Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 410 EersteEerste ... 311121314152363113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 4091
  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    vraagje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Hoezo is het een crime om snaren te verwisselen? Heb er nog nooit moeite mee gehad. Sterker nog, ik wissel VEEL sneller snaren op al mijn Floyd Rose gitaren bij elkaar dan dat ik de snaren in die kleine kut gaatjes van die strat heb gefriemeld. Ook met intoneren en afstellen vind ik Floyd echt gewoon ideaal, doe er nooit meer dan 3-5 minuten over per gitaar, dit is bij strats wel anders met al die kleine kut inbuszadeltjes . Rest ben ik met je eens.
    Weet je zeker dat je op een gitaar met FR sneller met snaren wisselen bent dan op een standaard Strat? Dat lijkt me erg sterk!

    Ik heb een MiM Sambora Strat gehad met Floyd, dus ik weet wel waar ik over praat, was ook zeker een goede gitaar, maar ik was er na een paar jaar wel klaar mee. :s
    Floyd Rose's staan goed op Ibanez RG'tjes, e.d., ook niet (meer) mijn ding.

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    705

    Standaard


    Alleen kan ik die nergens vinden..

  3. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Weet je zeker dat je op een gitaar met FR sneller met snaren wisselen bent dan op een standaard Strat? Dat lijkt me erg sterk!

    Ik heb een MiM Sambora Strat gehad met Floyd, dus ik weet wel waar ik over praat, was ook zeker een goede gitaar, maar ik was er na een paar jaar wel klaar mee. :s
    Floyd Rose's staan goed op Ibanez RG'tjes, e.d., ook niet (meer) mijn ding.
    Weet je wat het is meneer Huisjes , ik heb gewoon altijd gezeik met strattrems, weet niet hoe het komt maar ik vind ze stiekem gewoon kut. Als ze eenmaal goed ingesteld/afgesteld zijn werkt het wel, maar toch heb ik er niets mee. Een Floyd werkt bij mij gewoon veel sneller omdat ik de snaren niet onderin hoef te stoppen maar boven op de Floyd. En zoals Thiez al aangaf is er uber groot nadeel aan floting trems, namelijk dat als je even naar D stemming gaat (of zelfs alleen Drop D) dat je hele fucking Floyd weer moet worden afgesteld. Nu is dit een kwestie van 2 minuten maar het is toch irritant. Bij strats heb je dit minder, maar toch verkies ik Floyds lol. Sowieso ontstemt een goed afgestelde floyd naar mijn ervaring een stuk minder dan een trem van een strat. Voor die multiple stemmingen heb ik trouwens een simpele oplossing gevonden, gewoon 2 Ibanezjes hebben in verschillende stemmingen .

    Ik heb ook eens Floyd op strat gehad maar daar gingen de snaren ook gewoon bovenlangs in. Op die MiM Sambora gingen ze nog steeds onderlangs in? Want dan zou het mij ook niet sneller lukken ben ik bang.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Een 2e SG.

    Er wordt de laatste tijd zoveel over SG's geouwehoerd dat ik gewoon jaloers wordt op alle nieuwe SG's die hier gepost worden.

    + Ik kan wel een goede backup gitaar gebruiken voor m'n Sg Silverburst. Ik ben zo gewend geraakt aan de all-access hals dat ik bijna niet meer op m'n LP speel.

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Weet je wat het is meneer Huisjes , ik heb gewoon altijd gezeik met strattrems, .......

    ......Op die MiM Sambora gingen ze nog steeds onderlangs in? Want dan zou het mij ook niet sneller lukken ben ik bang.
    Zit je me nou uit te lachen?
    Strattrems zijn behoorlijk instabiel, maar dat hoort nou eenmaal bij een Strat ben ik bang(?)
    Op mijn MiM Sambora gingen de snaren er ook van boven in.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Een 2e SG.

    Er wordt de laatste tijd zoveel over SG's geouwehoerd ......
    Dat is me ook al opgevallen, zou het door Mitch z'n topic komen?
    SG's zijn fijne gitaren, maar niet aan mij besteed.

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordii Bekijk bericht

    Alleen kan ik die nergens vinden..
    Misschien bij de lokale Intertoys? Ff zoeken in de guitarhero- of rockbandhoek.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    hier heb ik wel gas voor
    vind ik echt wel een jaren 80 uitstraling hebben
    ik heb deze modellen alleen nooit in belgie tegengekomen in de gitaarwinkels


    http://www.thomann.de/nl/charvel_san..._yellow_fl.htm

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 december 2009
    Locatie
    Gent
    Berichten
    263

    Standaard

    Het is gebeurd! Na een kuthekel gehad te hebben aan Gibsons, heb ik nu serieus GAS, voor een Paul dan nog wel...
    Hva faen?

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2007
    Locatie
    Maastreeech
    Berichten
    2.596

    Standaard And it just keeps on growing!

    Klik voor beschrijvingen..



    Versterkers even buiten beschouwing gelaten.



    Weet iemand trouwens welke Rickenbacker dat in het midden is? Ik dacht 350, maar ik vind deze uitvoering met binding niet op de website terug.
    Laatst gewijzigd door hezz; 18 februari 2010 om 12:00

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.664

    Standaard



    damn vind dit toch wel erg geil gitaartje!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top