Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 410 EersteEerste ... 210111213142262112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 4091
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Ik heb thuis zo een akkoestische jazz-gitaar staan (frets staan verkeerd enz, dus is niet echt helemaal goed in orde), maar dat ding speelt heel leuk, en klinkt vind ik voor veel zaken super, wat minder scherp dan een folkgitaar.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Flinke dosis gas voor een floyd rose op mijn strat, al is het alleen maar voor van halen te spelen en de tuning stability.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 december 2009
    Locatie
    Gent
    Berichten
    263

    Standaard

    Dit, om een of andere reden.

    Hva faen?

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    ideetje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Flinke dosis gas voor een floyd rose op mijn strat, al is het alleen maar voor van halen te spelen en de tuning stability.
    Weet je dat zeker?
    Een FR op een Strat ziet er niet uit vind ik, bovendien is het een crime om snaren te wisselen.
    Als je dan toch zo nodig Van Halen moet spelen, kun je net zo goed een Music Man Axis Super Sport nemen met een super stabiele MM tremelo.
    OK, de hals is "even wennen", en een MM kost wat meer, maar 2e hands goed te doen.

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.B. Bekijk bericht
    Dit, om een of andere reden.
    *foto van spermakleurige flying v*
    Ik vind die dingen ook echt geweldig. Lekker old school gewoon. Alleen ik wil hem zelf graag dan gewoon in het wit. Niet dit spermakleurtje. Gewoon net zo wit als de slagplaat.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  6. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtrme Bekijk bericht
    El Maya (EM-450?)



    Daar word ik nou hebberig van.
    Is geen 450, dit is een of twee modellen daaronder.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2009
    Locatie
    ergens in West-Friesland (NH)
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Ik wil mijn collectie uitbreiden met nog een BC Rich, neck through, carved body:
    Laatst gewijzigd door speedmusic; 16 februari 2010 om 21:47

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Weet je dat zeker?
    Een FR op een Strat ziet er niet uit vind ik, bovendien is het een crime om snaren te wisselen.
    Als je dan toch zo nodig Van Halen moet spelen, kun je net zo goed een Music Man Axis Super Sport nemen met een super stabiele MM tremelo.
    OK, de hals is "even wennen", en een MM kost wat meer, maar 2e hands goed te doen.
    Vind het wel wat hebben. Heb het toen op mijn ltd mh250 gehad en snarenwisselen viel reuze mee(intoneren is wel kut). Ik laat zet hem dan wel zo dat hij gewoon op de body rust zodat ik alleen kan divebommen. Maja ik zit er al een tijdje mee maar ik denk dat het nog niet snel gaat gebeuren. misschien als ik geld heb een oude strat van halen style verbouwen. floyd rose er op, 1 humbucker in de brug schroeven en 1 volume pot en scheuren maar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  9. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Weet je dat zeker?
    Een FR op een Strat ziet er niet uit vind ik, bovendien is het een crime om snaren te wisselen.
    Als je dan toch zo nodig Van Halen moet spelen, kun je net zo goed een Music Man Axis Super Sport nemen met een super stabiele MM tremelo.
    OK, de hals is "even wennen", en een MM kost wat meer, maar 2e hands goed te doen.
    Hoezo is het een crime om snaren te verwisselen? Heb er nog nooit moeite mee gehad. Sterker nog, ik wissel VEEL sneller snaren op al mijn Floyd Rose gitaren bij elkaar dan dat ik de snaren in die kleine kut gaatjes van die strat heb gefriemeld. Ook met intoneren en afstellen vind ik Floyd echt gewoon ideaal, doe er nooit meer dan 3-5 minuten over per gitaar, dit is bij strats wel anders met al die kleine kut inbuszadeltjes . Rest ben ik met je eens.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Hoezo is het een crime om snaren te verwisselen? Heb er nog nooit moeite mee gehad. Sterker nog, ik wissel VEEL sneller snaren op al mijn Floyd Rose gitaren bij elkaar dan dat ik de snaren in die kleine kut gaatjes van die strat heb gefriemeld. Ook met intoneren en afstellen vind ik Floyd echt gewoon ideaal, doe er nooit meer dan 3-5 minuten over per gitaar, dit is bij strats wel anders met al die kleine kut inbuszadeltjes . Rest ben ik met je eens.
    haha ieder zijn ding he. Ik heb een keer snaren moeten wisselen met floyd rose en dat duurde toch ff.... nu was die gitaar ook niet van mezelf en had het nooit eerder gedaan maar toch :P geef mij maar stratje.
    Ook vind ik floyd rose bagger als je verschillende stemmingen wilt spelen. Door het veranderen van snaarspanning gaat ook die brug alle kanten op. Dus moet je elke keer ook de brug bijstellen wanneer je hem eens half stapje lager wilt stemmen ofzo.
    Je kunt leuke dingen met een floyd rose maar het is denk ik niet voor mij weggelegd:P misschien ooit 1 gitaartje voor erbij.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top