen, als ik me niet vergis heeft die er een hangen, al weet ik dan weer niet of dat met Bigsby is; bijkomstig is zijn site eventjes niet helemaal update zo te zien, dus eigenlijk heb je weinig aan die info; je kan eens bellen met de man, kan je later met mij mee eten, of voor me koken. :-)

  6. #1826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Als je er een wil proberen wou ik zeggen, dan kan je bij Luthiers in Den Bosch eens binnenlopen, als ik me niet vergis heeft die er een hangen, al weet ik dan weer niet of dat met Bigsby is; bijkomstig is zijn site eventjes niet helemaal update zo te zien, dus eigenlijk heb je weinig aan die info; je kan eens bellen met de man, kan je later met mij mee eten, of voor me koken. :-)
    Dat koken kan ik betalen. De gitaar blijft vooralsnog even een droom.
    Over een paar jaar, als ik weer inkomen ga hebben, dan is die AstroJet prooi. Ik heb er één met drie pups in handen gehad. Daar, waar Eastwood zelf alleen planken met twee adverteert. Proefexemplaar? Speelde als de duivel.

    Ik heb al drie Eastwood planken. Die houden zich erg goed ten opzichte van andere gitaren over de loop van de tijd.
    Ik hoef eigenlijk nauwelijks aan te passen. Nu voor het eerst een 500k pot plaatsen in plaats van een 250k pot. Kan puur een kwestie van smaak zijn. Om de P90's iets meer brille te geven.
    Dat soort dingen.

    Laten we eens kijken of we elkaar bij Uke (+freule) kunnen treffen. 3 vliegen in 1 klap.
    Als ik je ergens moet ophalen (WTC???) op weg naar Uke, laat maar weten.

    Vriendelijke groet, Gus

  7. #1827
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    kheb de strat maar gewoon gekocht trouwens
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da Liks Bekijk bericht
    ik heb GAS voor een Fender American Special Strat.. heeerlijke lichte maple neck met grote kop, lekker surfkleurtje:



    ook voor deze Tele:




    natuurlijk de geijkte modellen, maar ik heb beiden nog niet (gehad).

  8. #1828
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Nu de tele nog, voor de echte doordouwer wier noeste arbeid zal worden beloond met een rauw en onvergeeflijk direct geluid. Wraaaaaaaah!!!!!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #1829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Lennon deed het met een CC, met 2 P90's kan je net zo goed gelijk een Special pakken?
    Wat is een CC Pepe?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #1830
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Charlie Christian vermoed ik
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top