Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 277 van 410 EersteEerste ... 177227267275276277278279287327377 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.761 t/m 2.770 van 4091
  1. #2761

    Standaard

    Altijd een zwak gehad voor flangers. En voor modulatie met envelope control. Dat heeft Alexander nu toegevoegd aan hun nieuwste F.13 versie.



    Uiteraard heb ik dit pedaal totaal niet nodig. Een hoop van dit soort geluiden kan ik ook wel maken door de chorus van de Pigtronix Time Modulator in envelope mode te combineren met mijn Subdecay flanger. Maar ja, GAS hè...

    Verder is deze Alexander helaas digitaal. Op zich niets mis mee maar na een slechte ervaring met de digitale TC Electronic Vortex ben ik wat huiverig geworden voor digitale flangers.
    Laatst gewijzigd door mountainman; 15 oktober 2017 om 13:55
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #2762
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.194

    Standaard

    Goldtop met P90's en slim taper neck

    Hou me tegen!

  3. #2763
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Yamaha Pacifica 510v in sonic blue.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  4. #2764
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Goldtop met P90's en slim taper neck

    Hou me tegen!
    Ik zoek een P90 goldtop.
    Nouja, zoeken is een groot woord, ik wacht tot het langskomt.
    Aantal jaren geleden de R6 binnen gehengeld. Had ook wat voeten in aarde, wilde er eentje hebben onder de 4 kilo. Heb ik uit de USA laten komen maar klonk niet geweldig, te wollig. Kon dle gitaar niks aan doen, nieuwigheid.
    Eigenlijk wil ik ook nog de stopbar versie bedacht ik me.
    P90 goldtops heeft Gibson al jaren niet meer in zijn programma maar ik vond nog een P90 GT uit '72 (veel te duur) en een 60th anniversary (kon niet met de trapeze overweg)
    Tis wat he.
    Ik heb wat research naar dit model gedaan... te zwaar helaas. Ook geen stop bar trouwens. En waarschijnlijk ook te nieuwig kwa klank.

    Ik had me al min of meer verzoend met het idee dat ik er iemand voor moest omleggen. Of Gibson moet alsnog met een goede uitvoering op de proppen komen.
    Het is geen dreigement aan Gibson, just saying.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #2765
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Al maanden serieus gas voor een lichtgewicht zwarte of sunburst strat met tortoise slagplaat, een paf en twee singelcoils, lefty maple neck en een tremelo met flink zwaar blok

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  6. #2766
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Al maanden serieus gas voor een lichtgewicht zwarte of sunburst strat met tortoise slagplaat, een paf en twee singelcoils, lefty maple neck en een tremelo met flink zwaar blok

    gepost met Tapatrut.
    Dat blok is geen issue, stalen bloks worden los verkocht, 15 euro dacht ik.
    Snap dan ook nooit dat gepoch in ads met zo'n blok. Alsof je een auto verkoopt met een wasbeurt.
    Wat anders is het gewicht.
    Er zijn een paar winkels in de USA die het gewicht vermelden. Sommige mensen vinden dat belangrijk waaronder ik.
    Ik denk zelfs dat veel mensen dat mee gaan wegen in een keuze.
    Dat Thomann en Bax dat niet doen, snap ik. Die halen dat ding nooit uit die doos, geen binding met het product dat ze verkopen.
    Maar zo'n winkel als Max...
    Als ik daar managers zou worden zou ik zeggen, mensen... vanaf nu gaan we het heel anders doen, vanaf nu gaan we interesse tonen in ons product en zijn gebruiker.
    Dat zou schrikken zijn!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #2767
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Oh, maar dat blok is ook geen struikelblok. Ik bouw die hele strat zelf wel. Twijfel alleen of ik de body zelf maak of zal kopen. Saai klusje bij een strat en bodies kosten niet echt de hoofdprijs . Enige dat me tegenhoud is dat hij dan niet meer volledig zelfbouw is. Verder heeft zelfbouw het voordeel dat ik abachi kan gebruiken voor de body. Lekker lichtgewicht, prima voor een strat.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  8. #2768
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.483

    Standaard

    Ja, je kent het advies he
    Allparts body bij Rienk, The String, scoren.
    Geen idee of ie er nou veel heeft liggen maar meestal wel in gelakt en ongelakte varianten.
    Kan je zelf wegen ook.
    En ze willen hem ook nog wel voor je lakken, 100 euro (maar tijd geleden, misschien tientje duurder geworden)
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #2769
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik heb wat research naar dit model gedaan... te zwaar helaas. Ook geen stop bar trouwens. En waarschijnlijk ook te nieuwig kwa klank.
    Wat is de reden dat gewicht zo zwaar weegt (ja, ik zie 't zelf ook), voor je? Door het verschil in klank dat dat meebrengt, of comfort?

  10. #2770
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ja, je kent het advies he
    Allparts body bij Rienk, The String, scoren.
    Geen idee of ie er nou veel heeft liggen maar meestal wel in gelakt en ongelakte varianten.
    Kan je zelf wegen ook.
    En ze willen hem ook nog wel voor je lakken, 100 euro (maar tijd geleden, misschien tientje duurder geworden)
    Ohja, the string! Goeie!

    Voor het lakken met nitro heb ik alles in huis. Ik bouw normaal helemaal from scratch, dus geen probleem.


    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top