Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 178 van 410 EersteEerste ... 78128168176177178179180188228278 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.771 t/m 1.780 van 4091
  1. #1771
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    Ben niet van de electrieke gitaren maar deze vinnik mooi

    ... natuurlijk want hij lijkt op iets heel anders...

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #1772
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Hahahaha en jij denkt dat ik van theepotten houd ..ik vind het trouwens een afzichtelijke pot
    En ik ben dr zelf geeneens eentje..kenjenagaan

  3. #1773
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.398

    Standaard

    Zomaar, ineens, of misschien toch te maken met dat ik weer wat meer naar indi en dreampop neig heb ik gas voor de Thurston Moore signature Jazzmaster.

    Op zichzelf verwerpelijk, je zou denken, over mijn of zijn dode lichaam, maar 't ding bestaat en wat er bijzonder mooi aan is - sowieso een mooie no nonsens gitaar - is dat 'ie helemaal niet vol high gain gericht is. Wat ik ervan terug geluisterd heb klinkt clean heerlijk, best zoals ik het zoek.

    Wat het akelig dichtbij maakt is dat er een te koop staat op MP, alleen heb ik geen idee of de prijs die de gozer vraagt in orde is. Iemand een idee daarover ? Mocht ik mezelf tot een impulsaankoop laten verleiden, dan wil ik in ieder geval niet de volledige bang betaald hebben.

    Laatst gewijzigd door Tupelo; 25 augustus 2013 om 21:37

  4. #1774

    Standaard

    Doe er maar zo eentje!

    http://www.fender.com/features/starc...-cherry-burst/

    Eerst maar eens wat reviews afwachten...

  5. #1775
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.398

    Standaard


  6. #1776
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Jaaaaaaa heerlijk!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #1777
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.398

    Standaard

    Er staat een Japanner in goede conditie op E-bay 299 voor het apparaat 140 om het hier te krijgen, in dollars, in euro's valt dat nog alleszins mee, zeg 325 euro en wat invoerrechten.
    Ding is wel 100 volt, dus moet dan een converter voeding op.
    Zit er sterk over te denken; mijn fiep begint de laatste jaren naar toetsen door te slaan.

  8. #1778
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Je zou eens voor de lol moeten gaan kijken bij Willem Sprick van http://www.winterswijksemuziekfabriek.nl/ . Die gast heeft zijn studiootje vol staan met stokoude modulaire synths. Echt van die metershoge cockpit/telefooncentrale-achtige synthesizers met talloze knopjes en in- en outputs om van alles aan te kunnen sturen en door te lussen.... Ik weet niet of je je de beelden kunt herinneren van de toetsenjongens van bands als Yes en Genesis, of gasten als Klaus Schultze, maar dat is iig een beetje het beeld. Zelf kan Willem geen noot spelen, maar toch treedt hij gewoon op met dat spul. Hij laat wat drumbeats lopen en vervolgens gaat volledig weg staan te spacen door eindeloos te tweaken en te experimenteren. Ik vind het helemaal super. Hij weet er ook alles van. Hij kon me zelfs op zeer heldere wijze uitleggen waarom die oudste modulaire synths GEEN klinisch geluid hadden, maar juist zeer organisch en natuurlijk klinken. En dat doen ze ook.
    Ik kan er geen uren naar luisteren, maar een plaat als 'Timewind' van Klaus Schultze vind ik helemaal te gek. Dat album bestaat uit twee nummers. En dat is alleen maar omdat een LP nu eenmaal een A- en een B-zijde heeft. Schultze heeft dat album gewoon op z'n zolderkamertje staan op te nemen. Eén take pure improvisatie. Absolute aanrader.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #1779
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.398

    Standaard

    Ik vermoed dat ik op zo een CS-5 al jaren kan verdwalen, maar ik ga die Klaus Schultze eens luisteren; is volgens mij al eens voorbij gekomen in 'wat luister je', komt me namelijk bekend voor. Ik ga googlen; thanx voor de tip.

  10. #1780

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top